اخبار اصلیفوتبال تهران

درخشان برکنار شد / علی کریمی با نظر بازیکنان سرمربی نفت شد!

پرسپولیس نیوز : حمید درخشان برکنار و علی کریمی سرمربی نفت تهران شد.

با اعلام جهانیان مالک جدید باشگاه نفت تهران، علی کریمی سرمربی تیم نفت تهران شد.

شرکت پارس طلاییه با توجه به اینکه ادعا کرده تاییدیه های لازم را از وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات فوتبال استان تهران گرفته است، به جای شرکت بهنام پیشرو مالک باشگاه نفت تهران شد و لحظاتی پیش  جهانیان، در جلسه ای که با بازیکنان تیم نفت تهران در یک رستوران داشت از آنها درباره انتخاب دوباره علی کریمی، نظرسنجی کرد و تعداد زیادی از بازیکنان (نه همه آنها) دستشان را بلند کردند تا جهانیان اعلام کند، علی کریمی، سرمربی جدید تیم نفت تهران است و از روز جمعه تمرینات این تیم را زیر نظر می گیرد!

به این ترتیب حمید درخشان از کار برکنار و علی کریمی دوباره سرمربی تیم نفت تهران شد.

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رادین

آخه کجای دنیا بازیکن مربی انتخاب می کنه. کریمی نباید این رفتارو می پذیرفت.

ali

آقای حسن از همون مهدکودک امثال طارمی نور اللهی بوجود آوردند نکند جعفر پور تادئو خوب بودند

منصور

امروز سالگرد بازی معروف ۶-۰ است. بر همه پرسپولیسی ها مبارک باشه

مجتبى حسنيان

خدارو شکر حقارت این درخشان نامرد رو دیدم مثل همون کاری که با علی دایی کرد چوب خدا صدا نداره هیچوقت یادم نمیره که چجوری اومد وسط تمرین علی دایی حقته نامرد

ارتش سرخ

چقد بد شانس.شانس علی کریمی تا میاد نفت تهران بازی اولش با پرسپولیسه.ایشالا به غیر بازی با ما باقی بازیها موفق باشه

سید علی

این همون بلایی بود که درخشان سَرِ علی دایی آورد
کلا ازین رفتارا خوشم نمیاد

حسین

درخشان مگه مقصر نتایج ضعیف و بازیای ضعیفه دایی بود؟؟ دایی تیمو کرده بود مهدکودک و طبیعی بود برکنار میشد

سید علی

پرسپولیس سال قبلش بایه تساوی با راه آهن نایب قهرمان شد و قطعا فصل بعد قهرمان میشد ولی با اومدن آقای سیاسی به هیئت مدیره علی دایی در هفته پنجم برکنار شد و درخشان تیمو تا رده ۱۳ دهم برد پایین

مهدی

این تیم ضعیفه کریمی را میبره زیر سوال کاشکی نفت قوی بود مثل زمان یحیی وشیشعلی بعد لذت میبردیم از دیدن علی

ایوب محمودی

من از حمید درخشان نفرت دارم و دیونه ای جادوگرم ولی این طرز مربی عوض کردن هم نیست

حسین

چقد طرز فکرتون ضعیفه- وزارت رحیمیو برداشت – سیاسیو آورد و بعدش هیئت مدیره درخشانو اورد- چ ربطی ب درخشان داشت- شما ها دنبال چی هستین؟ درخشان ک از دایی و کریمی فنی تره- تیم دایی ک اون افتضاحو تو دربیا ب بار اورد ۲باخت- کریمی چ دوره ای دیده؟؟ تیم دایی با اونهمه مهره زمان رویانیان خیلی بد بازی میکرد- یادتون رفت درخشان تیم داغونو از گروهی اسیا اورد بالا – دربیو برد- درخشان و دایی خیلی با هم خوبن چون خود دایی میدونه درخشان مقصر نبود – شماها چرا الکی جو میدین علیه درخشان؟؟؟؟

aa

برادر حسین درخشان من خودم به شخصه هیچوقت نتایج تیمه محبوبم یادم نمیره ؛شما از نتایج خودتون گفتید ولی این رو اشاره نکردید که زمان شما تیم داشت میفتاد دسته یک بله آقایه درخشان ما سوژه استقلالیها شده بودیم زمان سرمربیگری شما؛بعدشم اگر شما مربی خوبی بودی یکنفر تو این فوتبال به شما تیمی رو میسپارد؛هیچ کس از نتایج شما راضی نبود به جرات میشه گفت که تیمه شما بدترین پرسپولیس تاریخ بود بله آقایه درخشان؛در ضمن الان پرسپولیس برانکو یکی از بهترین پرسپولیسهایه ادواره بگرنه شما برایه تیم حاشیه درست میکردید؛اون دنیا باید جوابگو باشید آقایه درخشان بابته درآوردن اشکه طرفداران پرسپولیس شما تیم محبوبم رو به قه قرا بردید تو اون یک فصل جهنمی من از شما هیچ موقع نمیگزرم آقایه درخشان چون همواره بابته نتایج ضعیف شما یک چشمم اشک بود و یک چشمم خون،لطفا چاپ کن مرجع جان

فراهانی

دیونه خونس جدا یعنی چی !!! اصلا تو لیگ بورکینافاسو هم همچین اتفاقاتی نمی افته
من جای سازمان لیگ بودم یه تیم دیگه رو جایگزین نفت میکردم تا ابروی ایران تو لیگ قهرمانان کمتر بره

میلود

آقای سازمان لیگ!شما لطف کن یه سر و سامونی به تیم نفت بده تا بتونن تقویت شن و موفق باشن تو آسیا..موفق باشی

علی

کاری به این که از درخشان بدم میاد ندارم ولی قبول کنید این اتفاقات فقط تو فوتبال ایران میوفته که از بازیکنای تیم تو رستوران نظر سنجی میکنن سرمربی عوض میشه!

حامد

بالاخره حق به حق دار رسید و خدا جلوی درخشان بی وجدان رو گرفت..

پرسپولیس

فک نکنم این کار درست باشه . هرچند از درخشان خوشم نمیاد ولی اومد روزی که کسی نیومد :|
ای کاش علی کریمی همون اول فصل نمیرفت یا نیم فصل دوم میومد
دلم واس درخشان سوخت بخاطر این میگم . گناه داره اونم

مرصاد

چوب خدا……

پرسپولیس5

کسی میدونه علی کریمی قبال مربیگری کرده ؟اگه کرده کجا ؟

حسین

اشتباه بزرگی کردن- علی کریمی ک الان هیچ چیزی از مربیگری نمیدونه- باید از پایه شروع کنن- درخشان ک بهتر از استقلال نتیحه گرفته با دست خالی

aa

هرکس باید از یکجایی شروع کنه آقایه درخشان درسته داش علی کریمی تا به حال سرمربیگری نکرده ولی مطمعنم هرچقدرم بد نتیجه بگیره بهتر از شما نتیجه میگیره؛تیمه شما تنها سپیدرود رو بدره؛سپیدرودی که اولین بازی تاریخ لیگه برترش بود و به شدت استرس داشت و بازیکنانش اصلا خوب بازی نمیکردن