اخبار استقلالاسلایدر

حذف استقلال به دست نساجی / حسرت دبل ابدی شد

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و در ضربات پنالتی تن به شکست داد.

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه) در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه، بدون اینکه گلی داشته باشد به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی تیم نساجی با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و استقلال را از مسابقات کنار گذاشت.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، روزبه چشمی (۱۱۵ – رضا آذری)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (۷۴ – آرمان رمضانی)، ابوالفضل جلالی (۴۶ – مهدی مهدی‌پور)، زبیر نیک‌نفس (۷۴ – صالح حردانی)، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی (۶۳ – عزیزبک آمانوف)، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده (۱۱۵ – رودی ژستد).

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید بیگی، رضا جعفری (۹۲ – امیرمهدی جان‌ملکی)، ایوب کلانتری، کریم اسلامی (۹۷ – محمدمهدی نظری)، حامد شیری، صابر حردانی (۸۴ – متین کریم‌زاده)، مرتضی منصوری، حسن نجفی (۶۲ – عرفان گل‌محمدی)، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی (۶۶ – مهرداد عبدی).

داور: امیر عرب براقی

ضربات پنالتی
استقلال: کوین یامگا (گل شد)، روی ژستد (گل شد)، مهدی مهدی‌پور (گل شد)، عزیزبک آمانوف (علیرضا حقیقی موفق به مهار توپ شد) و آرمان رمضانی (گل شد)
نساجی: ایوب کلانتری (گل شد)، مهرداد عبدی (گل شد)، سعید بیگی (گل شد)، محمدمهدی نظری (گل شد) و حامد شیری (گل شد).

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
25 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا

خیلی حال داد
حذف خودمونو قشنگ شست و برد خخخخخخخ
اما دلیل نمیشه از گندی که تیم خودمون زده غافل بشیم ! اقای گلمحمدی دفاع وسطای نساجی رو دیدی ؟!
یعنی شما اندازه ی ساکت الهامی هم نبودی که انقدر قشنگ راهای نفوذ کیسه رو بست و ۲۰۰ تا ارسال حتی با سیلوای برزیلی داشتن و به گل نرسیدن ! انقدر قشنگ تیمشون رو بسته بود که تا صبح نمیتونستن بهش گل بزنن اونوقت تیم شما وقتی حریف نتونه بهش گل بزنه دفاع خودمون بهمون گل میزنه !
آقای گلمحمدی توی لیگ خودمون بازیکنای خوبی هستن اگه یه کم دقت کنی نیازی به خریدای بنجلی مثل تمیروف و فرجی و .. نیست
همین میرزایی که دفاع نساجی بازی میکرد قبلا توی سپاهان بود بهمون گل هم زد بسیار بازیکن دونده و خوبیه اینو حتما بگیر الان که دیگه ۳۵۰ میلیارد به باشگاه تزریق شده هرچه زودتر چندتا بازیکن تاپ لول بگیرید کارد به استخوان هوادار رسید از دست گل نزدنا و موقعیت سوزیای تیم
چندین ساله یه مهاجم خوب نداریم یه بازیساز خوبم بگیرید

رضا

بعد باخت پرسپولیس استقلالیها خودشون را صاحب سه جام میدین ولی خدا زد توسرشون انشاء الله تولیگ هم تو سرشون میزنه ببینید کی گفتم مجیدی لایق هیچ جامی نیست تمام

Bahman

آقا مشکل اصلی ما اینه که بدنسازی خوب نداریم بعد از چهل دقیقه بدنا خالی میکنن باید رو بدنسازی کار کنن

۱۰۱۰۳۶۴

این استقلال اصلا در حد قهرمانی نیست در حد محلات بازی میکنه ما خودمون داریم دستی دستی قهرمانی رو از خودمون میگیریم اگه هر شش بازی باقی مونده لیگ رو ببریم قهرمان میشیم امیدوارم کادرفنی و بازیکنا به خودشون بیان و به همون خودباوری و اعتماد به نفسی که برانکو واسه همیشه قهرمان شدن تو تیم به وجود اورده بود برسن و یحیی هم دیگه به بازیکنای دوهزاری و داغون مثل هنانوف و تمیروف به هیچ وجه بازی نده و بهترینا رو تو ترکیب بزاره و تو ترکیب و تعویض اشتباه نکنه تا همرو برنیم و قهرمان شیم

بهروز

استقلال رو ولش

ما باید بفکر تیم خودمون باشیم

تمام دلیل ناکامی های پرسپولیس همین حرف و حدیث هاست بابا بچسبید به کارتون فوتبالتون رو بازی کنید چکار دارید به بقیه تیمها که اینطوری تمرکزتون هم از بین بره

مشکل تیم ما اولا عدم تمرکز و دوما خرید بازیکنهای بی کیفیته

والا حقیقتش لک و گوهری و نعمتی و آقایی و حنانوف و صفروف و اسدی و شجاعی و پاکدل و تمیروف در حد پرسپولیس نیستن

ابراهیمی اگه بد بود چرا جذبش کردی آقا یحیی

اگه خوب نیستن تیمت رو خونه تکونی کن

یه مربی بدنساز خارجی و کمک مربی خارجی هم لازمه

تمام نتایج استقلال رو اون ایتالیایی رقم میزنه

مربیان ما فقط بلدن حرف بزنن بیانیه بدن و استعفا کنن

خودتونو اصلاح کنین خواهشا و اگه نمیتونین هم برین زحمتو کم کنین

اهواز

بابا بخدا تو ایران بهتر از یحیی نداریم.فقط یکمی صبور باشید هوادار.استقلال داره از این موقعیت سو استفاده میکنه.جام واسه پرسپولیس ببینید کی گفتمی اینو

Perspolis The Great

پرسپولیس باید حقیقی رو برای سال بعد بگیره
بازیکن رو روی عملکردش گرفت نه اینکه از تو لپ لپ دربیاری با توهم اینکه ما ستاره ش می کنیم
مگر اینکه استعدادیابی کنی از تیم های پایه و ملی جوانان که اونم باز به عملکرد طرف بستگی داره
کل پدیده رو آوردن پرسپولیس با چه تفکری نمیدونم
از یه تیم یه بازیکن میشه خرید اونم بازیکن شاخص که استعداد ناب هست
تیم میخوای ببندی باید سعید صادقی از گلگهر رو بگیری
دانیال اسماعیلی فر از سپاهان بگیری از لیگ خودمون نخبه باید بگیری
لژیونر میخوای برگردونی پورعلی گنجی بگیری
علیپور بگیری
بازیکن خارجی میخوای بخری بازیکن شاخص باید بگیری باتجربه و گلزن شیخ دیاباته رو بگیر
قرارداد دارن راضیشون کن بازیکنی که بخواد بیاد تیمی و نظرش باشه راه میاد بازیکنی که هیشکی نمیخوادش هنر نیست قرارداد بستن باهاش

رحیم

در جواب اون عنتر استقلالی(سجاد آقایی) تیم آلبوم که دیشب استوری برای ما گذاشته»انشالله جام رمضان«حالا بهش میگیم استفراغ به همین جام رمضان هم نمیرسه!!!!شاید صدسال دیگه تو جام ولایت قهرمان بشن!!!!
اینا خیلی می خواستن امسال دبل کنن!!!
با همت بچه ها انشاءالله نمیزاربم یه بل هم بکنن!!!!
امسال هم استفراغیا ارزوی جام رو بگور میبرن انشاءالله!!!

شهناز ۶آتیشه

درود از امروز صبح خواهر استقلالی و بی منطق و بی ظرفیتم چپ و راست به حقیقی توهین می‌کرد و شعار می داد تلافی ۴امتیاز رو که از دست دادیم اینجا جبران می‌کنیم و رو اعصابه کلا طوری که من بازیهای تیم حکومتی البته با تیم های قوی روبا گوشیم نگاه می‌کنم وبا تیم های ضعیف تر فقط نتیجه رو رصد می‌کنم ،چون وقتی گل بزنند یا بخورنداز عکس العملش میفهمم ،کلا ،خرافاتی و بازیها رو از رادیو دنبال میکنه ،اما امروز بازی که رفت پنالتی استرس داشت و با اینترنت هم جواب نمیداد من هم از خدا خواسته تلویزیون رو روشن کردم و چون به حقیقی ایمان داشتم ،پنالتی ها رو با هم دیدیم و خدا روشکر حذف شدند و خواهرم یه کوه آتشفشان شده بود و من دلم خنک شد خدا خوب گذاشت تو کاسه شون

دختر سرخ

یخدا این تیم امتیاز از دست میده میدونم هممون اعصابمون خورده دلمون شکسته ولی بدرقه یحیی با جام لیگ برتر و دبل هتریک خیلی قشنگ تره:)

انوش

ببینم این مستر حقیقی پرسپولیسی همونی نبود که با جون و دل میخواست برگرده پرسپولیس نگرفتنش رفتن لک را گرفتن؟ حالا ۲۰ میلیادر هم بدین نساجی نمیده بهمون

دبل هتریک

اینا در حد و اندازه دبل کردن نیستن ..
واقعا حسرت دبل کردن براشون ابدی شد

محمد

اخ چقدر حال داد هرچی دیروز هرس خوردم امروز حال کردم دم حقیقی گرم‌ که نذاشت این بی شرفا بیشتر از یک روز خوشحال باشن

Mey Sam

اتحاد تا قهرمانی لیگ
این کیسه بیشتر از شش امتیاز از دست میده قطعا
به شرط اینکه همه بازیامونو ببریم قهرمانیم
انشالا برخی بازیکنا به خودشون بیان و بدونن پیراهن چه تیمی رو پوشیدن و یحیی هم بهترین ترکیب رو بفرسته داخل
یه تشکر هم از علیرضا حقیقی که امروز حال کیسه کشا رو گرفت :)))

فواد

درجواب اون قرمساخ خرمگس ک گفته باهرباخت پرسپولیس ی هوادارش ب درک واصل میشه میخام‌بگم‌بیااین براخودت این براعمه جونت…

پرسپولیسی

دمت گرم هم به خاطر امشب هم به خاطر مشتی که به خطیر بی ناموس زدی.

امیرمسعود [پرسپولیس،شکوه،تمدن،افتخار]

من نمیدونم این استقلالی ها واقعا نادون هستن یا خودشونو به حماقت میزنن؟؟!!!!
طرف میگه گل رمضانی سالم بوده چون خطا روی دروازبان انجام نداده..کسی نیست بهش بگه خب بزرگوار معلومه اصلا خطا روی دروازبان نبوده..داور خطا رمضانی روی مدافع گرفته..من چندین بار فیلم این صحنه نگاه کردم..رمضانی قبل از اینکه بلند بشه برای سر زدن مدافع نساجی یه هول ریز مجلسی ترو تمیز میده بعد بلند میشه سر میزنه که همون باعث شد مدافع به حقیقی برخورد کنه و حقیقی نتونه توپ جمع کنه..آقایونی که ادعای فوتبال پاک دارند اگر دقیقه ۹۰ پنالتی صد در صدی روی مهاجم نساجی میگرفتن که اصلا کار به اینجاها نمیکشید..خدای یک ذره وجدان داشته باشید و مرد باشید..با هوچی گری به هیچ جا نمیرسید..
.
.
#شرافت #حقیقت #مردانگی #صداقت
.
.
پاینده باد پرسپولیس کبیر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
زنده باد هواداران ارتش سرخ ایران ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

علی

هواداران جو گیر پرسپولیس رو ببینید که با یه باخت به زمین و زمان و یحیی ( یکی از موفق ترین سرمربی های تیم ) فحش میدن
اونوقت هوادارای کیسه بعد از هزار سال بی جامی به فرهاد میشن شواح

BeHnAm

دبل کجا بود!
همون لیگ رو هم ایشالا نمیذاریم بگیرن
۶ هفته مونده و باید لیگ رو هم بگیریم!
فقط حمایت از تیم و یحیی تا آخر فصل …

یه پرسپولیس یه بهبهان

هرکس آبی بپوشه،قرمز سوراخش می‌کنه.دم حقیقی گرم

فقط پرسپولیس

چقدر این حقیقی خوب بازی کرد نقش دروازه‌بان اینجا معلوم میشه.. اونوقت ما جذبش نکردیم.‌ هرچند دروازه بان رئالم بیاد پرسپولیس به روز حامد لک دچار میشه و افت میکنه

کامیار

آفرین به آقا علیرضا ، حالا میریم اون یکی جام و هم از چنگشون درآریم انشاالله .

Perspoliis

اهااااان تا شما باشید واسه پرسپوولیس کری نخونین اونم وقتی فرداش بازی داررین
توروخدا هواداران یکم درک داشته باشیم این همه وقته قهرمانی با چن بازی افت تیمو به گلوله می‌بندید
انصاف نی بخدا
جای هوادارا استقلال بودین چیکار میکردین ؟؟ده سال بی جامی..

علی

حرف حق

مجتبی

دم حقیقی گرم یه تنه استخوون درگلوی کیسه بود و آخرم همشونو خفه کرد