روی آنتن

حمله هواداران فولاد به مجری تلویزیون/ واکنش بی‌فایده آقای گزارشگر

هواداران فولاد و پرسپولیس به دلیل اظهارات یک مجری و گزارشگر تلویزیون به او حمله کردند.

پیمان یوسفی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که یکشنبه شب هم استقلال جام حذفی را بالای سر ببرد و گفت: پرسپولیس که قهرمان شد و انشاءالله استقلال هم این هفته قهرمان جام حذفی شود.

همین اظهارنظر کوتاه یوسفی کافی بود تا هواداران حملات بسیاری را متوجه او کرده و به شدت از مجری شبکه سه انتقاد کنند. مخاطبان می‌گویند مگر فولاد خوزستان نماینده یک کشور خارجی است که یوسفی برای قهرمانی و برد استقلال ابراز امیدواری کرده است؟

البته این مجری در ادامه سعی کرد حرف های خود را جبران کند و گفت امیدوارم هر تیمی شایسته است جام را بالای سر ببرد و به نوعی حرف اول خود را تصحیح کرد اما به هر حال همان جمله ای که یوسفی در مورد قهرمانی احتمالی استقلال گفت، در فضای مجازی وایرال شده و این مجری به شدت مورد انتقاد هواداران فولاد خوزستان قرار گرفته است.

استقلال و فولاد یکشنبه شب از ساعت بیست و سی دقیقه فینال جام حذفی را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهند کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فواد

ان شاالله فولادب خاطرمردم خوزستان قهرمان بشه

ابرقویی پرسپولیسی

سلام دوستان
تمام مطالبی که نوشتید منم آرزو دارم اتفاق بیفته. ولی طرف مقابل الاستفراق نکونام و هاشمی بی اصل و نسب قرار می گیره که هر دو کیسه کشن. ترس من اینه که فولاد وا بده و ببازه.البته ایشاالله اینطوری نشه.

علی

این گزارشگر الپیمان الیوسفیان هر موقعه که گزارش بازی کیسه رو میکنه بیشتر وقتها تو کلام هاش میگه الاستقلال دو بار قهرمان اسیا شده

اکبر

پیمان یوسفی که پیمان خریت و بردگی با کیسه دوزاری بسته ای، به فضل الهی، داغ رینگ حذفی هم به دل تو و کیسه تنان میماند، پیمان یوسفی کیسه کش حقیر

مسعود

سلام به همه پرسپولیسی های عزیز و دوست داشتنی
ایشالا فولاد قهرمان میشه و این کیسه کشا حالشون میاد سرجاش با این بازی که کیسه مقابل گل گهر انجام داد مطمئن باشید اگر داوری بنفع نگیره فولاد جرشون میده

علی64

مررررررردک عووووضی کیسه کش،،،،ان شاالله فولاد قهرمان میشه و داغ به دل کیسه و کیسه کشا میزاره ان شاالله

ابرقهرمان

انشاالله..امیدوارم به اون خدا که جای حق نشسته دست کثیف کیسه واسه همیشه از هر جامی کوتاه بشه و با قهرمانی فولاد یکشنبه مردم زجر کشیده خوزستان هم خوشحال بشن،که واقعا هم مستحق این شادی هستن..فقط جای سوال داره که اینهمه جا واسه این مسابقه بود چرا بازی رو بردن اصفهان..؟!؟
باز چه خوابی دیدن…؟؟؟

علی64

آخ دمت گرررررم شاهین جوووووون،،،، به خدا نمیدونی که چقد ما خوزستانیا داریم زجرررر میکشیم بی آبی،بی برقی،گرد وخاک،،بیخیال ان شالله اگه بذارن حتما فولاد میبره و یه کادو ی خوبی به مردم خوزستان میدن بازیکنا و ان شاالله با قهرمانی جشن صعود به آسیا رو میگیریم،،،مرسی داش شاهین که بیاد هم وطنای خوزستانیت هستی فدای تعصبت داداش گلللللللللللمممم

اریا

لطفا قهرمانی لیگ رو با رینگ حذفی مقایسه نکن آقای یوسفی

SOROUSH

کیسه کش ها همیشه سه هیچ از خر عقبن

احسان

عجب سوتی وحشتناک بدی داده بیچاره فولاد انگار نماینده ی تیم خارجی هستش خخخخ خدا شفات بده

ممد

صدا و سیما پر کیسه کشه
جوری میگه پرسپولیس که قهرمان شد انشالله استقلالم قهرمان شه انگار ما حق استفراقو خوردیم تا قهرمان شیم کیسه کش لجن
بعدشم هر چند از نکونامو بی اصلو نسب متنفرم
ولی هوادارای فولاد بدبختا کاری نکردن از شانس بدشون گیر این کیسه کشا افتادن
اون بیچاره ها آبم ندارن بعد به جای اینکه بیان باهاشون هم دردی کنن میان واسه شون آرزوی شکست میکنن://

ابرقهرمان

حق فولاد و مردم خوزستان واقعا همچین مربی مزخرف بی شخصیتی نیست،اگه یکی مثل تارتار مربی این تیم بود حتما تو این یکی دو سال به افتخارات بیشتری دست پیدا کرده بودن…

حسام

نکونام مربی بدی نیست داداش.حالا اینکه کیسه کشه به کنار اما تیمش فوتبال خوبی بازی میکنه و ایشالا کیسه رو جر میدن

حسام

نکونام مربی بدی نیست.از نظر فنی تو مربیایه ایران سومه به نظرم.حالا اینکه اگه دو زار از فوتبال سر در میاورد کیسه کش نمیشد بماند.البته تا جایی که من یادمه نکو کاپیتان پاس بود.اخرایه فوتبالش یه چند سال تو کیسه بازی کرد.در کل تیمش خوب فوتبال بازی میکنه.مطمعنم باهوش بازی کننو داور حرومزاده بازی در نیاره میتونه یقه کیسه رو بگیره.البته اگه داور بازی مثه بازی قبل باریو برا کیسه در نیاره

عشق یعنی پرسپولیس

مجری کیسه کش تر از این یوسفی دیگه تو دنیا نیست…به امید روزی که این اعجوبه ها از صداسیما برن بیرون