اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

جمال لوئیس در آستانه توافق با پرسپولیس

پرسپولیس که از مدت‌ها پیش به دنبال جذب یک مدافع چپ بوده، حالا با نامی به نام جمال لوویس روبرو شده است.

باشگاه پرسپولیس در مسیر تقویت تیم، مذاکرات خود را با چند بازیکن مطرح خارجی آغاز کرده‌اند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سه ستاره جدید برای پست‌های مختلف به این باشگاه معرفی شده‌اند که در میان آن‌ها، نام پر سر و صدای «جمال لوویس» به چشم می‌خورد.

جمال لوویس، مدافع چپ ۲۷ ساله انگلیسی، پس از سه فصل حضور در نیوکاسل، به صورت قرضی به واتفورد و سپس به سائوپائولو منتقل شد. در حال حاضر، ارزش این بازیکن در بازار نقل و انتقالات ۲.۵ میلیون دلار برآورد می‌شود و به نظر می‌رسد پرسپولیس برای جذب او باید مبلغی نزدیک به این رقم و حتی بالاتر از آن بپردازد. این بازیکن 27 ساله آخرین بار به صورت قرضی پیراهن سائوپائولو را بر تن داشت و ماه گذشته نیز با فسخ قراردادش با نیوکاسل به جمع بازیکنان آزاد پیوست.

لوئیس چند ماه است که به دلیل مصدومیت زانو بازی نکرده و آخرین بازی او به 30 آبان گذشته برمیگردد.

لوئیس 39 بازی در تیم ملی ایرلند شمالی انجام داده است و آسیب دیدگی اخیر او هم در جریان اردوی تیم ملی کشورش برگزار شد و باشگاه سائوپائولو نیز تصمیم گرفت او را به تیم اصلی اش برگرداند.

مذاکرات ابتدایی بین دو طرف انجام شده و علاقه برای این انتقال دوطرفه بوده است و به گفته مسئولان باشگاه در صورت موفقیت در تست های پزشکی انتقال این بازیکن نهایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
34 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

مهاجم بلید بخریم بعدش وهافبک بازیساز اینم بدرد نمیخوره مصدوم بوده دوتا خارجی هامون یکی هپاتیت اینم اینجوری افرین به آقای کربلایی

Perspolis_6

اگر این اومد من اسم کاربری مو میزارم خاله بتول…
بس کنید این نمایش‌های فیک را.

ناصرپرسپولیسی

بازیکنانی ک زانوشون خرابه دیگه بازیکن ازشون درنمیاد،اینم بیاد میره کنار اوریه
هوادار صبوره ،یه بازیکن خوب بگیرید عجله نکنید

مهران پرسپولیسی

خوب اینم بیاد با سرژ کنار هم بشینند تا ببینیم چی میشه اینقدر دنبال بازیکن رفتن تا بلاخره یه مصدوم پیدا کردن چقدر شما خوبی درویش اخه یه همچین پولی که میخواید بدید باید به بازیکنی بدید که امد بتوند بازی کند نه اینکه مصدوم باشد کی بازی کند اگه بازی کرد دوباره از همونجا مصدوم نشدصلوات فقط بلدید با احساسات هوادار بازی کنید

داراب 2۷

میلاد محمدی. بازیکن خوبیه. ما این پست بازیکن نمی‌خوایم. ما هافبک خلاق. می‌خوایم. مهاجم درجه یک می‌خوایم. دفاع وسط تاپ می‌خوایم. از این هاشمیان مربی در نمیاد. یاد. یحیی. اوسمار بخیر

داراب 2۷

ما دفاع چپ. داریم. خدا. این تیم. نیاز به مهاجم. و یا هافبک. خلاق. دفاع وسط. میخواد. دفاع چپ که میلاد هس

میلاد

هاشمیان ازروی احساسات بازیکن نمیگیریم
از روی تخت بیمارستان بازیکن میگیریم

میلاد

باید بره با بیمارستان قرارداد بنویسه

قرمزته❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بازيكني كه مصدومه و يك ساله كه بازي نكرده به چه دردي ميخوره آقاي هاشميان شما از بازيكنايي كه دارين درست استفاده كن برامون كافيه چرا هيچي نميفهمي بخدا اين احمدزاده بدرد نميخوره جون هركي دوست داري يه بازي نبرش تو زمين

جبار

چرا هرچی بازیکن اسقاط معلول مصدوم وازرده خارج مثل آدم یه بازیکن درست حسابی بیارید بی شرفها

۶۶۶۶۶۶۶

خداوکیلی ابوالفضل رزاق پور دفاع چپ فولاد هزار تا به این میارزه. گرفتن بازیکن خارجی فقط نفع ش برای دلال ها و مدیران هست و بس

۶۶۶۶۶۶۶

این هم ی بازیکن مصدوم هست که قریب به یکسال بازی نکرده قبل از اون هم که در تیم های قبلی ش نیم کت نشین بوده

سهیل خورشیدی ☀️☀️☀️

خوبه سرژ اوریه از تنهایی در میاد تو کلینیک باشگاه…دلالی یعنی خریدن بازیکن مصدوم

فقطپرسپولیس

وقتی یکساله مصدومیت زانوداشته وهیچ تیمی اورانگرفته احتمالا مصدومیت سنگینی مثل پارگی رباط صلیبی داشته،بازهم دلالی وگرفتن یک بازیکن بیخود دیگر،شماکه نمی خواستید یانمی تونستید بازیکن بدربخورجذب کنید بیخود سه بازیکن راازلیست تیم خارج ولیست تیم راخالی کردید….

ایمان

سلام برسونید لا اقل

محمد چوبند

پس ی تخت برای بستری شدنش به بیمارستان پرسپولیس اضافه کنید.
بازیکنی که مصدومه و نزدیک به یک سال بعلت مصدومیت بازی نکرده ،به چه درد میخوره.

معراج سرخ دل

دقیقا”

تقی جعفری

برای هزارمین بار :
۱- قبل از عقد قرار داد تست سلامتی و نداشتن آسیب دیدگی فیزیکی و آزمایشات کامل و اطمینان از نداشتن هر گونه بیماری را از بازیکن بگیرید .
۲- این که هنوز بازیکن پیوستنش به پرسپولیس قطعی نشده است
درج خبر فلان بازیکن در آستانه پیوستن پرسپولیس است
از نظر بنده کمال نابخردی و بازی کردن در زمین دشمنان پرسپولیس است .

معراج سرخ دل

عین این میمونه که پول بحسابت نیومده بری قرضی خرید کنی

پرسپولیس همیشه قهرمان

طرف یکساله بازی نکرده زانوشم …بگذریم..

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

دوستان اینم زانوش مصدومیت داره، همش مصدومه، بدرد نمیخوره ❗ …
مهاجم هم احتمال زیاد نمیخرن تا نیم فصل، علیپور و فخریان و بابایی بازی میکنن ❗
بعد اینکه به علت مصدومیت طولانی قیمتش خیلی افت میکنه و زیر یک میلیون دلار میرسه ❗

احمد پرسپولیسی

از هاشميان كه دفاع چپ را ميزاره دفاع راست و وينگر راست را ميزاره دفاع چپ.شما نبايد توقع قهرماني يا فوتبال با برنامه و تاكتيكي داشته باشيد

احمد پرسپولیسی

بخدا ميلاد محمدي بهترين دفاع چپ حال حاضر ايران هست
چرا هاشميان داره لجبازي ميكنه و ميخواد فوتبال ميلاد محمدي را نابود كنه
هاشميان فقط بازيكن خراب كن هست اصلا در حد نام باشگاه پرسپوليس نيست

پرسپولیس

برای بازیکنی که چندین ماه بازی نکرده اونم با مصدومیت شدید دادن اینهمه پول عین دیوانگیست بااین مبلغ می‌توان بهترین بازیکن رو گرفت و اگر واقعا می‌خواستید اینقدر هزینه کنید تو فصل نقل و انتقالات انجام می‌دادید که دوره بدنسازی رو با بقیه طی کنه…درکل از خداش باشه هم مصدومه هم کسی اونو نمیخواد و اینهمه پول میگیره و به چه باشگاه بزرگی هم میاد.

پرسپولیس همیشه قهرمان

دلالیسم رو این مدل بازیکنان خوب جواب میده!!

بژی پرسپولیس

تابیاد بشه بازیکن باید تست های پزشکی ،آسیب دیدگی وبدنسازی را بگذرونه نیم فصل رو از دست داده این چه نوع بازیکن گرفتنی هاشمیان نادان

آرش راد

۱۱ روز پیش احمدی با ژست ترمیناتور گفت دوتا بازيکن بین المللی میگیریم یا پوستر قبل جذب گاریدو افتادم مربی در سطح جهانی اولا چندین ماه بازی نکرده یعنی فصل بدن سازی هم نداشت تا بخواد تو شرایط بازی قرار بگیر بهترین حالت نیم فصل دوما درست نیوکاسل بود و یه موقع جز گزینه های لیورپول اما با چندین چند فصل قبل نباید کیفیت حال حاضر بازيکن سنجید کلی گزینه ثابت شده تو پست دفاع چپ لینک شدن اما هنر مذاکره کردن با آبگوشت خوری فرق داره مدیر بايد اول ایجنت بشناسه بتونه با ایجنت بازيکن به توافق برسه هنر درویش صرفا پیشنهاد دادن به فلان بازيکن بعد خبر که امروز همه شوکه شدن این آخرین خرید پرسپولیس خواهد تا نیم فصل!

amir

خدا کنه بشه، انشالله که هپاتیتی چیزی نداشته باشه

عشق فقط پرسپولیس

مبارک باشه ولی تیم بازیساز و مهاجم درجه یک لازم داره یادتون نره…

آرش

شک نکن نیاز اساسی تیم رو رفع نمیکنن…این تیم حالا حالاها باید از بودن سرلک و سروش و احمدزاده زجر بکشه..بر باعث و بانی لعنت

Amosapour

در کل تو دفاع چپ میلاد محمدی از این بنده خدا بهتره آمار اینو میگه،فاجعه بود آمار متریکا این بازیکن تو لیگ انگلیس،و واقعا دو نیم ملیون حقوق بخوان بهش بدن اوج دیوانگی هست،،،ولی خوبیش اینه برای مدیریت میتونن روش خوب دلالی کنن و پول بخورن

محسن

میلاد محمدی سپاهان وفجر گل نزد

متین

اگه مصدوم نباشه بازیکن خوبیه ولی ریگلتون اسپانیایی بهتر از این بازیکن نبود؟؟؟
جذب مهاجم فراموش نشه
تاپ

Amosapour

قبل از قرارداد بستن تست پزشکی بگیرن ازش هشت ماه بازی نکرده،بیماری عجیب غریب یا مصدومیت نداشته باشه،،بعد قیمت ترانسفر مارکت مبنای.دستمزد بازیکن نیست،،،،با توجه به اینکه بالای هشت ماه هست بازی نکرده،به نظرم بیشتر از هفتصد هزار دلار نمی ارزه