حواشی

حاشیه بازی تراکتور و پرسپولیس| پرتاب سنگ و اشیا به سمت مربی و بازیکنان پرسپولیس

ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز در مسابقه تراکتور و پرسپولیس تکمیل شده و بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

پیش از شروع بازی ظرفیت طبقه اول که ۶۰ هزار نفر است تکمیل و درب طبقه دوم باز شد. این پرتماشاگرترین مسابقه لیگ برتر بیست و یکم است. پیش از این در تمامی مسابقات دیگر فقط حدود 30 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها در اختیار تماشاگران قرار می‌گرفت اما در تبریز اکنون بیش از 80 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران تراکتور است.

*تعداد انگشت شمار تماشاگران پرسپولیس کمتر از صد نفر در بخشی از طبقه دوم مستقر شدند. .

* یک ساعت پیش از شروع بازی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از چمن ورزشگاه دیدن کرد که حضور وی با اعتراض تماشاگران تراکتور همراه شد. گل محمدی در میان فحاشی شدید و پرتاب اشیای هواداران تراکتور راهی سکوها شد.

* بنر صرفه جویی ۱۰ درصدی عبور از بحران کم آبی پیش از بازی در زمین مسابقه به نمایش گذاشته شد.

* با وجود شروع بازی ورود تماشاگران به ورزشگاه همچنان ادامه دارد.

* پیش از بازی ساغلام و گل محمدی به سمت هم رفته و با هم خوش و بش کردند.

* پیش بازی احسان پهلوان و سعید آقایی که سابقه بازی در تراکتور را دارند به سمت نیمکت تراکتور رفته و برای حضور در میدان رخصت خواست. حامد لک هم در بین بازیکنان پرسپولیس سابقه بازی در تیم تراکتور را داشت

* زمان زدن کرنر پرسپولیس پرتاب بطری و اشیا موجب توقف بازی شد. در یک لحظه بطری به سمت ترابی پرتاب شد که به اشتباه به بازیکنان تراکتوری برخورد کرد. این مساله باعث عصبانیت و اعتراض ساغلام به تماشاگران تیمش شد.

* مهدی کیانی به سمت تماشاگران و خواهش و تعظیم برای اینکه اخلال در بازی صورت نگیرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
14 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پریا

بیچاره یحیی
بخواد دو کلمه از خودش دفاع کنه لابد باز جریمه مالیش میکنن
از اندرون سوختم

تراکتور

چرا وقتی تراکتور به مشهد رفته بود برای بازی… جلوی ماشین بازیکنان تراکتور نارنجک و بمب دستی پرت کردن کسی اینهمه کامنت نمیزاشت که مشهدی ها و طرفداران اون تیم کار اشتباه کردن و باید مجازات بشن؟!
خیلی بی انصافی نکنین به گذشته هم یه چشم بندازین تراکتوری ها هم دلشون پر بود شکی نبود اینجوری بشه….و در واقع غیرت ترک ها هم یه چیز دیگس انتظار می‌رفت همچین اتفاقات رخ دهد

فوتبال پاکم آرزوست

یعنی آقایون آنقدر ریاضیشون ضعیفه یا اینکه سی درصد ورزشگاه میشه کل ورزشگاه یا اینکه هر اقدامی علیه پرسپولیس جایز است….

علی اکبر

از وحوش تبریزی انتظاری نمیره، چندین ساله همینکارو میکنن اما چون حکومت ازشون میترسه اجازه هر کاری رو بهشون میده

دوبارنایب قهرمان آسیا(واقعی) نه توچهارجانبه

کلا هواداران کیسه وسوراختور وسگاهان بی شعورند تا این بیشعورها هستند وضع فوتبالمون اینه

پرسپولیس

خواهشا میزبان یعنی تراکتور نتونسته امنیت رو تامین کنه باید تراکتور تنبیه بشه

دوما شروع کننده از اول بازی تماشاگران تراکتور بودن
و دایم سنگ انداختن
خیلی خطرناکه

پرسپولیس

در ورزشگاه سپاهان

اصفهانی ها نتونستن امنیت بازی با پرسپولیس رو تامین کنن

اونوقت رای دادن
پرسپولیس هم بره شهرستان با سپاهان بازی کنه

یعنی به خاطر خطای سپاهانی ها
میزبانی پرسپولیس رفت شهرستان!!!!!
به خاطر عدم تامین امنیت بازی در اصفهان پرسپولیس محروم شد!!!!!!!!!!

واقعا تاسف اوره

فواد

محمدرضااحمدی لجن ابی کیسه کش ملعون.تقصیرامیدبوداره؟؟؟امیدباعث این قرطی بازیاشدها؟؟بخدااگه گیرت میاوردم جرت میدادم.شکموکله پوک مگه ازنیمه اول این عنتراشروع نکردن.مردم تبریزشریفن ولی ی عده تخم حروم مث توهمچین گه کاریایی روب بارمیارن

۱ ۲

شعور…
بعدش معذرت خواهی کرد
امیدم اشتباه کرد و باید جریمه شخصی بشه

نعيم

طرفداراى عزيزاين مجرى احمدى خيلى حروم زادست خيلى خيلى حرومزادست،اينهمه ازاول بازى باسنگ بازيكناى پرسپوليسو زدن بعدبيشرف ميگه ازاون موقعى كه عاليشاه عصبانى شد اين ماجراهاشروع شدبايددهنشو…خليل زاده بى غيرتم هـيچى نميگه

محمد

بازی باید سه هیچ به نفع پرسپولیس بشه .. البته اگه کمیته استقلالی خائن دوباره خیانت نکنه … خدا شاهده اگه استقلال بود همین صبح نتیجه رو سه هیچ میکردن به نفع استقلال … تفففف به کمیته انضباطی تفففف به فدراسیون تفففف تففف به این فوتبال کثیف سیاسی

Maiid Hojati

بی شرف طرفداری تراکتور نیستن، بی شرف مسوولان و کادر فنی پرسپولیسن که تیم نکشیدن بیرون…بی عرضه اینان که خودشون رو در اختیار فدراسیون گذاشتن

بازرگان

باشورهای …شعور

شهناز ۶آتیشه

یا باید ورزشگاه رو خالی کنند ،یا نتیجه سه بر صفر بشه ،یه مشت بی اخلاق مثل زنوزی ورزشگاه رو پر کردند ،احترام سرمربی و پیشکسوت هم نمیشناسند ،داور عوضی خودش دید بارون سنگ و لیزر رو بازیکن های ما آنوقت پاکدل رو اخراج میکنه ،نیمه اول سرلک رو زدند ،به جای اعلام خطا ،بهسرلک کارت میده ،واسه این وحشی ها باید داورخارج یمی آوردن ,گزارشگرعوضی شورش رو در آورده ،بعد از مدت ها مکانی برای نمایش وحشی گری ببیشعو رها نه پرشور ها مهیا شده به لطف این فدراسیون و سازمان فاسد