داوری ها

خانه داور دربی 101 سنگ‌باران شد

خانه داور دربی 101 سنگ‌باران شد

دربی 101 پایتخت در فینال جام حذفی با برتری 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

محمد حسین‌ زاهدی‌‌فرد، داور پشت دروازه این بازی که در دقیقه 84 به دلیل مصدومیت اشکان خورشیدی جایگزین او شده و تا پایان 120 دقیقه این مسابقه را قضاوت کرد در پایان این مسابقه و در بازگشت به خانه دچار اتفاق عجیبی شده که با انتشار یک استوری به آن واکنش نشان داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سهیل

وقتی حتی با گرفتن خطای بیخودی جهت زدن گل مساوی و نگرفتن پنالتی پرسپولیس هم نمیتونی رضایت هوادارای تیم مورد علاقه‌تُ بدست بیاری…

Parsa persepolisi

اگه پنالتی رو میگرفتی گل رو نمیزدن که بیشتر بسوزن بعدش بیان سنگ بندازن

Parsa persepolisi

منطق و مکتب کیسه کشا
روزی که باید ۴ تا میخوردن خداروشکر نمی‌کنن خفیف باختن
خداروشکر نمی‌کنن با این سطح نازل کیفی یه نایب قهرمانی و یه سومی کسب کردن

هوادارپرسپولیس

تعویض داوروسط به سود استقلال تمام شد‌ . یازده دقیقه وقت اضافه و گل تساوی استقلال + نگرفتن پنالتی به سود پرسپولیس ( واژگون کردن عیسی آل کثیر بازیکن قرمز درمحوطه جریمه آبی) و کشاندن بازی به وقت اضافه یعنی می توانیم نتیجه بگیریم که آقای زاهدی فر برای استقلال شکست خورده (فرشته نجات) بود ولی معلوم نیست چرا با کسی که با اشتباه دارد به آنها لطف می کند اینجوری برخورد می کنند این ازداخل زمین بازی و درخارج اززمین ودرسطح شهر، شیشه منزل را می شکنند. اینها تماشاگرحرفه ای نیستند

یه پرسپولیس یه بهبهان

اگر پنالتی که جلوچشمت اتفاق افتاد می‌گرفتی،این جماعت الدنگ،هوچیگر باهات اینچنین نمی‌کردند.

۱۲ شاخه گل سرخ

ای کسی که منفی دادی به نظر ایشان،مگر بد گفت! طرف فن کشتی بازیکن استقلال روی عیسی را عمدا نادیده گرفت وگرنه همان بازیکن صد سال هم می گذشت نمی توانست به پرسپولیس گل بزند،بهتره داوری استقلال دوسته و قضاوت رنگی داره بداند انگشت عسلی خود در دهان استقلالی های طلب کار کرده چون خودش آنها را بد عادت کرده.

روزبه

سلام. یکی تو این پیج هست که انگار اصلا معنی و مفهوم متن نوشته شده را نمی فهمه و یا اینکه از جماعت کیسه است. برا همین خیلی وقتا می بینیم که یک متن واقعا درست و وزین منفی می گیره