روی آنتن

دربی آلمان فردوسی‌پور دارد اما مجوز برگزاری؛هنوز نه!

پرسپولیس نیوز :درحالی‌که تیم برگزاری دربی قرمز و آبی در بیله فلد با عادل فردوسی پور به توافق رسیده ، وزیر می‌گوید انجامش هنوز قطعی نیست.

دربی قرمز و آبی در شهر بیله فلد تاکنون سر و صداهای زیادی داشته و حتی مسابقه انتخاب ترکیب و کلی اتفاق نمایشی دیگر برای بالا بردن درآمدزایی . آنها حتی تقریبا توانستند عادل فردوسی پور را برای گزارش زنده این بازی از ورزشگاه راضی کنند اما مشکل اصلی این است که هنوز شورای برون مرزی مجوز انجام مسابقه را نداده و وزیر هم همچنان درباره برگزاری بازی با تردید سخن می گوید!

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Saman36

ای خدا یه روز برسه باشگاهمون خصوصی بشه
از این مسخره بازیا نجات پیدا کنیم
بازی حساس داریم سوپر جام بعد بیایم با این آبرو برا بازی کنیم☝❤

پرسپوليس من

سلام دوستان سرخدل … اصلآ نمیخوام فاز منفى بدم ولى براى این بازى زیاد خودمون رو خوشحال نکنیم ، من به دلم افتاده که اینا میخوان با سیاست و پارتى بازى افتضاح کیسه رو ماست مالى کنن . در اصل اسپانسر رو جفت تیما سرمایه گذارى کرده و من حس بدى دارم . فقط هر اتفاق غیرقابل پیشبینى رخ داد نگذاریم به حساب باشگاه چون این بازى غیر از لیگه و اینا میخوان به کیسه وجاهت بدن …

یزدان،پرسپولیس کبیر

موندم بازی برگزار بشه،عادل چطوری میگه…….؟پاس میده منشا یا هتریک میکنه،البته مهم نیست چون منشا که طارمی نیست قبلش هتریک کرده

پرسپولیس و بس

تکلیف ما را روشن کنید بلاخره برگزار می شود یا نه ؟ ادمین جان کار کار خودت است لطفا خبر دقیق و تهیه بلیط را اوکی کنید دمت گرم

black.legion94

اسپانسر مشترک !
– دربی زورکی در فصل بدنسازی در استانه ی سوپر جام !
– دادن رضایت نامه ی مفتی به ساسان انصاری (قرارداد دوساله) و رامین رضاییان
– به جای اقدام قانونی جهت وصول طلب های اسپانسر ، اقدام برای فروش طارمی !
– عملکرد نه چندان جالب در نقل و انتقالات ..

معلوم هست اونجا چه خبره؟

hamid666666

نه بابا این وزیره مثل اینکه باورش شده این دوتا تیم ارث باباشه بهش رسیده این یعنی دخالت دولت تو فوتبال و محرومیت تا دو سال یکی به این نفهم بفهمونه به تو ربطی نداره پول که نمیدی هیچ دخالت هم میکنی اه اه حالم از این نفهمها بهم میخوره مثلا میخواد بگه ا هم هستیم

پرسپولیسی ام۴*۶

دوست عزیز وزیر مخالف نیست.گفته مسؤولین فدراسیون آلمان باید موافقت و همکاری کنن.خدا کنه برگزار شه تا یه شکست اروپایی بذاریم رو شاخشون تا عمر دارن فراموش نکنن. شاخ اونم چ شاخی. شاخ شیشصوریان

mamad

این بازی اصلن به صلاح نیست تیم برنده و بازنده ضرر میکنن مگر اینکه مساوی بشه
بازنده فشار باخت و برنده غرور

این قرمز منه عشق منه

فکر کنم داور و بازیکنا تو زمین باشند تماشاگرا تو ورزشگاه اینا هنوز بگن ما هنوز مطمئن نیستیم بذاریم این بازی انجام بشه یا نه
یه نکته دیگه ورزشگاه بیلفلد واسه این بازی خیلی کوچیکه از همه اروپا میرن واسه این بازی , از انگلیس بلژیک اسپانیا ایتالیا خیلیا میرن شک ندارم حتی ورزشگاه الینس آرنا هم کم بیاره چون اروپا خانوادگی میرن واسه تماشای بازی , نخ سوزن که بازی یکشنبه برگزار میشه

نصیر

اسپانسر داره زور خودشو می زنه که تیمی که ضعیف تر هست و از نظر مالی ضرر ده هست رو قوی کنه این وضعیت تا چند سال دیگه ادامه پیدا می تونه بکنه؟احتمالا سال دیگه دربی های اینچنین رو می کنه سالی ده بار در هر کشور یکی ولی این ره به ترکستان هست