اخبار مدیران
جلسه سعيدلو، علي آبادي و هدايتي برگزار شد
سه شنبه 20 اسفند:(18:58)
مرجع خبري پرسپوليس:در بين دو نيمه بازي پرسپوليس و الشارجه امارات جلسه اي ميان سعيدلو، علي آبادي و هدايتي برگزار شد.
علي سعيدلو، محمد علي آبادي، به همراه حسين هدايتي جلسه 15 دقيقه اي برگزار كردند.
ظاهرا در اين جلسه در خصوص سهام باشگاه پرسپوليس بحث و گفت و گو شد.
علي سعيدلو در اين باره به خبرگزاري فارس گفت: فعلا اوضاع خوب است و اگر قرار باشد تصميمي گرفته شود به اطلاع مردم خواهد رسيد اما ما هدايتي را از دست نمي دهيم



