
اخبار بازیکناناخبار مدیران
جلسه هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس با بازیکنان در شهید کاظمی
اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند و با اعضای تیم تشکیل جلسه دادند.
سرخپوشان ایران امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند و در جلسهای با هیات مدیره و رضا درویش شرکت کردند.
مدیران باشگاه امروز راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند و با برگزاری جلسه با بازیکنان، شنونده درددلهای آنها شدند که از سوی بزرگترهای تیم مطرح شد.
روز گذشته نیز رضا درویش در محل باشگاه جلسهای با مدیر برنامههای یحیی گلمحمدی داشت.




استفراق کیسه و سخایان و شله رزد ریییخ سوراخترین تیمهای جهانن هر کی موافقه بزنه لایکو