اخبار باشگاهاسلایدر

حمایت باشگاه پرسپولیس از گل‌محمدی/ تا قبل از اعزام به دوحه لیست را تکمیل می‌کنیم

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه از سرمربی تیم خود بعد از شکست مقابل استقلال حمایت کرد.

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از کادر فنی بابت ثبت یک فصل موفق و قهرمانی در لیگ، اعلام کرد از یحیی گل‌محمدی کاملا حمایت می‌کند و از هواداران و پیشکسوتان نیز خواست مثل همیشه پشتیبان تیم باشند.

در این بیانیه آمده است: یک بار دیگر فوتبال روی دیگرش را در شبی تلخ به نمایش گذاشت.

همه ما شاهد درخشش پرسپولیس در آوردگاهی سخت بودیم اما وقتی کار به ضربات پنالتی می‌رسد، هیچگاه این ضربات تعیین کننده شایستگی یا عدم شایستگی تیمی نیستند.

همانطور که بارها در بازی‌های مهم حتی در فینال جام جهانی نیز شاهد شکست تیم‌های بزرگ بوده‌ایم که مستحق آن نبوده‌اند.

اما اینجا باشگاه پرسپولیس است و همچنان استوار و محکم به سوی آینده روشن خود همچون سال‌های اخیر، حرکت می‌کند.

پرسپولیس امسال با درایت کادر فنی، تلاش و همت بازیکنانش و همینطور حمایت همیشگی هواداران فصل موفقی را پشت سر گذاشت و علیرغم بحران‌سازی‌های متعدد به ویژه در دو سال اخیر، با برنامه‌ریزی یک‌پارچه و به ویژه درایت کادر فنی بار دیگر بر قله فوتبال ایران ایستاد و رکوردی را ثبت کرد که تا سالیان سال دست نخورده می‌ماند.

پوکر قهرمانی و ثبت چندین رکورد تاریخی در این فصل مرهون برنامه‌ریزی و تلاش کادر فنی و بازیکنان بوده و باشگاه پرسپولیس برای ثبت چنین موفقیت بزرگی از آنها تقدیر می‌کند. اکنون زمان آن رسیده است که یک بار دیگر تاکید کنیم کادر فنی و کلیه بازیکنان شایسته پرسپولیس مایه افتخار باشگاه بوده و تحت حمایت کامل قرار دارند و می‌دانیم هواداران دلسوز پرسپولیس عاشقانه تیم خود را دوست داشته و از تیمشان حمایت خواهند کرد.

پس باز هم دست در دست هم، منسجم و به دور از حواشی و همچون سد یک‌پارچه در مقابل کسانی که استمرار این موفقیت‌ها را دوست ندارند می‌ایستیم و از آنجایی که فصل نقل و انتقالات از امروز رسما آغاز شده، ضمن تاکید مجدد بر حفظ حداکثری سرمایه انسانی موجود، بر اساس فهرست مورد تایید سرمربی، بازیکنان واجد شرایط را جذب خواهیم کرد و تا قبل از اعزام تیم به دوحه، لیست پرسپولیس برای فصل بعد کامل خواهد شد.

صبوری و حمایت پیشکسوتان عزیز و هواداران فهیم از باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، برگ برنده ما در مقابل رقیبان (به هر شکل و با هر نامی) خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی 64

میشه لطفا بگین کدوم لیست دقیقا

پرسپولیس

آقا حمایت از گل محمدی حمایت از گل محمدی اولویت اولمون
جذب بازیکن اولویت دوم
جذب بدنساز اولویت سوم
سیستمی که وسط میدان برای پرسپولیس باشه همه و همه جا ،،، اولویت چهارم

ما انگیزه شش قهرمانی داریم

پوکر قهرمانی

مدیریت کلا معطل و لاکپشتی بازیکنای خوبمونو نگهدارین و نقاط ضعف رو هم با خرید خوب برطرف کنید
زیاد وقت ندارید

پرسپولیس قهرمان

یه دروازه بان شش دانگ میخوایم اگه مظاهری فسخ کرده یگیرید اگه نه حقیقی …لک خیلی خوب باشه نهایتش میشه سوشا که بااشتباهات اون قهرمانی رو باتفاضل ازدست دادیم..چپ رو برین ارمین سهرابیان که کیسه ازدستش داد بیاد پرسپولیس میشه میناوند ولی قرارداد یکساله و بند بندی نبندید چندساله ببندید…بشار و ترابی و علیپور حفظ کنید..آل کثیر را بیارین اوساگونا رو ردکنید بره بقیه بازیکنا رو حفظ کنید یه راست عالی بگیرین شیری هم بره نیمکت

Komeil

هواران عزیز تمام این کارها از وزارت خانه آب میخوره مگه رسول پناه میتونه بدور اجازه اونها کاری کنه. مثل عرب آوردنش که جلوی موفقیت پرسپولیس رو بگیرن . مگه میشه یه تیمی هییت مدیره و مدیر عامل بعد این همه مدت نداشته باشه این کار رو عمدی بودن نمیشه چیزی دیگه گذاشت درحالی که برای تیم استقلال هییت مدیره و مدیرعامل عوض کنه و اعضای هییت مدیره استقلال همه اقتصادی ولی برای پرسپولیس دندانپزشک و… دیگه بدونید تا کجا این ماجرا آب میخوره و یحیی رو هم میخوان کاری کنن بره و پرسپولیس رو مثل سلطان توی قفس کنن

Komeil

آقا یحیی با تمام مشکلاتی که دیشب واسه تیم بوجود آومد و باختیم ولی سرمربی پرسپولیس هست . پرسپولیس زمانی پرسپولیس شد که وقتی دوم لیک شد و با چشمان اشکبار هواداران تیمون رو حمایت کردن و برانکو با حمایت و اعتماد هوادار تیمی ساخت در حد شخصیت تیم بزرگ پرسپولیس اما برانکو رو فراری دادن همین هییت مدیره در خوشبینانه ترین حالت نابلد و لی این سری اون سری نیست مثل برانکو پشت یحیی واستادن همه هواداران . درسته دیشب به یحیی انتقاد داشتیم اما امروز روز جدید هست وروزی جدید برای ساختن پرسپولیس خسته پس حواس هییت مدیره و رسول پناه باشه که این سری مثل ماجرای عرب و برانکو نیست حواس هوادار هست و از صبرشون سوء استفاده نکن چون اونم حدی داره این یه تذکر دوستانه بود پس سعی کنن بازیکنان مورد نظر یحیی رو بگیرن و تیم رو سروسامان بدن

هادی

به نظر من که تو بازی دیروز یحیی به اندازه کل یه فصل اشتباه داشت. از همه بدترم اوردن اون اوساگونا بود. به شخصه احساس میکنم حضور یحیی دیگه نتیجه ای نخواهد داشت و من مهدی تارتار رو بیشتر میپسندم.

نعيم

مثل دانیال اسمائلیفرد که جذبش کردید؟البته که پوشیدنه پیراهن پرسپولیس لیاقت میخوادکه ایشون نداشت،ولى امیدوارم حرفاشون سیرک وشو نباشه و واقعا بازیکنایى که یحیى میخوادو جذب کنن

سروش

آقایان مدیر باید ۱۵روز قبل از اولین بازی لیست بازیکنان رو اعلام کنیم
خداکنه بشار،ترابی،علیپور بمانند،،ومصدومیت نادری جدی نباشه
و حامدلک،،صادق محرمی،،سعیدآقایی یا علی نعمتی،،رضا اسدی،،عیسی آل کثیر جذب بشن تا توی لیست آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم
البته اینا ایده آل نیستن ولی فعلا با توجه به شرایط مالی و…

آ ریا

یک بار مردباشیدحرف راست بزنیدمامنتظریم بسم الله .حمایت ازکادرفنی تمدیدبازیکنهاجذب بازیکن جدیدپرداخت طلب برانکووظیفتون اینها است اگه نمیدونیدببینم چکارمکنید

نیما پارسا

تیم به یک دروازه‌بان سطح نخست، یک مدافع راست و چپ، یک مهاجم و یک هافبک راست قوی نیاز داره. از سرمربی هم پشتیبانی بشه. به امید پیروزی

شهناز ۶آتیشه

ما هوادارای سرخ دل فرق مون با هوادارای آبی اینه تا آخر پشت تیم و مربیمون وامیستیم این رو تو سالی که حقمون اولی بود پلی با اشتباهات داوری به خاطر تفاضل گل دوم شدیم نشون دادیم تو این بازی هم اگه نادری مصدوم نمیشد بازی رو راحت میبردیم ،یحیی باهوشترین و فنی ترین مربی تو ایرانه و متاسفانه کسانی که با خبر های کذب باعث شدند نتونه اونطور که باید رو تیم تمرکز داشته باشه، به امید خدا میریم که عربها رو ببریم و دهن یاوه گویان رو

سرخ آتشین

یحیی باید بمونه
و اینکه قسمتون میدیم به هرچی اعتقاد دارید تورو امام حسین تو رو به این ماه عزیز چند تا خرید عالی انجام بدید ، ما باید انتقام شکست دیروزو توی سوپر جام از کیسه ها بگیریم ، ما باید به هدفمون توی آسیا برسیم
اقای وعده پناه شبای محرم دلای شکسته حاجتشونو میگیرن با هوادارا کاری نکنید نفرینشون دامنتونو بگیره ، تنها دلخوشی ماها پرسپولیسه ، انسان باشید

علیرضا

از هر لحاظ که حساب کنیم از بین گزینه های ایرانی یحیی بهترین گزینه س فقط باید از اشتباهاتی که تو این مدت داشته درس عبرت بگیره

محمد

باشگاه بهترین کاروکردماتوایران بهترازیحیی نداریم ایشالاباتقویت تیم دوباره سال بعدم قهرمان میشیم یادمون باشه همین جندروزپیش یحیی باشکستن رکوردهاتیم وقهرمان کردماقدردان هستیم.
هرمربی اشتباه میکنه ولی ماچرااشتباهات مربیان خارجی ونمیبینیم یاکم میبینیم ولی مربی ایرانی واونم آدم محجوبی مثل گل محمدی وانتقادنمیکنیم تخریب میکنیم.
یادمون نرفته زمان برانکو۲بارتوجام حذفی حذف شدیم، چقدرسربازی دادن به ماهینی وربیع خواه حرص خوردیم چقدرسربازی ندادن مسلمان ورضاییان وردکردن طارمی حرص خوردیم وهمین طورتعویضهایی که میکردولی چی شداعتمادکردیم، حمایت کردیم نتیجه روهم دیدیم توفوتبال ایران آقایی میکنیم هرمربی یه سلیقه ای داره خودیحیی هم میدونه که دیروزاشتباه زیادداشت مصاحبه خوبی نکردولی بالاخره فوتبال این روزهاروهم داره مانبایدفقط زمانی حمایت کنیم که تیم ببره همین که یه باخت بده شروع کنیم به کوبیدن اونایی که میگن تیم فقط بایدببره همون طرفدارنباشن بهتره.
آقایی ماتوفوتبال ایران نتیجه اون حمایتی بودکه بعدازنائب قهرمانی باتفاضل گل ازتیم ومربی کردیم نتیجش ودیدیم وحالا بایدبازم تکرارکنیم البته اینبارفرقش اینه که ازاون زمان تابه امسال ۸تاجام گرفتیم یاعلی.

بهروز

من فرگوسن نیستم و اینا رو هر بچه ای میدونه:
اولین اشتباهت گذاشتن شجاع در دفاع چپ بود . شجاع بخوبی و حتی عالی بازی کرد در جناح چپ ولی نبودش در دفاع میانی باعث شد گل اول رو خیلی مفت بخوریم
دومین اشتباهت هم نیمکت نشین کردن کمال بود که وسط زمین رو خیلی راحت به حریف دادی با این کارت
سومین اشتباهت هم استفاده از امیری بعنوان مهاجم هست که این اشتباهت رو همیشه تکرار میکنی چون امیری بیشتر از اینکه یک گلزن قهار باشه یه بازیساز هست و بهتره از اون در هافبک چپ استفاده بشه
چهارمین اشتباهت هم قرار دادن سید جلال در ترکیب ثابت بود چون سید سن و سالش زیاده و با این کار یکی از تعویض هات رو فنا کردی . سید جلال رو باید از دقیقه هفتاد به بعد بیاری که بازیکنای حریف خسته هستن و تجربه سید میتونه کاملا اونا رو از کار بندازهو نتیجه رو حفظ کنه
چرا به جوانی مثل عبدی که بمب انگیزه هست و همچنین حسین پور بازی ندادی ؟
بخدا قسم خیلی وقتا انرژی جوانی خیلی بیشتر از تجربه به کار میاد چرا تیم رو با تصمیمات و چینش اشتباهت بهم میریزی
خداشاهده من یقین داشتم که ما میتونیم با دو سه گل استقلال رو شکست بدیم الانم همین نظر رو دارم ولی با چینش نفرات درست . استقلال تیمی نبود که بتونه با ما بازی کنه و از ما ببره . خودت این بلا رو سر تیم آوردی

همه جا قرمز

فدای سر یحیی و بچه ها برانکو هم تا اولش همینجوری بود ولی با حمایت هوادارا به موفقیت رسید
هر چی یحیی بگه ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

علی

دیگه کی میخوان بازیکن بگیرن فقط تا ۳ روز دیگه میشه لیست بازیکن ها رو داد حداقل یک دروازبان بگیرید مثلا حقیقی فکر کنم خوب باشه هم تو پرسپولیس بوده هم تجربه بازی در جام جهانی و آسیا رو داره

1010364

ما هوادارا هم‌همه جوره از یحیی حمایت میکنیم و بهترین گزینه هدایت پرسپولیس واسه فصل اینده همین یحیی هست به شرط اینکه مثل برانکو شجاع باشه و همیشه هجومی و زیبا بازی کنه مثل برانکو و مثل برانکو شجاع باشه چون مربی ترسو به درد پرطرفدارترین تیم اسیا نمی خوره ما پرسپولیسیم همیشه و تو همه بازیا باید هجومی باشیم و واسه برد بریم و حمله کنیم کمال هم بهترین بازیکن دیروز بود از وقتی اومد تو دربی زمین بازی ۱۸۰ درجه به نفع پرسپولیس عوض شد و توپو میدان دست پرسپولیس افتاد علیپور و نادری هم عالی بودن یحیی با قدرت تیمتو بساز واسه اسیا و فصل بعد و با قدرت به کارت ادامه بده ما هم‌پشتتیم به شرطی که دیگه این اشتباهات اماتورگونه تکرار نشه

ساسان

یحیی عشقه . ما فوتبال هجومی میخوایم . به سبک یحیی . این همه برد آورده یه باختم تو پنالتی بیاره مشکلی نیست . ولی خدایی بهتر از استقلال بودیم

نصیر

تعارف رو بزاریم کنار زور پرسپولیس کم شده بعد رفتن طارمی و محرمی این دو پست کلآ تعطیل شده دروازه بان اصلا نداریم برای پست کمال و سید جلال هیچ فکری نکردیم ۵ ساله تما م مهره های کلیدی تیم امید وارن میرن استقلال پرسپولیس فقط با قبلی ها مثل ربیع خواه شیری و…تمدید یم کنه

فقط پرسپولیس

امیدواریم