مصاحبه ها

خلیلی: پرسپولیس‌ بدون استرس بازی کرد/ داربی پرگلی در پیش داریم

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در دیدار برابر سایپا بدون استرس بازی کرد.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروی پرسپولیس برابر سایپا اظهار کرد: وقتی استرس بین بازیکنان پرسپولیس کم شده بود، آنها توانستند راحت تر بازی کنند و فشاری رو خود احساس نکنند. البته سایپا هم با استرس بازی می‌کرد زیرا خطر سقوط را احساس می‌کردند. با این حال شخصیت قهرمانی پرسپولیس باعث شده بود چندین گام جلوتر از حریف باشد و بتواند عملکرد بهتری از خود ارائه بدهد.

وی افزود: آغاز بازی برای پرسپولیس واقعا خوب بود. هجوم تیم برای گل زدن نشان داد گل‌محمدی تیمش را برای برد به میدان فرستاده بود. حرکات خوب خط هافبک تیم باعث شد سایپایی‌ها در زمین خودشان باشند و بیشتر سعی کنند گل نخوردند. با این حال با گذشت زمان، کمی شرایط تغییر کرد. واقعا باید به ابراهیم صادقی تبریک بگویم که با تیمی جوان و بی تجربه، لیگ را آغاز و به پایان رساند تا به نوعی دست به بازیکن سازی بزند. البته من مطمئنم با آمدن آقای کاشانی فصل آینده شرایط سایپا بهتر خواهد شد چون می‌دانم او مدیری است که از هرجایی بوده، موفق عمل کرده است.

خلیلی درباره داربی پیش رو هم گفت: این دیدار واقعا خاص است. شاید در لیگ دو تیم با یکدیگر بازی کنند و شکست بخورند فرصت جبران باشد اما در جام حذفی فرصت جبران نیست. من دوست داشتم دو تیم در فینال به مصاف هم می‌رفتند تا جذابیت بازی بیشتر می‌شد. با این حال با توجه به روند دو تیم در چند بازی اخیر، فکر می‌کنم بازی پر گلی را در پیش داشته باشیم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید عاشق پرسپولیس

تیم دیروز خیلی شناور بود. توروخدا نزارین بشار بره. دانیال حتما بگیرین. لک نگیرین توروخدا نگیرین. سعید آقایی از نادری خیلی بهتره نادری بلد نیس سانتر کنه و همش خطا میکنه پشتش الکی خالی میشه درسته سرعتیه ولی خصوصیت دیگه ای نداره مثل غلامرضا رضائیه سبک بازیش. رامین بیاد خوبه. یا علی

مصطفی

محسن جون بخاطر ما برگرد فقط کنار نیمکت باش
حضورت حس خوبی داره…

پرسپولیس

برگ برنده ما در بازی با استقلال گل نخوردنه…

این نادر نباید نفوذ کنه…
نفوذ و حمله رو ترابی انجام میده…

دائم پشت نادری خالی میشه…. تو نفوذاش…
بعد
ترابی مجبور بره عقب جای اونو پر کنه….
آقای نادری تمرکزت رو بذار رو دفاع

امیر

اقا اسماعیلی فر خدافظی کرد از ذوب زود باید جذبش کننن دیگهههه

ریحانه

فکر میکنم حسین پور بهتر از کمال باشه برای دربی . مثل کمال هم یهو یه خطای الکی نمیکنه که تیم ده نفره بشه

علی

هوادارا چند تا نکته مهم: حاج صفی رو استقلال میخواد بازیکنه عالی هست ما باید جذبش کنیم. رادو نمیتونه گلر یک باشه چون قامتش کوتاه هست و ضمنا روی توپهای هوایی و کرنر ضعف داره بازی دربی جای بیرانوند خالیه . من دربی از سمت دروازه خیالم راحت نیست . جذب گلر حقیقی بهتر از لک هست. دربی نبایست بی محابا بریم حمله ، مراقب ضد حملات استقلال باشیم و یه بازیکن جوون و تکنیکی مثل حسین پور باید سایه به سایه قایدی باشه. تعجبم ورا علیپور رو دیروز بازی ندادن. راحت می تونست چند تا گل بزنه و اقای گلی نپره. درویشوند چه گلای مفتی تقدیم دیاباته کرد. امثال درویشوند و رادو فقط گلر دوم و سوم بکار میان . هر کی تونست به کادر فنی و بازیکنان اطلاع رسانی کنه. ضمنا طبق قرعه ما میزبانی پس باید بلندگوی ورزشگاه دست ما باشه.