حواشی

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس|‌ خوشحالی جالب پاکدل بعد از گلزنی+عکس

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گلزنی به نساجی خوشحالی جالبی را انجام داد.

حامد پاکدل بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گل سوم تیمش را با اشتباه حامد شیری، مدافع حریف مقابل نساجی به ثمر ساند.

او پس از این اتفاق پیراهن خود را از تن درآورد و شماره ۴۰ را به دوربین‌ها نشان داد و در ادامه خوشحالی اش، سجده کرد.

*پیش از سوت آغاز بازی در نیمه دوم، داور به سمت ساکت الهامی رفت و به او کارت زرد داد.

*در دقیقه۴۹ و درحالیکه پرسپولیس آماده زدن ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نساجی بود، داور بازی را متوقف کرد و پس از حضور در کنار زمین به اسماعیل اسماعیلی به دلیل اعتراض، کارت زرد داد.

در دقیقه۵۱، برخورد حقیقی و پهلوان در محوطه جریمه نساجی باع توقف بازی شد. در این صحنه کمال کامیابی نیا با فریاد به سمت داور خط نگه دار رفت و خواهان اعلام خطا روی بازیکن هم تیمی شد.سایر اعضای پرسپولیس نیز معتقد به اعلام پنالتی بودند. احسان پهلوان پس از کمی مداوا از جای خود بلند شد و کارت زرد گرفت اما مداوای حقیقی طولانی شد و حدود ۵دقیقه بازی متوقف شد.

* کمال کامیابی‌نیا پس از گلزنی به نیمکت پرسپولیس اعلام کرد به دلیل شباهت پیراهن‌ها دچار مشکل می‌شوند.

* مسعود شجاعی در یکی دو صحنه با خطای بازیکنان پرسپولیس متوقف شد و معتقد بود روی او خطا انجام شده است، به همین دلیل اعتراض زیادی به داور کرد.

* در دقیقه ۳۴ داور یک ضربه کرنر به سود نساجی اعلام کرد، اما با اعتراض گل‌محمدی به حضور عکاسان پشت دروازه پرسپولیس بازی برای دقایقی متوقف شد. با دخالت زرگر ناظر بازی عکاسان از پشت دروازه به جای همیشگی‌شان منتقل شدند.

* توقف بازی در چند صحنه با اعتراض نفرات نساجی از روی سکوها روبه‌رو شد. جانملکی مربی نساجی معتقد بود که پرسپولیسی‌ها می‌خواهند در بازی وقفه ایجاد کنند.

* پس از اعتراض نفرات نساجی از روی سکوها، حمید مطهری که از روی سکوها بازی را نگاه می‌کرد، از مربی و بازیکنان نساجی خواست که ساکت باشند که این حرف مربی پرسپولیس واکنش الهامی را به دنبال داشت.

* ساکت الهامی به دفعات به تصمیمات داور بازی اعتراض داشت و روی هر صحنه که داور به ضرر نساجی سوت می‌زد، معترض بود.

* نیروهای یگان ویژه تا پایان نیمه اول هم مشغول خارج کردن نفرات متفرقه از ورزشگاه بودند.

* حمید مطهری در صحنه‌ای با جانملکی درگیری لفظی پیدا کرد، اما در پایان نیمه اول با مربی نساجی دست داد و آنها در کنار هم به رختکن رفتند.

پرسپولیس این مسابقه را ۳ بر یک پیروز و ۳۸ امتیازی شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر

ب نظرم حامد میتونه جای ی مهاجم خوب برامون پر کنه
حمل خیلی دونده و با انرژی هستش هم خیلی خوب تو پرس از جلو شرکت میکنه هم فرقت طلبه هم تو نبردهای هوایی خوبه

Reza

عالی پسر

نعيم

پرسپولیسى باتعصب دمتگرم خوب به دل میشینى

ارتش سرخ

ماشالله حامد.به امیدخداباپاس گلای رامین وبقیه بچه ها بازم گل های مهمی میزنی برامون

عشق یعنی پرسپولیس

پرسپولیسی با غیرت…خداییش پاکدل خیلی فشار ،افت کیفیت روش بود انشاالله دوباره پاش ب گلزنی باز میشه

عدنان

کم کم داره جا میفته و فرصت طلب نشون میده