اخبار مدیران

درویش به عربستان می‌رود

مدیرعامل پرسپولیس، سرخپوشان در سفر به عربستان همراهی خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ٢١:٣٠ دقیقه در ورزشگاه اول پارک به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی از همین رو قرار است فردا عازم ریاض شوند و پیش از بازی با النصر در کشور عربستان اردو بزنند.

درویش پیش از این در سفر قطر و تاجیکستان تیم راه همراهی نکرد اما در بازی با النصر در نظر دارد تیم را همراهی کند و راهی عربستان می‌شود.

البته قرار است صبح فردا کاروان پرسپولیس با پرواز چارتر راهی عربستان شود اما درویش روز یکشنبه یا دوشنبه به عربستان سعودی می‌رود. گفتنی است حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی باشگاه فردا همراه تیم پرسپولیس به عربستان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Morteza

به بهانه همراهی تیم.
یه سفر سیاحتی زیارتی هم افتاد.
بی عرضه
عبدی و رایگان داد تراکتور
اومد تو برنامه تلویزیونی میگه کاش قهرمان نشده بودیم
اسم خودش گذاشته مدیر عامل

Ali

انقدر از پول بیت المال مفت خوری نکن مردک. کسی به حضور تو نیازی نداره. تنها چیزی که هوادارا منتظرشن کم شدن شر تو از سر پرسپولیسه و بس.