نقل و انتقالات پرسپولیس

حضور مدافع سابق یوونتوس در پرسپولیس منتفی شد

مدافع سابق تیم ملی ایتالیا پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد.

نقل و انتقالات فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسیده که پرسپولیس هنوز ٢ جای خالی در لیست خود دارد و از همین رو سرخ‌پوشان در تلاش هستند تا با خرید دو بازیکن آزاد لیست خود را برای لیگ بیست و پنجم تکمیل کنند.

باشگاه پرسپولیس با نظر وحید هاشمیان سرمربی این تیم به دنبال جذب یک دفاع چپ است که قابلیت بازی در چند پست به ویژه در خط دفاع را داشته باشد. از همین رو سرخ‌پوشان به سراغ ماتیا دی‌شیلیو مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان و یوونتوس رفت. دی‌شیلیو در همان ابتدا به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد اما با تاکید مدیرعامل بانک شهر یکی از مالکین سرخ‌پوشان مذاکرات با این مدافع ۳۲ ساله و ایتالیایی دوباره از سر گرفته شد.

علی‌رغم تلاش‌های بسیار باشگاه پرسپولیس برای جذب این مدافع ایتالیایی، دی‌شیلیو به سرخ‌پوشان اعلام کرد به دلیل برخی از مشکلات خانوادگی فعلا شرایط حضور در خارج از اروپا را نخواهد داشت و برای همین بار دیگر به پیشنهاد قرمزها پاسخ منفی داد تا حضور او در ایران منتفی شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
24 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
م.س

هدف همینه که یارگیری نشود.هاشمیان هم هنوز پایش رو جای سفت نذاشته

احمد پرسپولیسی

یک سوال از درویش و بانک شهر؟
چجوری است مدیریت تیم اسدقلال هر بازیکنی که خواستند را به راحتی آوردن ایران؟!؟ولی درویش و احمدی کیسه کش حتی نمیتونن بازیکن درجه ٣ خارجي جذب كنن
فقط لعنت دو عالم به هاشميان كه خفه خون گرفته و هيچ اعتراضي به عدم جذب بازيكن انجام نميده
همه ايران ميدونن پرسپوليس احتياج به فوروارد و دفاع چپ و راست داره -ولي هاشميان خودش را به بيخيالي و نفهمي زده و بخاطر موقعيت شغليش خفه شده

رحیم

مگه قرار بود اوکی بشه

حامد

این و که میدونیم اتفاق جدیدی افتاد خبر شو کار کنید

پرسپولیس زلزله

نیامدن بازیکن خوب خارجی ب پرسپولیس بعلت وچود احمدی مدیر استقلالی بانک شهر و وجود سیدورف ک ب بازیکنان خارجی مشاورت علت میده تا ب پرسپولیس نیایند و وجود نا مبارک درویش بی وجود هست… باید احمدی و درویش هو شوند . پرسپولیس فقط عابدینی و طاهری رو میخواد

فقطپرسپولیس

عابدینی که همیشه جلوفتح الله زاده کم میاورد،طاهری هم بازیکنان بنجل اوکراینی راآورد….پرسپولیس مدیر پرانرژی وقویتر ازقبلیها می خواهد…

علی

توهم زدی؟ فتل سگ کی باشه که عابدینی جلوش کم بیاره. مهندس عابدینی تیمی بست که چهار سال پشت سر هم قهرمان شد یه سال هم که قهرمان نشد سیزده تا ملی پوش داشت حتی بازیکن ذخیره پرسپولیس هم ملی پوش بود از مسابقات انصراف داد وگرنه پنج سال پشت هم قهرمان میشد

پارسه

یه هوادار فهیمی پیدا بشه درویش رو به سرزمین ابدیت راهنمایی کنه

Arj

متاسفانه خود بانک شهر و شخص احمدی هم مقصر هستش همه ایران میدونند درویش و باندش مشکل دارند هیچ ایجینتی باهاش کار نمیکنه نمیدونم نهادهای نظارتی کجا هستند تعویض مالک و مدیریت ناکارآمد درویش

ایمان

سلام برسونید بهش

Sjd

هرشب خبر بیرون میاد فلان بازیکن نیومد !! هر موقع مثل آدم یه بازیکن گرفتید خبرشو بزارید ، کریس رونالدو رو که نمیخاید بگیرید که ای بابا

تقی جعفری

ایوالله فقط پز دادن دروغی و تمام ادعاها هم واهی و الکی

وحید

خبرهای تکراری.این نشد و آن نشد. لعنت به همتون

تقی جعفری

با این مجموعه مدیریتی اعم از { مالک مدیر عامل معاونت حقوقی و اکیپ جذب بازیکن } فشل ابله کودن نابخرد و ناکارآمد!!! که هربار یک اسم دهان پرکن خیالی و بدون تحقیق و پژوهش را در میان افکار عمومی و هواداران مطرح و شاخک‌ دلالان زالو صفت را تیز می کند و در آخر همان هم جمله تکراری منتفی شد !!؛ به توافق نرسیدیم !!!! همسرش موافقت نکرد !!! مبلغ از عمده توان ما خارج بود !!!!
بهتر از نمیشه و انتظاری غیر از این هم از این نخبه گان روزگار!!!!! نباید داشت.

امید

حالا میگی چکار کنیم مگه غیر از این انتظار می‌ره اگه جذب بشه جای شک داره

میلاد

این خبر یک ماه پیش بود که گفته بود نمیام الان میاین خبرش میزارین بگین اره دنبال بازیکن هستیم نیومدن یعنی دوریش شرفی از فوتبال ایران برد کسی نبرد هی میاد میگه هیچکسی ایران نمیاد هی ول کن بابا شرف ایران بردی به دروغ تو با اون احمدی کیسه کش

کاربر یک

لعنت بهت درویش ادم چقدر باید بی وجدان دیکتاتور باشه فحش بشنوه دری وری بشنوه ولی استعفا نده شرف نداره درویش هرچند پشت تمام تصمیمات درویش علی پروین وقتی میگه علیپور خوبه نیازی به مهاجم خارجی نیست یعنی چی؟یعنی دخالت تو امور باشگاه لطفا پای پروین درویش قطع کنید از باشگاه

فقطپرسپولیس

تیم مگه سه جای خالی بارفتن دورسون ومهری وامیری نداره،شما که نمی خواستید بازیکن جذب کنید پس بی خود لیست تیم راخالی کردید

مسعود

هیچ ایجنتی با درویش و تیم فاسدش کار نمیکنه

پرسپولیس = عشق

پرسپولیس نیاز شدید به جوون گرایی داره متاسفانه برخلاف تصورم هاشمیان بسیار ترسو ترکیب می چینه و ترسو بازی می کنه تنوع تاکتیکی بجز انتقال سریع توپ به علیپور نداریم
صادقی میتونه ستاره تیم باشه تکنیک و سرعت باهم داره حتی توان فیکس بازی کردن رو داره و روانخواه توی تیم امید ازش فیکس استفاده می کنه ولی یه دقیقه هم بازی نمیکنه همین طور یاسین و فخریان
باند بازی تیمو نابود می کنه احمدزاده با سوتی های مسخره اش رفته دفاع چپ محمدی بخاطر احمدزاده مجبوره بره راست سرلک بسیارضعیف سروش درحد نیمکت هم نیست فقط پاس رو به عقب میده و میخوره زمین شکاری بسیار معمولی واقعا همه‌چی باید عوض بشه مالک مدیر و سرمربی

میلاد

این خوب یک ماه پیش گفت نمیام چرا هی به دروغ کش میدین بگو نمیاریم

متین

پرسپولیس هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن جدید نداره و همش سر کاریه
امروز یکی از کارمندان باشگاه میگفت بازیکن خارجی به درد پرسپولیس نمیخوره؟؟؟!!!
پرسپولیس اسیر یه عده آدم دغلکار دروغگوی دزد لمپن شده است که هدفشان انتقام‌ از هواداران پرسپولیس است.

پرسپولیس محبوب

توروخدا تجمع کنید این بلژیکیه رو نگیرن . اولویت تیم مهاجم و دفاع چپه نه دفاع وسط . بعدشم‌ طرف ۸ ماهه تیم نداشته

پرسپولیسی دو اتیشه

چیز جدیدی نیست .ما به این خبرا عادت کردیم.اگر گفته می‌خوام قرارداد ببندم واقعا شک میکردیم