اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

جمال لویس هم در تست‌ پزشکی رد شد

در تست‌های پزشکی انجام شده در کشور امارات مشخص شد مدافع مدنظر باشگاه پرسپولیس در ناحیه مچ پای خود آسیب‌دیدگی دارد و به همین دلیل احتمال جذب او کاهش یافته است.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود در پست دفاع چپ، از چند روز پیش مذاکرات متعددی با جمال لِویس مدافع ایرلندی پیشین تیم‌های نیوکاسل، نوریچ و واتفورد انجام داد و حتی توافقاتی نیز بر سر مبلغ قرارداد صورت گرفت، اما همه چیز منوط به انجام تست‌های پزشکی شد.

جمال لِویس طبق توافق با مدیران پرسپولیس قرار بود تست‌های ابتدایی را در امارات پشت سر بگذارد و سپس در صورت تأیید سلامت او، برای عقد قرارداد و انجام تست‌های نهایی راهی تهران شود، اما ظاهراً در این زمینه مشکلاتی پیش آمده است.

در تست‌های پزشکی ابتدایی که جمال لویس در کشور امارات پشت سر گذاشته، مشخص شده است که این بازیکن از ناحیه مچ پای چپ خود دچار مشکل و مصدومیت است و به همین دلیل احتمالاً جذب این بازیکن توسط پرسپولیس منتفی خواهد شد.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با تسنیم با تأیید این موضوع گفت: «جمال لویس چون در پست دفاع بازی می‌کند، احتمالاً نمی‌تواند با مصدومیتی که دارد کارایی زیادی در این پست داشته باشد. ضمن اینکه مبلغ توافق شده با او نیز بسیار زیاد بود و با توجه به مصدومیت وی از ناحیه مچ پا، به نظر می‌رسد جذب این بازیکن چندان منطقی نباشد و احتمالاً حضور او در پرسپولیس منتفی خواهد بود».

باشگاه پرسپولیس که دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد، از چند وقت پیش دنبال جذب یک مدافع چپ و یک مهاجم خارجی است تا در رقابت نقل‌و‌انتقالاتی، از حریف دیرینه خود یعنی استقلال عقب نماند. عملکرد پُرنوسان پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نیز باعث شده است تا مدیران این باشگاه برای معرفی دو بازیکن خارجی تأکید کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
30 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هوادار

مشکل کجاست؟ پول هست بازیکن آزاد هم تا دلت بخواد موجوده، گیر کار چیه؟

RESA

الان شرایط طوری شده که رفتن درویش خودش به اندازه گرفتن یک جام خوشحالمون می کنه

م.س

پرسپولیس بهزیستی بازیکن های مریض ومصدوم.با انواع خدمات لوکس.اگر کسی را سراغ دارید معرفی کنید.

پرسپولیسی

باور کنید میلاد محمدی خیلی بهتر از اینهاست ، بجای دفاع چپ یک هافبک و یک مهاجم بگیرید ،

Masoud

همش دروغه
فقط برای سر کار گذاشتن این خبرها رو می‌زنند
گرفتن یه بازیکن کاری نداره
هدف اصلی از بین بردن تیم است
هر کسی اومده تو تیم داره گوه خوری میکنه
از هاشمیان تا بانک شهر
هاشمیان به درد تیم محله ما هم نمیخوره

هوادار

ایول همینه
حداقل ۳۰میلیون هوادار را سر کار گذاشتند

دوچرخه‌سواران

یه مشت بی خانواده دارن سر هوادار کلاه میزارن پیش خودشون میگن دیدی چکارشون کردیم اینقدر زور دارن که هیچ کس هم تکونشون نمیده دور هم جمع شدن دارن میخورن سیر هم نمیشن

دوچرخه‌سواران

خخخخخ اینا دیگه خیلی بیش رف هستن هوادار چی فرض کردن یعنی هیچ عبارتی لایق شما ها نیست ،ماهم باور کردیم بی همه چی ها

Sjd

ول کنید نخواستیم بسه هرچقدر تلاش وافر داشتید خدا قوت
مسخرشو در آوردید ، بشینید سرجاتون ، مگگگگگگگگگه مییییششششههههه همه دنیا بازیکن بگیرند ولی به شما که میرسه قحطی بشه ؟؟؟؟!!!!!!!! ۸ میلیارد انسان در جهان وجود داره ، یک نفر مهاجم معمولی رو به متوسط که بتونه تو لیگ بدرد نخور و سطح پایین ایران چهارتا دونه گل بزنه پیدا نمیشه ؟؟؟؟!!!!ای گل بگیرند در اون باشگاه رو

میلاد

اصلا میگیم رد نشه این بازیکن یک ساله بازی نکرده تا این بخواد بیاد سر فرم فصل تمام شده رفته

هوادار

حرف صحیح
اینا دنبال سود بیشتر از دلالی هستند والا همین ازبکستان و تاجیکستان و … از خداشون هست با یه مبلغ کم بیان پرسپولیس برای پرسپولیس جون هم می دن

Mey Sam

ما بازیکن نمیخواهیم یعنی با این کادر مدیریتی و فنی بازیکن نخریم جلوتر هستیم!!
اول باید کادر مدیریتی فوری عوض شه
بعد کادر مدیریتی جدید باید کادر فنی رو عوض کنه
و بعد کادر فنی جدید باید بازیکن معرفی کنن
بازیکن خریدن درویش و هاشمیان رو دیدیم ، در پستی که مشکلی نداریم با وجود میلاد محمدی دنبال بازیکن میلیون دلاری اند اما خبری از مهاجم و هافبک دفاعی یا حتی بازیساز نیست
میخواهید به پرسپولیس کمک کنید ؟ همین حالا استعفا بدید برید ، دیگه از دست شما نمیدونیم باید چیکار کنیم ، نه با خواهش میرید نه با فحش و شعار ، شما دیگه کی هستید ؟ حتما خوب می مونه براتون بی وجدانها

هوادار

هوادار حواسش باشه موضوع خرید بازیکن منجر به اخراج کادر فنی نشه چرا که دو سال ضربه خوردیم
مشکل کار اینکه که بازیکن تاپ پول دلالی به اینا نمی ده

امیر

ای برجدوآبادت لعنت درویش بیشرف، ننگ برتوای شیاد دروغگو، خدایا خودت پرسپوليس راازچنگال این حرومیها نجات بده

amir

خب اینم نشد بسلامتی، با همین بازیکنا تا آخر ادامه میدیم

عماد

یعنی شما انتظار داشتین اینا بازیکن بخرن… همش فیلمه اینا نمی خوان خرج کنن. الانم که بهترین بهانه دارن می خواستیمش مصدوم بود…. نخواستن نتوانستن است…. فقط خدا که امسال حداقل دستاوردموون کم شدن شر درویش از سرمون باشه… جام و سهمیه که امیدی نیس با این کارا

پارسه

فقط برید بازیکن مصدوم و هپاتیتی بخرید
بیچاره هوادار

محمد پرسپولیسی. دزفول

خاک عالم بر سرتون بی شعورا

پرسپولیسی دو اتیشه

چرا بازیکنان خارجی پرسپولیس مصدومیت دارند.بقیه ندارند

Amosapour

بعد دفاع چپ که داره،میلاد محمدی جنازش از این بهتره،تو پستهای دیگه اینهمه ضعف داربم،چه پدرکشتگی با میلاد محمدی داره،،تو باند نیست؟به وحید رحمیه، بی احترامی کرده؟داستان چیه بازیش نمی‌ده دفاع چپ؟؛؛؛ایکاش اینارو توضیح بدید،چون آدم زیاد اخبار ورزشی نمیتونه دنبال کنه،بفهمیم بابت چی دفاع چپ بازیش نمی‌ده میلاد محمدی رو

سسس

درویش وهمکاران زحمتکش اومانوریت دارن هرچه بازیکن مصدوم اروپایی وجودداره باهاش مذاکره کنند.این دیگه چه مارمولکیه بابازیکنان مصدوم مذاکره میکنه تا۲۰روزی هواداران سرکارخانم بعداخرکاربازیکن مدنظرمصدومیت داره

Amosapour

خوبه,,,,داداش تابلو بود بازیکنی که نزدیک یک ساله بازی نکرده یک جای کارش میلنگه،اونیکی که گوز درویش می‌گفت بهترین بازیکن بعد انقلابه، بیماری واگیر دار پیشرفتش مجانی کنترل میشه بهترین تغذیه و استراحت و هم میلیون دلاری پول به جیب میزنه،اینم بگیرن میاد یک استراحتی می‌کنه و تا پاش خوب بشه ،و میلیون یورویی پول بگیره،اینجا رو با دارالشفا اشتباه گرفتن،،مدیر نادان دزد نابخرد باشه همینه دیگه

عشقپولیس

هافبک پلی میکر نداریم مهاجم نداریم دفاع چپ میخره

حقیقت

تِر دیگری از کربلایی رضا درویش دیکتاتور حاکم بر پرسپولیس

فقطپرسپولیس

نیازاصلی پرسپولیس به مهاجم ششدانگ و هافبک وسط طراح وجنگنده وسرعتی است که درکورسهای سرعتی کم نیاره ومیانه میدان رادردست بگیره،اگه آقای هاشمیان(کیسه ئیان)میلاد محمدی رادردفاع چپ وخدابنده لورادرهافبک دفاعی وباکیچ رابه عنوان هافبک طراح بذاره بازبهتر نتیجه می گیریم،منتها احمدزاده وسرلک به هرقیمتی بایدفیکس باشن تاپرسپولیس نتونه ببره…سرژاوریه هم بازیکن نمیشه وباهاش زودتر فسخ کنید وبجاش یک هافبک طراح یادفاع هافبک راست بگیرید،سرلک،سروش رفیعی واحمدزاده بازیکن نمیشن….

متین

از ترس احضاریه دوشنبه مجلس تست پزشکی این بازیکن مصدوم را رد کردند بی شک اگر احضاریه ای در پیش نبود این بازیکن را با ریش گرو گذاشتن و دور زدن پرتکلهای پزشکی تایید و مثل سرژ اوریه با وی قرار داد می بستند
اینم از هنر درویش است که همیشه به سراع چنین بازیکنانی می‌رود و وقت هواداران را با وعده های الکی و دل خوش کنک تلف می‌کند
ولی زمین گرد است آقایان درویش و لشکری پدرسوخته

Perspolis_6

داستانهای تکراری
بنده گفته بودم که اگر این آمد اسم کاربری رو میزارم خاله بتول.

علی

آقا به جای این کار ها بیاین اعتماد کنید به میلاد محمدی تا نیم فصل برسه بعد اگه عرضه دارین بیاین بازیکن خوب از یه باشگاه با پول رضایت نامه بگیرید

آرش راد

همه میدونیم چرا گزینه ها خب و بدون مشکل جذب تیم ما نمیشن اینکه خارجی خوب هم ایران نمیاد بهونه ای بیشتر نیس وگرنه تیم های رقیب مشخص دیگه چقد بازيکن گرفتن درویش بی صفت میخواد دلالی کنه کنار جذب بازیکن گزینه هاش هم میشه اینجوری و گرنه الان یه بچه که اخبار دنبال کن میفهمه راه آوردن بازيکن خارجی خوب به ایران حمید مریخ اما چون ایجنت رسمی و حق دلالی به درویش هئیت مدیره نمیده باشگاه سراغش نمیره فصل نقل انتقالات تموم شد هم دو جین بازيکن گرفتن ما هنوز دنبال مهاجم و مدافع چپ هستیم لعنت به اول آخرت درویش آقای هاشمیان شما هم اگه رها کن میشنوی به خاطره تایید کارای درویش نه نتیجه بازی ها

ناصرکرامتی

شماهم بازیکن بخرنیستید،فقط باهواداران دارند.بازی می‌کنند.