اخبار باشگاهاخبار مربیاناسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

حمایت هیئت مدیره پرسپولیس پس از جلسه با هاشمیان / قول جذب بازیکن خارجی

نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور سرمربی تیم برگزار شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور تمام اعضا برگزار شد که البته این جلسه همان طور که پیش‌تر اعلام شد، یک میهمان ویژه داشت. وحید هاشمیان سرمربی پرسپولیس که به نشست مدیران پرسپولیس دعوت شده بود تا در مورد شرایط تیم و برنامه‌هایش توضیحاتی را ارائه دهد. محمد انصاری معاون ورزشی باشگاه نیز در این جلسه حضور داشت.

در ابتدا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گزارشی از برنامه‌های باشگاه و شرایط تیم و موضوعاتی که در دست اجرا است ارائه کرد. در ادامه، وحید هاشمیان گزارش مبسوطی از شرایط تیم در ۵ هفته اخیر، بازیکنانی که قرار بود جذب شوند و بررسی‌هایی که خود و دیگر اعضای کادر فنی بر روی این بازیکنان انجام دادند به هیات مدیره ارائه کرد و درخواست‌های خود را از هیات مدیره و مدیرعامل مطرح کرد.

در ادامه، هیات مدیره با تاکید بر انتظارات بالای هواداران از تیم، برای تامین خواسته و نیازهای وحید هاشمیان قول همکاری همه جانبه داده و بار دیگر حمایت خود را از این سرمربی جوان اعلام کرد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این جلسه به وحید هاشمیان اطمینان خاطر داد بازیکن خارجی مورد نیاز را جذب و او با تمرکز بالا بازیکنان موردنظر خود را مورد ارزیابی قرار داده و برای ادامه روند جذب این نفرات، آنها را به باشگاه و مدیرعامل معرفی کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی خان

کسري طاهري پرسپوليسي دوآتشه هست عین خدابندلو یکی دیگه بازیکن جوان بنام علیپور ۱۷ساله که کارتان عاشق فوتبالش بود درويش فراریش داد رفت گل گهر این دوتا جوان از نزدیک میشناسم آرزوی بازی در پرسپوليس داشتند وادارند الان سپاهان تراکتور دنبالشون هستند چون ای ندوو بازیکن آینده پرسپوليس را درخط حمله بیمه می‌کنن درويش نمیخواد بیان پرسپوليس چون سهم خواه هست وبچه لرها باج به درويش نمی دهند

علی خان

میلاد محمدی تنها بازیکن حال حاضر فوتبال ایران هست که حق اش از فدراسیون زنوزی وتاج از طريق فيفا گرفت به همین خاطر سفارش کردن از بالا خرابش کند آقای هاشمیان چون تاج قولی به هاشمیان داده از مسولین بالای پرسپوليس گرفته تا هاشمیان هدفشون نابودی پرسپوليس هست اگر هوادار نبود افشین رفته بود چون در تیم باقری وپیروانی وکاپیتان زنده هستند بقيه مرده متحرک وبله قربان گو هستند عمدا امیری را رد کردند بعداز میلاد بهترین جایگزین چپ بود اینها همه دسیسه قدرت از بالا ودرویش پوست کلفت مجری تمام ✔️

بهروز

تنها کاری که هوادار می‌تونه به پرسپولیس کمک کنه ، نرفتن به ورزشگاه و تحریم بازیهای پرسپولیس با این سبک بازی

متین

تا زمانیکه هشمیان‌نتیجه نگیره هیات مدیره از وی حمایت خواهد کرد برعکس همه جا….!

مراد ۱۷ ساله

آقای درویش از خدا بترس و اینهمه دروغ نگو ..امیدوارم جوابگوی آه و ناله و گریه های دهها میلیون هوادار ۱۷ساله و احساسی که از دست شما واقعا کلافه شده و از شنیدن نام جنابعالی و دار و دسته شریفتان حالشان بهم میخوره باشید فقط امیدوارم خدا این فضیلت را هر چه زودتر برات نصیب کنه که درک کنی تاریخ مصرف تون خیلی وقته تمام شده و فقط سوهان روح هوادار هستید.

حسین سرخدل

حتما بازیکن جدید خارجی جذب میشه اما برای فصل بعد….. فکرنکنم دیگه بازیکن آزادی در جهان مونده باشه که کادر فنی ما اونوآنالیز نکرده باشه فکر کنم دیگه باید بازیکنان سیارات دیگه رو آنالیز کنن… اینا هم گوش های دراز و دم مخملی ما هواداران رو دیدن…

فرزاد پرسپولیسی

افرین شما از هاشمیان تعریف کنید اونم در مواجهه با خبرنگاران بگه تشکر از باشگاه اسکواش ما کامله چیزی کم نداریم و همه چی آرومه من چقدر خوشحالم قب پدر هوادار هم صلوات

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

خروجی جلسه: جذب خارجی بنجل

۶۶۶۶۶۶۶

خاک بر سر این هئیت

طوفان سرخ آسیا

نتیجه جلسه :
نشستن همه از عملکرد همدیگه تعریف کردن و با قدرت از هم حمایت کردن…

Mey Sam

تکرار چرخه باطل

مهران پرسپولیسی

هاشمیان هنوز بازیکنی مورد پسندشون قرار نگرفته الان ۴ماه داره فیلم میبیند که بازیکن انتخاب کند بخدا تو این ۴ماه میشد اولین بازیکنی که پاش به توپ خورد فوتبال را شروع کردن تا الان را میشه دید من نمیدونم چه بازیکنی را میخواد ترکیب چیدنش که معلوم نیس هر کسیا هرجا دوستداره بازی میده مثل احمدزاده چپ محمدی دفاع راست خدابنده لو هافبک راست و..اخه من تا الان ندیدم هیچ مربی بازیکنی که تو پست خودش هست را بزارد مخالف پست خودش یا مهاجم نداره دورسون را رد میکند الان دنبال مهاجم بگرده اصلا این چه طرز فکری داره من توش موندم هاشمیان تا بازی اسقلال بیشتر دوام نمیارد باید برد چون این طرز فکرش به درد تیم ما نمخورد

مجتبی هوادار (ارتش سرخ)

بازم قول دادن های الکی.گول زدن هوادار.دیگه هیچ کدوم از حرف هاتون رو باور نمی‌کنیم تا بازیکن تاپ با لباس پرسپولیس نبینیم باورمون نمیشه و به شکایتمون ادامه میدیم.تیم فوروارد تاپ میخواد.نباید با سیستم ۴.۳.۲.۱ بازی کنین مثل ترسوها.باید کاملا حجومی باشیم مثل تمام این سال هایی که پرسپولیس قهرمان بود.بازیکن ۶ا باید تو پست تخصصی خودشون بازی کنن.فرشاد وینگر راسته تو دفاع چپ کذاشتیش.میلاد دفاع چپ خوب ماست که دارین خرابش میکنین میزارین دفاع راست یا وینگر چپ؟؟تیم این همه وینگر خوب و حجومی داره چرا استفاده نمیکنین؟کلا تمام سیستم و تاکتیک تیم اشتباهه

سید

همش چرت و پرت ۳۰ بازیکن حداقل معرفی کرده هرکدوم به دلیلی منتفی شدن یعنی یه بازیکن گرفتن ایقدر سخته یا برنامه از بالاست که پرسپولیس بزنین زمین تا تراکتور دوباره قهرمان بشه

روژمان

جلسه مزدوران ودشمنان پرسپولیس باخوردن موز وخیار شروع شد وبا اختلاس به اتمام رسید حیف از انصاری که دست یک مشت چپاولگر افتاده آقای محترم زود استعفا بده وبرو

۶۶۶۶۶۶۶

این هیئت مدیره چ از فوتبال می‌فهمن مگه فوتبالی هستند !؟ این ها مجری سیاست های دولت و زنوزی برای نابودی پرسپولیس هستند

مجید همیشه قرمز

خاک بر سر مدیر عامل و هیات مدیره خنثی هفته ششم فرارسید دارن قول بازیکن خارجی میدن کیسه تو ۲۰ روز ۵ تا بازیکن خارجی گرفت اونوقت این حرونی ها الان ۴ ماهه می خوان یه مهاجم خارجی بگیرن همه رو سرکار گذاشتن تیم مهاجم و هافبک طراح نداره اون سرمربی الاغ گیر داده دفاع چپ می خواد میلاد محمدی دفاع چپ فیکس تیم ملی رو خراب کردن حالا دنبال دفاع میگرده پول بیت المال رو بدن دلال ها و دفاع چپ بیارن یعنی خاک عالم بر سرت هیات مدیره و مدیر عامل بیشرف که اینجوری تو مخ هوادران هستید