اخبار باشگاه

جلسه هیئت مدیره پرسپولیس برگزار شد

پرسپولیس نیوز: جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور اعضا و مدیرعامل برگزار شد.

در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت تیم، مطالبات کادرفنی و بازیکنان، نقل و انتقالات و موارد دیگر بحث و بررسی صورت گرفت
همچنین در مورد صورت‌های مالی که قرار است به مجمع ارائه شود نیز گفت‌وگوهای انجام شد

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سرخ بی کس

خروجی جلسه ،عدم تفاهم راجع به سهم چپاول اموال باشکاه ….یعنی چی هوادار تا کی نگاه و سکوت

محمد

همش وقت گذراندن هستش اینجوری کلاه سر هواداران می گذارن الان چند ماه که دنبال بازیکن میگردن و هنوز کسی رو پیدا نکردن یکبار میگن بازیکن داخلی وبار دیگر میگویندبازی کن خارجی ما رومسخره کردن و اخرش هم میگن با همین بسازید شستقلال چه خوب بهش میرسن اما پرسپولیس هیچی پس مسئولین مقصرن

نعيم

خخخخخخخ واقعامسخره اید

Jamal

خخخ فقط جلسه تشکیل میدن.خروجی مفیدی هم که ندارن هیچ وقت.نمیدونم چرا تا خبر تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس رو میبینم یاد جلسه های توی سریال هیولای مهران مدیری میوفتم .خخخخ.دیگه طنزشو زیاد کردن خداییش.ما که چشممون آب نمیخوره این انصاری‌فرد هم کاری بتونه بکنه.

Jamal

خخخ فقط جلسه تشکیل میدن.خروجی مفیدی هم که ندارن هیچ وقت.نمیدونم چرا تا خبر تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس رو میبینم یا جلسه های توی سریال هیولای مهران مدیری میوفتم .خخخخ.دیگه طنزشو زیاد کردن خداییش.ما که چشممون آب نمیخوره این انصاری‌فرد هم کاری بتونه بکنه.

عرب و نبی و رغبتی باید از پرسپولیس بروند

چی میشد عرب و نبی و رغبتی عضو هیئت مدیره کیسه بودند

محمد

احتمالٱراجب کیفیت میوه های روی میزصحبت کردنند

کیان

فقط حرف و وعده های الکی…….