باشگاه های لیگ برتری

دستیاران گل محمدی از کادر فنی صبای قم اخراج شدند

مسئولان باشگاه صبای قم دستیاران سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه را برکنار کردند و با مربی جدیدی به توافق رسیدند.

پس از آنکه یحیی گل محمدی به خاطر برخی مشکلات قادر به همکاری با تیم فوتبال صبای قم نشد و صمد مرفاوی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده گرفت، مجتبی حسینی و حمید مطهری دو دستیار گل محمدی در این تیم ماندند.

اما روز جمعه و قبل از تمرین تیم صبا از سوی باشگاه با این دو مربی تماس گرفته و تاکید شد که دیگر نیاز نیست در تمرینات شرکت کنند. مجتبی حسینی و حمید مطهری دو بازیکن پیشین تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در حالی از تیم صبا اخراج شدند که صمد مرفاوی از محمود فکری به عنوان دستیار خود دعوت به همکاری کرده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها