اخبار باشگاهاخبار هواداران پرسپولیساسلایدر

درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور هواداران در بازی با هوادار

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست و آمادگی خود را برای حضور هواداران در بازی با تیم هوادار اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به اظهار نظر رسمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و فراهم بودن شرایط لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست و آمادگی خود را برای حضور هواداران در بازی پرسپولیس برابر تیم هوادار اعلام کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با توجه به اظهارات دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر فعال بودن سامانه امید در تهران و برای ورزشگاه آزادی، جهت شناسایی افراد واکسن زده، خواهان فراهم شدن شرایط حضور تماشاگران در بازی فردا (پنج‌شنبه) برابر تیم هوادار شد.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ خود به سازمان لیگ فوتبال ضمن بیان این خواسته، برای انجام وظایف خود در این زمینه و همکاری با نهادهای مسوول، اعلام آمادگی کامل کرد.
کلمات کلیدی

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
red cup

انشاالله با ارائه یه بازی منطقی سه امتیاز رو میگیریم.بامید پیروزی پرسپولیس قهرمان