مصاحبه ها

خدابنده‌لو: صحبت کنم جنجالی می‌شود! / داور به نفع پیکان سوت زد

بازیکن پرسپولیس گفت: تصمیم گیر در مورد بازی کردن سرمربی است و مهم موفقیت پرسپولیس است.

محمد خدابنده‌لو، هافبک پرسپولیس پس از پایان بازی در اکباتان، عملکرد پرسپولیس را مقابل پیکان عالی توصیف کرد و گفت تیم از قبل برای بازی سخت مقابل پیکان آماده شده بود. خدابنده‌لو اعتراضات پیکانی‌ها به داوری را طبیعی دانست اما معتقد بود در دقایق پایانی سوت‌ها بیشتر به سود پیکان زده شد.

او درباره گفت و گوی آخر بازی با سعید دقیقی توضیح داد: خوش و بش می‌کردیم. همین.

خدابنده‌لو درباره بازی گفت: عالی بود خدا را شکر. صحبت کنم جنجال می‌شود. بازی خوبی بود. می‌دانستیم پیکان تیم خوب و دونده‌ای دارد و برایش برنامه داشتیم. خدا را شکر توانستیم از آن چیزی که می‌خواستیم استفاده کنیم.

او درباره اعتراض بازیکنان پیکان به داوری گفت: طبیعت فوتبال است ولی خب داوری اواخر بازی بیشتر سمت آن‌ها بود تا سمت ما.

خدابنده‌لو درباره شرایط خودش در تیم و مدت زمان بازی‌اش در زمین توضیح داد: ببینید من پارسال هم در این مورد صحبت کردم. تصمیم‌گیرنده اینجا سرمربی است و ما هم در تیم بزرگی بازی می‌کنیم. هر زمان که سرمربی از من استفاده کند سعی می‌کنم تمام وجودم را بگذارم. موفقیت پرسپولیس مهم است. حالا من ده دقیقه، یک ربع یا یک بازی باشم زیاد برایم مهم نیست.

او درباره پررنگ شدن رقابت بالای جدول لیگ و امید پرسپولیس برای قهرمانی اینطور صحبت کرد: صد در صد چهار تیمی که جزو مدعیان بودند امسال هم هستند. ما همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. تیم خوبی داریم. فکر می‌کنم اگر یک ذره در نیم‌فصل تقویت شویم تیم‌مان خیلی بهتر هم می‌شود.

او درباره هجومی‌تر شدن پرسپولیس با آمدن سرمربی جدید گفت: آن سالی که آقای اوسمار در نیم‌فصل هم اضافه شد همین تفکر را داشت، یک تفکر هجومی و فوتبال رو به جلو و الان هم خیلی پخته‌تر از قبل بازگشته و ما هم عناصر تهاجمی داریم و خیلی به تیم‌مان کمک می‌کند.

محمد خدابنده‌لو درباره دربی ۱۰۶ در زمین نامناسب اراک گفت: تصمیم گیرنده‌ها باید این شرایط را درست کنند و صحبت درباره‌اش اصلا خوب نیست چون هیچ فایده‌ای ندارد و توهین به خودمان است.

او درباره کیفیت زمین اکباتان گفت: کیفیت زمین خیلی خوب بود. ما یک ماه پیش در شهر قدس بازی کردیم ولی فکر می‌کنم اینجا بهتر بود.

او درباره شرایط تیم ملی در جام جهانی و قرعه‌ها گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای تیم ملی و ان‌شالله که هر چه خیر است پیش بیاید. قرعه خوبی بود و فکر می‌کنم که سخت است ولی می‌توانیم موفق باشیم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس -۶

بازی با پیکان را کامل دیدم …پور علی گنجی فاجعه بود براجعه خیلی بد….سرلک مانند قبل بی اثر و‌کسل کننده علی پور هم ضعیف بود ….نیازمند عالی بود و اورونوف هم خوب…بقیه هم نه خوب نه بد…
(( متاسفانه سلمانی در چند دقیقه ای که بازی کرد بسیار بی انگیزه و سنگین بود ….یه جا هم دیدم داره بشدت نفس نفس میزنه که خیلی عجیب بود…حیف این استعداد))

علی

پورعلی گنجی اصلا تو ترکیب نبود کیسه کشی که 40 ساله پرسپولیسی هستی

پرسپولیس -۶

نه پور علی گنجی نبود اشتباه نوشتم…اون یکی ایر قویی بود دو تا پاس اشتباه داد در جاهای بسیار خطرناک….یعنی ننگ از این بدتر نمیشه که منو نفوذی کیسه خطاب کردین….به خاطر یه اشتباه اسمی…

دوچرخه‌سواران

همون کارشناسی نکنی بهتر دوچرخه

Saeed

سلام
امیدوارم آقای خدابنده‌لو بتونه و بخواد جا پای بزرگان تیم بذاره و رختکن رو همیشه متحد نگه داره! مثل آقای عالیشاه مردمی و سیدجلال حسینی بزرگ‌مرد و وحید امیری اصیل‌زاده و…

Mehdi

بازیکنی که بخاطر تعصب و عشق به پیراهن وهوادار باشگاه آمده باشد مثل مملی دقایق بازی برایش مهم نیست

پرسپولیس قرمز بی همتا

مملی جان در یک جمله کوتاه باید گفت ((مظلوم و تنها پرسپولیس مردمی و کبیر اما همیشه با غرور ایستاده برای پیروزی))

مسعود

من نمیدونم این براجعه به کجا وصله

مسعود

والا امروز از دست براجعه اینقدر حرص خوردیم که نفهمیدیم بازی چی شد

نوید

خداداد تو بازی ذوب اهن بساطش رو حواله داد مثل شجاع همه کر و کور بودن . هند صد در صد رو نمیگیرن برا پرسپولیس . بازی رو بی تماشاگر میکنن . مشخصه پول کی وسط این فوتباله

محمد

خدایی فرشاد افلیج زاده اصلا نباید تو لیست باشه. بعد سهیل صحرایی رو بشونی،براجعه بدرد نخور رو بازی بدی!!!!!!!!!!!!