نقل و انتقالات پرسپولیس

جمال لوییس امروز وارد تهران می‌شود

مدافع چپ خارجی مورد نظر پرسپولیس امروز وارد تهران می‌شود.

چند روزی است که بحث حضور جمال لوییس مدافع چپ سابق نیوکاسل در پرسپولیس مطرح شده است. در همه خصوص این بازیکن در چند روز گذشته در شهر دبی تست‌های پزشکی را انجام داد اما قرار بر این شد در ایفمارک تست‌های نهایی را انجام بدهد.

در همین خصوص این مدافع چپ تیم ملی ایرلند شمالی امروز به تهران می‌رسد تا پس از حضور در ایفمارک و انجام تست‌های پزشکی در صورت اینکه مشکلی وجود نداشته باشد قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد گهرویی

سلام
به نظر شما این بازیکن که سابقه بازی در لیگ های معتبر داشته اگه مصدومیتش جدی نبود الان با سن 26سال بدون تیم بود. مطمئن باشید این بازیکن مصدوم نمیتونه زیاد کارایی داشته باشه
فقط میتونم بگم متاسفم واسه فوتبال ما

سهیل خورشیدی ☀️☀️☀️

سود دلالی بازیکن مصدوم خریدن واسه درویش دلال بیشتره

م . ن

اگه خوب بود که این مدت بدون تیم نمیموند

محمد پرسپولیسی. دزفول

فقط داریم بازیکن مصدوم میگیریم

عابد

درویش از اولم اومده بود جلوی قهرمانی هارو بگیره ۱ساله به هدفش رسیده امسالم تراکتور قهرمانه
هرچیم مهاجم و بازیکن این سالها گرفته مصدوم بودن یا بنجل خالص
این یکی هم به درد تیم نمیخوره از همین الان مشخصه

داود

باری بانک شهر و درویش انقدر کثیفه که از روحیه ادم داغون میشه.الان میگه تو آزمایش اول داده گفتن خوب نبوده بیاد تهران ازمایش بده انگار تو یک ساعت پرواز شفا میگیره. طرف تازه تست پزشکی قبول بشه 300روزه چمن ندیده. من موندم از کجا دلالها هر چی چپی هست میارن ایران ـ اونم پرسپولیس اصلا من این سالهاخارجی عالی ندیدم بیارن. اقا نمی خوای بیاری نمیخوای تیم موفق بشه دیگه همه فهمیدن داستان جی بود چون ماموریت داری وگرنه تراکتور چرا اورده حتی چادور ملو خارجی که اورده ببین مگه بد بود؟؟؟؟ برو ببین چند خریده. درویش برای پول هر کاری بگی میکنه

Amosapour

اینو که گفتید مصدومه،پاش مورد داره،،طرف هشت ماه هست بازی نکرده،امیدوارم غیر از پاش بیماری واگیردار پیشرفته نداشته باشه مثل اون یکی،چی آدم بگه،حال و حس حرص خوردنش نیست به ماچه،،،یک مشت دزد بی کفایت،خدایی نمی‌دونم شماها چطور مدیر و مسعول شدید

مهدی

درویش وهاشمیان یاهمون کیسه ئیان،بالج بازی تمام ودهن کجی به افکارعمومی درحال جذب بازیکنان مصدوم برای دلالی هستند وهیچ کس هم نیست که جلو اینهارابگیره….به دادپرسپولیس برسید…

متین

هواداران پرسپولیس استقلال را به خاطر اینکه ۷ تا از الوصل خورد مسخره میکنن در عوض هواداران استقلال پرسپولیس را بخاطر اینکه ۷ ماهه دارن دنبال مهاجم و دفاع خارجی می‌گردن و هنوز عرضه نداشتن جذب کنن مسخره میکنن

اسی

چه حمایتی از استقلال کردی؟ مشکوک به استقلالی بودن؟ seven یعنی هفت خارجی هفت گل