اخبار مربیانمصاحبه هانقل و انتقالات پرسپولیس

درویش: قرار نیست به کارتال غرامت بدهیم / تارتار هم جزو گزینه‌‌های ما است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از پایان همکاری ما با اسماعیل کارتال قرار نیست به ایشان غرامتی پرداخت کنیم.

رضا درویش در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: با اسماعیل کارتال برای جدایی به توافق کامل رسیدیم و قرار نیست به ایشان غرامتی پرداخت کنیم.

وی درباره گزینه‌های سرمربی گری پرسپولیس گفت: مهدی تارتار یکی از گزینه‌های ما است ولی تا هفته آینده مشخص می‌شود که سرمربی ما خارجی هست یا یک گزینه ایرانی.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
29 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
استادی

علی زاغی را در کنارتان مربی کنید جمع لمپن هایتان جمع باشد شما به فنا رفته اید تمام.

سجاد

میگم چرانمیمیری راحت شیم
هر روز سایت بازمیکنم ببینم خبر مرگت نیومد،می‌بینم نه تو بمیر نیستی
سه ساله همرو کلافه کردی،هروز یه گند،یه ندونم کاری،یه کارشکنی تمومش کن برو

پرسپولیسی قدیمی

کارتال باید غرامت بده نه پرسپولیس!!! ببو گلابی هایی که همه ی پرونده ها رو باختین

داود

دست پیش گرفتن پس نیفتن خودش با کارتال دستش تو یه کاسه برای مفت بری

لشکری _ بندرجاسک

تارتار کارکشته هرگز هرگز
درویش برو به جهنم

سردار

نه تو رو خدا برو غرامتم بده ،این مملکت عجب مدیران مشنگی داره ،برای همینه که همه چی توی این مملکت گرونه ،چون مدیر نداریم

داود

تو گورتا گم کن برو بیرون از تیم به والله مشکل ما حل میشه. اخه تو انقدر شعور نداری که دیدی بازیکن سر همین جریان از پرسپولیس رفت غرامت هم نداد چه جوری قرارداد بستی که مربی تیم را داره میبنده دلش نمی خواد بیاد نمیاد. به والله ننگ باشگاه خودتی

بهنام

درویش فقط برو فقط برو تو ضعیف ترین مدیرعامل تاریخ پرسپولیس هستی روی ممد انصاری فرد سفید کردی

داود

فقط ببینم کی منفی داده حتما خانواده ۵نفره خود در پیچ خخخخخخخخ

Amosapour

خاک تو سرت،والا حیفه دو تا گوسفند بهت بدن مدیریت کنی،وای به حال مدیریت باشگاه ورزشی،،،همین امثال تو مدیر شدن وضع کشور سالهاست اینه

پرسپولیسی

انصافا یه سرمربی خوب انتخاب کنید که مصیبت های فصل قبل سرمون نیاد ، خواهشا چشم و گوشتون باز کنید ، جنگ اعصاب درست نشه برا هوادار ، تیم هم آرامش و آسایش داشته باشه .
البته تیم هنوز خرید خوب توی چندتا پست میخواد مخصوصا اگه دورسون بره … لطفا در زمان خودش اقدام کنید دیر نشه

دانیال

تارتار همش فوتبال چرک‌ و دفاعی بازی میکنه این‌ چطوری میشه گزینه‌ تیمی به بزرگی پرسپلیس؟؟ چطور روتون میشه تیم رو بدین دست همچین ادمی؟؟ کیا و‌ رو چه منطقی تو باشگاه تصمیم‌میگیرن؟؟ مثلا صادق محرمی که کلی مصدوم‌بوده‌ و تو چند سال گذشته فقط یه پاس گل داشته چطور به تیم ما لینک میشه؟؟ با چه عقل و منطقی به جز دلالی این انتخاب هارو میکنید؟؟

عشقپولیس

اول که کارتال باید غرامت هم پرداخت کند اما تیم ما دروازه ندارد
دوم برانکو اصلا بدرد نمی خورد دیگه مغزش کار نمی کند همین مربیان ایرانی خیلی بهترن

هادی

چی تارتار؟ این چی گفت؟؟؟؟

حمید

فاجعه ای به نام درویش از خجالتت در میایم صبر کن

محسن

غرامت نمیدیدم؟؟جالبه!! خودش دیگه نمیخواد برگرده ایران مگه باشگاه اخراجش کرده؟؟ تازه باید ازش شکایت کنند و غرامت بگیرند

حسین

آقا هر طوری شده فقط برانکو را بیارین و خلاص

پرسپولیس زلزله

ایرانی فقط هاشمیان

سوراختور

همون تارتاری که پارسال نذاشت اخباری بیاد امسال هم نذاشت زارع دفاع بیاد ولی بازیکن به کیسا داد

حامد

باید صد و پنجاه درصد انرژی گذاشته شه تا برانکو بپذیره سرمربی گری باشگاه رو ولی بعید میدونم درویش برانکو بیار باشه ،امثال وحید هاشمیان و ….. به درد پرسپولیس نمیخورند پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست ،حالا درویش چرا گور سو گم نمی کنه از شرش راحت شیم

Mohammad63

#اخراج درویش…#اخراج درویش…#اخراج درویش…

داود

دیگه صد در صد فقط باید خودشا بندازیم بیرون تا بفهمن این حتی قراردلد بستن هم بلد نیست

Mohammad63

#اخراج درویش…

Mohammad63

#اخراج درویش…

Mohammad63

گندهایی که زدی تو قرارداد بازیکن های جدید بعدن رومیشه…

Mohammad63

درویش میری یا هشتک اخراجت را، راه بیندازیم تا تو باشی، پرسپولیس روی خوش به خودش نمی‌بینه…
هشتک #اخراج درویش.

احمد

مگه مربی قحطیه؟بازیکناش رو به پرسپولیس نمیده بعد خودش رو بیارید؟؟؟
اگه قرار به مربی ایرانیه وقتی گل‌محمدی نمیشه بهتره حمید مطهری سرمربی بشه

محمد

تیم رو خراب نکن تارتار بدرد نخوره حال هممون ازش بهم میخوره . فقط فقط فقط برانکو تمام

پرسپولیس همیشه قهرمان

لابد باید پول کلانی هم بدی گل گهر برای تارتار؟!!؟
خجالت آوره…