فوتبال جنوب

درخشان: از نفت مسجد سلیمان بدتر را هم نجات داده‌ام

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نفت مسجد سلیمان بدتر را هم نجات داده‌ام و در لیگ برتر نگهش داشتم.

حمید در خشان در گفت و گو با فارس در مورد اینکه از گزینه‌های سرمربیگری تیم نفت مسجد سلیمان است، گفت: هنوز کسی با من در این رابطه به طور رسمی مذاکره نکرده با این حال اگر بتوانم کمکی به نفت بکنم دریغ نخواهم کرد.

وی در مورد اینکه نفت در انتهای جدول قرار دارد و تاکنون هم بردی نداشته، اظهار داشت: من بدتر از تیم نفت مسجد سلیمان را هم نجات‌ دادم. تیم شهرداری تبریز در حالیکه در رده هفدهم جدول بود به سپرده شد و آن تیم را در لیگ برتر نگه داشتم. نفت هم بازیکنان خوبی دارد و در بازی این تیم مقابل استقلال را هم دیدم.
 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها