اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست سرمربی پرسپولیس برای جذب ۳ بازیکن جدید

وحید هاشمیان سرمربی پرسپولیس، برای تقویت تیمش ۳ بازیکن جدید می‌خواهد.

با وجود تعطیلی مسابقات لیگ برتر اما وحید هاشمیان سرمربی تیم پرسپولیس همچنان به دنبال انتخاب بازیکنانی است تا بتوانند به بهترشدن اسکواد این تیم کمک کنند.

هاشمیان برای ۳ پست مختلف در پرسپولیس بازیکن می‌خواهد اما هنوز مسئولان این باشگاه موفق نشده‌اند تا بازیکنان مدنظر سرمربی خود را جذب کرده و به تهران بیاورند.

سرمربی پرسپولیس که در ۳ پست مهاجم، دفاع میانی و دفاع چپ خواستار جذب بازیکن شده و این روزها با وسواس خاصی رزومه بازیکنانی را که به او معرفی می‌شوند، بررسی می‌کند تا بتواند برای این ۳ پست بازیکن بگیرد.

این در شرایطی است که با بازگشت تیم ملی از مسابقات کافا، هفته سوم لیگ برتر آغاز خواهد شد و باید دید تا آن زمان بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس به این تیم خواهند آمد یا نه.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
27 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی اصیل

اینم گاگوله بابا، وینست ابوبکر و رد میکنه مهاجم دیلاق المانی رو که آخرین بار سال 2019 برای تیم دوم شالکه بازی کرده رو بیاره، یه دی کارموی کفتر باز فقط فرقش اینه که این یکی سفیدو ژرمنه، این بشر و کبلایی و.. اندازه گ ا و حالیشون نیست

کاشانی

با وجود درویش تعطیلات لیگ تموم میشه و از بازیکن خبری نیست. درویش بلد نیست بازیکن جذب کنه فقط وقت کشی میکنه

پرسپ۶ولیس

همه این بدبختیا به خاطر دخالت کردن پروینه درویش از علی دنبه مشاوره میگیره اونم تفکرات ۶۰ سال پیشو داره

محمد

خدایا به بزرگیت قسم هرکسی با احساس هوادار پرسپولیس بازی می‌کنه داغ عزیزشو ببینه ی سال نشد زجر نکشیم همیشه چندتا بازیکن خوب میگیرن و بیخیال میشن ی فصل یک تیم کامل نگرفتن که ما بدون دغدغه بشینیم فوتبال ببینیم

فرزاد پرسپولیسی

جناب هاشمیان ما پرسپولیسی ها با این تیم زندگی می‌کنیم امیدوارم که با همه وجودت درک کرده باشی پس اگر کم و کاستی در تیم هست برو سر باشگاه فریاد بزن نه اینکه لوتی وار بیا بگو نه همه چی خوبه و من چقدر خوشحالم، خدای نکرده تیم نتیجه نگرفت باید جوابگو باشی ها اونوقت دیگه بگی تقصیر درویش بود کسی نمی پذیره از تو پس به خودت بیا و کمبودها را طلب کن با قلدری از باشگاه و مدیرش

محمد

تا الان بخاطر حاشیه درست نشدن حمایت کردم ولی از این به بعد مهم نیست هر اتفاقی بیفته مگه میشه ی مدیر اینقدر بی عرضه و بی لیاقت ،،، تیم بستی گفتیم از سال قبل درس گرفته ولی وسط راه وا دادی تیم ناقصه دفاع راست نداریم دفاع وسط یک نفر لازم داریم اگه علیپور مصدوم بشه کسی رو برای جایگزین نداریم ، باید از خجالت آب بشید

فرزاد پرسپولیسی

آقای هاشمیان تا کی میخوای لنگ زدن درویش رو گردن بگیری تیم اگر خدای ناکرده نتیجه نگرفت منه هوادار آسمان را روی سرت خراب میکنم ها حالا هی حمایت کن از کاستی های آقایان هی سکوت کن ، ما بهت هشدار رو دادیم دیگه خودت میدانی

محمد

من همش از درویش و هاشمیان حمایت کردم ولی خسته شدم لعنت به همتون که حال ما هوادار ها رو گرفتید خجالت بکشید ما هواداران پرسپولیس چه گناهی کردیم که گرفتار یک عده بی عرضه بی خاصیت افتادیم

ناصر رحمانی

ظاهرا در تاکتیک جناب هاشمیان چیزی بنام هافبک وجود ندارد یکسره از دفاع به مهاجم بازی خواهد شد

مصباح

باشه درویش در پست مهاجم الان کریم انصاری‌فرد واست کنار گذاشته دفاع چپ ممد یوسفی قبلا انتخاب کرده الان که ابرقویی خوب داره بازی میکنه حداقل یه هافبک میانی بگیرید از دست سروش رفیعی فلج مغزی نجات پیدا کنیم

هادی

اگر زودتر دست به کار شده بودی ، توی تعطیلات با تیم هماهنگ شده بود

داود

داشمون تازه درخواست سه بازبکن جدید داده. صبر کن تنور گرم بشه خمیر هست. مربیه رویایی شما الان تازه داری به درویش میگی بازیکن می خوام؟ مگه ندیدی طرف تنها شاهکار قبلیس یکسال رو نیکت بود. شاهکار جدیدشم که همه متوحه شدن چی شد. این زمان داشت بهترین جذبش اون دوتا بودن الان که دیگه زمان نداره و همش میگه بازیکن خارجی نمیاد ایران

متین

طارمی با مبلغ ۲ و نیم میلیون دلار به المپیاکوس پیوست آیا پرسپولیس با چنین رقمی نمی‌توانست مهدی را جدب کند در حالیکه کنسرسیوم بانکی اخیرا ۵ میلیون دلار برای جذب بازیکن به پرسپولیس اختصاص داده
بازهم دورغ و خیانت از طرف درویش و پروین و لشکری

پرسپولیس بزرگ

حاجی پول رضایت نامه هم حساب کن
و این که اینا اگه میخواستن پول زیاد بدن همون اول مهاجم حپخوب بود میگرفتن

محمد

اینکه درویش بی عرضه است شکی نیست ولی امثال طارمی و نورالهی و بقیه فقط موقعی پیر و خار شدن میان ایران الان اونور دنبال خوش گذرونی هستن

رها

لیگ تمام شد و هنوز بازیکنی جذب نشده،،

فرزاد پرسپولیسی

گم شده دارن دنبالش میگردند

فقطپرسپولیس

دوتاهافبک جنگنده ودونده باقابلیت پرس کردن وموفق بودن درکورسهای سرعتی هم می خواهیم،خط هافبک به منزله قلب تیم ومهمترین ستون تیمه و هافبکهای موجود پرسپولیس کند وفرتوت وکم رمق هستند و نمی تونند نبض بازی رادردست بگیرند،هافبک تیم اگه خوب باشه می تونه به مهاجمان کمک کنه وفشارراازروی دفاع برداره،من تعجب می کنم که چرامدیریت وکادرفنی تیم به این مهم بی توجه هستند

سعید پرسپولیسی ۱۹۸۸

حرفت واقعا درسته، نمونش بازی با سپاهان بود

پرسپولیسی قدیمی

باشه؛ چشم

نعیم

بشین تابرات بگیرن هاشمیان یاخیلی سادست ویامثل گاریدو بله قربان گو،آقای هاشمیان توروجدت باوجودمیلادمحمدی فرشاداحمدزاده رونزاردفاع چپ،درآخربازم مثل هرسال درویش هممونوسرکارگذاشته وتیمو ناقص جمع کرد همه بهترین بازیکنای خارجی رو۲روزه جذب میکنن ولی مدیریت ماازروی عمدوبدستوربانکهاکه خرج نکنن فقط توی رسانه هابااسمهابازی میکنن

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

چقدر ساده ایم ما هواداران، به چی دل خوش کردیم،

متین

درویش مثل همیشه با بازی کردن با نام‌های بزرگ قصد سرکار گذاشتن هواداران را دارد
بنابر ادعای برخی رسانه ها کریم انصاریفر مهاجم تمام شده ایرانی را درویش قراره جذب کنه
چون به پروین قول داده بازیکن ارزان بگیرد تا با بقیه پول پرسپولیس به آکادمی پروین کمک کند
این ملعون خبیث همه جوره داره شلن پرسپولیس را پایین میاره

رامین

مثل دوره قبل درویش با عبدالرزاق حمدالله شروع می‌کنه با لوکاس ژائو یا نبیل باهویی مسخره از ما گفتن بود بازار نقل و انتقالات بازیکن آزاد هم خوب و بد داره همون هفته اول بازیکن خوب قرارداد می‌بنده

Amin

هاشمیان درویش رو هنوز نشناخته درویش قشنگ بلده چقدر کش بده لامصب افعی سده واسه خودش بیچاره هاشمیان!!!

محمد

هاشمیانم احمقه وقتی نگاه به ترکیب اولیه تیم می‌کنی انگار ی فلافلی ترکیب و انتخاب کرده

Perspolis The Great

دو ماهه داره میگه سه تا بازیکن در سه پست میخواد