اخبار تمرینات

دایی اسب سوار شد / فشنگچی با قدرت تمرین می کند


مرجع خبری پرسپولیس : “علی دایی” سرمربی تیم پرسپولیس در جریان تمرین امروز (دوشنبه) سوار بر اسب نظاره‌گر تمرین شاگردانش بود!

تمرین تیم پرسپولیس ساعت 7 صبح امروز آغاز شد و بازیکنان برخلاف روزهای گذشته مسیر 9 کیلومتری را با دویدن نرم پشت سر گذاشتند. از نکات جالب تمرین این بود که دایی سرمربی پرسپولیس سوار بر اسب شد و بدین طریق تمرین بازیکنان پرسپولیس را زیر نظر گرفت.


“امیرحسین فشنگچی” با وجود مصدومیت در تمامی تمرینهای پرسپولیس شرکت می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای  اردوی تدارکاتی راهی اردبیل شده است و روزی 3 نوبت تمرین را در برنامه کاری خود دارد.

امیر حسین فشنگچی بازیکن تازه وارد این تیم با وجود مصدومیت در هر 3 نوبت تمرین شرکت می‌کند و فقط در هنگام کار با وزنه به تمرین می‌پردازد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها