اخبار مدیران

جلسه هیئت مدیره با حضور علی آبادی برگزار شد

یکشنبه 13 اردیبهشت (19:14)

مرجع خبری پرسپولیس: جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس امروز به مدت 5 ساعت با حضور علي‌آبادي در سازمان تربيت بدني برگزار شد.

در اين جلسه پيرامون اتفاقات پيش آمده در روزهاي اخير، جذب بازيكن، اخراج افشين پيرواني، مشكلات مالي باشگاه، اختلاف نظر در هيات مديره و … اخير بحث و تبادل نظر شد.
در اين جلسه حاضران با تاكيد بر اينكه پرسپوليس نياز به آرامش دارد از كادر فني و بازيكنان و كادر فني خواستند تمام تلاش خود را براي موفقيت در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا به كار گيرند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها