اخبار بازیکناناختصاصیاسلایدر

درگیری فیزیکی در پرسپولیس تکذیب شد!

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس شایعه درگیری دو بازیکن در تمرین امروز را تکذیب کرد.

یکی از روزنامه های ورزشی امشب ادعا کرده بازیکن باتجربه خط میانی تیم با هافبک خارجی تیم در تمرین درگیر شده و تهدید کرده با او برخورد فیزیکی میکند و وقتی وارد رختکن شدند این تهدید را عملی کرده است.

اما مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس با تکذیب این خبر اعلام کرد: یک بحث ساده فوتبالی بوده که بین دو بازیکن هر تیمی ممکن است رخ دهد.

مدیر رسانه ای پرسپولیس چندی پیش درگیری رفیعی و شکاری در تمرین را هم تکذیب کرد و در هفته های بعد اوسمار هر دو بازیکن را نیمکت نشین کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

درگیری بوده و دو بازیکن هم از تمرین منع شده اند پس تکذیب درست نیست…تیم با این تکذیبیه ها بدتر خواهد شد ولی اگر برخورد مناسب باشد بقیه هم اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنند…واقعیت اینه که فوتبالیست ها از اوسمار به هر دلیلی تبعیت نمی‌کنند و مهمترین دلیل اینه که احتمال حضور ایشون در فصل بعد رو منتفی می‌دونن باشگاه بهتره هرچی سریعتر تکلیف نیمکت فصل آینده رو مشخص کنه تا بازیکنان هم حدود خودشون رو رعایت کنند.

RED

متأسفانه حقایق در این کشور تکذیب می شوند!!
تصویر هم کاملاً گویاست.
سروش رفیعی پرحاشیه ساز هم باید اخراج شود

مهران پرسپولیسی

باشگاه فوتبال یا رینگ مشت زنی
بازیکنهای که ادعاشون میشه باید از این تیم برند اونا دارند قشنگ تیما کله میکنند تو بازی هم انگار امدن پارک فقط راه میرند اشغالا پول ملیاردی هم گرفتن لاشیا
اول همه سروش،عالیشاه،سرلک،بیوفما،پورعلی گنجی،علیپور،کنعانی،کاظمی،باید برند تا این تیم هم جوان بشه هم یکدست.اصلا اینها لیاقت پیراهن پرسپولیس بزرگ را ندارند.
از این تیم به همه چی رسیدن الان دارند بر علیه این تیم و هوادارهای این باشگاه رفتار میکنند

محمد علی

بازم این سروش رفیعی
یا خدا یکی نیست اینو پرت کنه بیرون

هدایت

البته بازیکن با تجربه از زیر دست پای هافبک خارجی در آوردن اگر دخالت بازیکنان دیگر نبود ترکونده بودش با نصف بازیکنان تیم درگیری داشته اخراجش کنید منبع حاشیه رو

RED

متأسفانه اکثر بازیکنان اصلاً در حد تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیستن .

مهدی

تموم بدبختی‌های تیم سر سروش هست.بابا خیلی دیگه احساس قدرت میکنه.هر روز با یکی بحث و دعوا میکنه.درگیری فیزیکی تو رختکن.این باشگاه فرهنگی ورزشی تیم بزرگ پرسپولیس هست.نه تیم کوچه بازاری.جای مربی و مدیریت بودم همین امروز صب سروش اخراج میکردم بد ببینین تیم چه جور نتیجه خواهد گرفت.واقعا خجالت اوره هر روز بحث درگیری سروش تمرین تیم باشه.بابا نه قد و هیکل داره یه ذره قد و بدنی داره این همه آشوب؟؟بابا با تیپا بندازین بیرون.خجالت اوره بخدا زشته .هر دفعه مسخره تیتر روزنامه های تاسیون بشیم