نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست میلیون‌دلاری مدافع تراکتور از پرسپولیس

مدافع تراکتور در مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم درخواست میلیون دلاری داشته است.

با پایان لیگ بیست و چهارم قرارداد عارف آقاسی با تراکتور به اتمام خواهد رسید و باشگاه تبریزی با درخواست دراگان اسکوچیچ در تلاش است قرارداد مدافع خود را تمدید کند اما آقاسی تا این لحظه حاضر به تمدید قرارداد با آنها نشده است. از طرفی نیز این مدافع ۲۸ ساله از چند باشگاه لیگ برتری از جمله پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارد.

آقاسی در پایان بازی با شمس‌آذر که منجر به قهرمانی تراکتور شد در خصوص تمدید قراردادش گفت: صحبت‌های شده است اما متاسفانه نکته مثبتی در آن نبوده است. از تیم‌های تهرانی پیشنهاد دارم ان‌شالله در آینده صحبت می‌کنیم.

باشگاه پرسپولیس که بابت اتفاقات سال گذشته و جدایی ۳ مهره کلیدی خود از تراکتور زخم خورده، برای جبران این موضوع و همچنین تقویت خط دفاع خود به سراغ آقاسی رفته است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مدافع تراکتور در مذاکرات خود با پرسپولیس مبلغی را درخواست کرده که این همین موضوع باعث عقب‌نشینی سرخ‌پوشان برای جذب وی شده است. آقاسی برای پیوستن به پرسپولیس درخواست مبلغی نزدیک به یک میلیون ۲۰۰ هزار دلار کرده و همین موضوع سبب شده تا مذاکرات با این مدافع از طرف سرخ‌پوشان متوقف شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضاجودکی

بخاطر اتفاقی که پارسال برای تیم ما افتاد،،باید امسال که فرصت داریم بهشون ضربه بزنیم،باخرید آقاسی هم تراکتور ضعیف میشه هم پرسپولیس قوی میشه،،نباید این فرصت رو از دست داد،زنوزی هم پارسال پول بیشتری داد که بازیکن مارو خرید ماهم پول بیشتری میدیم

محمد

خدایی یعنی اگه چنین بازیکنی رو خرید کنند باید تاسف خورد به حال مدیریت اینا تفاله تیمای دیگه هستند حیف چنین پولی پای چنین بازیکنی ریخته بشه

پرسپولیس ۱۰۰۰۰۰۰میلیارد آتیشه تبریز

خب داده داده که داده جذبش کنید ، نکنه قرار درویش حروم لقمه اینبارم با این بهونه تیم به فنا بدی ،کور خوندی بازار گرمی این ملعون تمدید می‌کنه با تیم چوسکیش

محمد پرسپولیسی

200 هزار دلار هم نمی ارزه

عمو کارلوس

فقط احمد نوراللهی بیاد با همین دفاع عالی میشیم هافبک دفاعی نداشتیم اول فصل قبل گفتم هافبک دفاعی همه گفتن مهاجم….الآنم احمد نور بیاد عنایت زاده و مملی هم هستن لطفاً سروش ریگی و مهری و احمدزاده رو دیپورت کنین که فصل بعد به مشکل خواهیم خورد ببینید کی گفتم ادمین محترم این کامنت و سنجاق کن ….. امثال این یابو علفیا و آغاسیها بدرد تیم نمیخورن و رختکن باند و باند بازی دو دستگی میشه حساب کن این بیاد و سروش رفیعی هم بمونه….فکر کنید
برقرار پرسپولیس

پسر شجاع

اگه شرف داشته باشین برای سال بعد باید تمام بازیکنای تأثیر گذار تر تر و با هر قیمتی شده بخرین ، تا هم ترتر با مغز بخوره زمین هم اینکه تلافی امسال و سرشون در بیاد.
ولی متأسفانه نه درویش غیرت و شرف داره ، نه اون بالا سری هاش
مثل روز روشنه که نه میخواین پول خرج کنین و نه اصلأ این چیزا براتون مهمه

جایگاه۳۶

باشه حتما میلیون دلاری میریم از سری A مدافع میاریم

پرسپولیس عشق اخر زندگیم

حالل درسته این بابا هم فکر کرده کیه ولی با گدا بازی های اقای درویش واقایون امسالم تیم خوبی بسته نمیشه

Russell

در اینکه این بازیکن ارزش این هزینه ها رو نداره که شکی نیست،
ولی مطابق هرسال دوباره جوسازی های درویش و تیم‌ رسانه ایش شروع شد،
عرضه داری بازیکن بخر، عرضه نداری جوسازی راه ننداز برو کنار یه مدیر دیگه بیاد.
هوادار حوصله اخبار نقل و انتقالاتی اعصاب خردکن درویش رو نداره دیگه.

علیرضا _ پرسپولیس عشق بی انتها

این همه پول مفت دادین بنجل خریدین، بجاش آقاسی بخرین مشکل دفاعمون حل بشه ❗

محمد

ورودی : مجتبی فخریان ـ امین کاظمیان ـ محمد عمری ـ قلی زاده ـ نوراللهی ـ سامان قدوس ـ ترابی ـ ساموئل ـ هادرژوناژ ـ زارع ـ علی اصغر اعرابی ـ مامه تیام ـ بیفوما ـ

پرسپولیس همیشه قهرمان

والا قیمت هیچ یک از فوتبالیست های داخل ایران این مقدار نیست تازه طرف دلار هم میخواد سازمان بازرسی باید قرارداد دلاری برای فوتبالیست های داخلی رو ممنوع اعلام کنه امثال این تو امارات پرتقال و یونان که نهایت ترانسفر شأن باشه دویست هزار بیشتر دستمزد ندارن…

Perspolis The Great

وقتی میگم باید کنعانی رو حفظ کنیم واسه این میگم مدافع وسط کلا نداریم این اوشکول 1200 میخواد
خط هافبک قدرتمند باشه فشار کمتری به دفاع میاد تراکتور خط هافبک فوق العاده ای داشت و در لیگ اصلا تیمی به ندرت به دروازه شون نزدیک شد اون چنتایی. که نزدیک شدن هم گل شد واسه همین امثال شجاع و آقاسی به نظر خوب اومدن همینا تو آسیا سوسک بودن به خودشون گل میزدن
پرسپولیس باید احمد نورالهی و یک هافبک دفاعی خارجی بسیار جنگنده بگیره اونوقت سهیل صحرایی هم میتونه بعنوان مدافع بدرخشه وقتی سروش و ریگی و مهری داریم همه تیم ها یک دو سه جلوی دروازه ما بودن

کاپیتان ابدی

به هیچ عنوان نباید از این پولا به همچین بازیکنایی داد کسی ‌که به پول زنوزی قانع نیست حتما خیلی طمعش زیاده چون هیچ حرفی هم از عشق و تعصب و این حرفا رو هم نزده یعنی فقط عشقش پول هست

م . ن

از این ارقام درخواستی میشه فهمید یه قهرمانی زورکی و پولکی ترکتور چندین میلیون دلار آب خورده

Ahmad

درسته پول خیلی بی ارزش شده ولی اینقدرپول
نه برای بازیکنی درحد این ادم

آرش راد

من کاری با درست یا غلط بودن این درخواست ندارم ولی درویش نفوذی خودش گفت اشتباه کردم فصل قبل هک سقف رعایت کردم و این فصل بدون محدودیت بازيکن میگیرم بانک شهرم گفت بودجه خوب گذاشت کنار پس مثل مثلث تاس بدون سقف باید فقط بازيکن درست طبق خواست کارتال بگیره هرکی که مدیر باشه مهم نیس ترتر از عقد بابت یه فصل 100 تا 100 میلیارد داد اونم واسه فصل قبل پس درویش هرچقد دشمن باشگاه باشی این تو گوشت فرو کن امسال هوادار از تک تک حرکات و بازیکنایی که نتونیم حفظ کنیم یا هایجک بخوریم نمیگذره و همه با تو حساب میشه

مهدی

ارزش کل فوتبالیست های لیگ ایران یک میلیون دلار نیست

محمد

جمع کنید بابا این بساط مزخرف پول پاشی رو… کل فوتبال مزخرف ایران با زدوبندهاش یک میلیون نمی ارزه … امثال زنوزی و سپاهان ریدن به این فوتبال… همین گولسیانی سگش می ارزه به اینها

داود

اصلا این درویش و بانکها محال ممکنه بازیکن گرون یا هکون خوب بگیرن از طرفی بازیکنها چقدر پر روشدن افرادی مثل زنوزی پول بیت المال دستشونه میدم بازیکن میگیرن اینا انتظارشون بالا ذفته

کیوان

اگه پول دارین بخرین،امسال ک دیگ سقف بودجه نیست، 100 برابر این پولارو حیف و میل کردین

فقط پرسپولیس

چه خبره مگه حالت خوبه
بعضی مدیرا همین پولارو دادن که قیمت بازیکنا به اینجا رسیده ولی دریغ از یه ذره پیشرفت فنی
تو لیگ ایران هیشکی بیشتر از چهل پنجاه تا نمی ارزه

نوید

چه پولی میده زنوزی که میلیون دلاری میخواین . ی مشت بدرد نخور . کل تیم ملی هم میلیون دلار نمی ارزه