اخبار بازیکناناخبار باشگاه

جزئیات توافق سنگین پرسپولیس با ژوائو/ دقیقه‌ای ۱۲۳ میلیون!

باشگاه پرسپولیس در چند روز آینده باید آخرین قسط مطالبات لوکاس ژوائو را به حساب او واریز کند؛ توافقی که هزینه‌ای سنگین روی دست سرخپوشان گذاشته است.

باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل جاری و برای تقویت خط حمله خود، لوکاس ژوائو مهاجم آنگولایی را به خدمت گرفت. بازیکنی که با قراردادی حدود 800 هزار دلاری به پرسپولیس آمد، اما به هیچ وجه نتوانست عملکردی موفق داشته باشد و در نهایت مدیران باشگاه پس از جدایی گاریدو از پرسپولیس، تصمیم گرفتند در نیم‌فصل به صورت توافقی قرارداد این بازیکن را همانند سرمربی خود فسخ کنند.

پرسپولیسی‌ها که برای جذب مهاجم جدید چاره‌ای جز توافق با ژوائو نداشتند، چند جلسه با او برگزار کردند تا با رقمی مناسب قرارداد این بازیکن فسخ شود، اما ژوائو راضی به این کار نشد و در نهایت در آخرین لحظات نقل‌و‌انتقالات بخش زیادی از رقم قرارداد فصل جاری خود را از پرسپولیس گرفت و قراردادش را فسخ کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که ژوائو تا نیم‌فصل، سه قسط 160 هزار دلاری از قرارداد و در زمان توافق برای فسخ قرارداد نیز مبلغ 100 هزار دلار به صورت نقد دریافت کرده تا در مجموع دریافتی‌های او به 580 هزار دلار برسد، اما این همه ماجرا نیست.

طبق توافق صورت گرفته باشگاه پرسپولیس باید تا پایان اسفندماه، مبلغ 160 هزار دلار دیگر به ژوائو پرداخت کند تا دریافتی‌های این بازیکن به 740 هزار دلار برسد. به این ترتیب ژوائو برای فسخ قرارداد با پرسپولیس، 740 هزار دلار از قرارداد 800 هزار دلاری خود را دریافت کرده است. مبلغی سنگین که باشگاه پرسپولیس برای حضور 144 روزه این بازیکن در پرسپولیس پرداخت کرده است.

در واقع هر روز حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان (با احتساب دلار 90 هزار تومانی) حدود 460 میلیون تومان برای باشگاه پرسپولیس آب خورده است. این بازیکن که پس از هفته سوم لیگ و در تاریخ 11 شهریورماه به پرسپولیس پیوست، در مجموع مسابقات لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و لیگ نخبگان آسیا 541 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته؛ به عبارتی هر دقیقه 123 میلیون تومان!

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس با حکم دادگاه CAS باید تا چند روز آینده مبلغ 238 هزار دلار نیز به لئاندرو پریرا پرداخت کند و حالا علاوه بر این پول، قسط نهایی طلب لوکاس ژوائو نیز باید به حساب او واریز شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

با این پول میشد ۱۰ تا مدرسه فوتبال برای تیم های پایه تو نقاط مختلف کشور ساخت که سودشو ۱۰ سال بعد میگرفتیم
خواهشا ۵ سال هزینه نکنیم هیچ جامی هم نگیریم چه اشکالی داره؟
عوضش ورزشگاه اختصاصی بسازیم که هر روز خونه به دوش نباشیم .
هزینه برای تیم های پایه کنیم نتیجشو میگیریم .
حالا ببین بعد کار زیر بنایی تیمی میتونه پرسپولیس رو بگیره
راحت ۱۰ سال قهرمان میشیم
سپاهان استقلال و تراکتور هیچ کدوم حرفه ای نیستن فقط دارن خرج میکنن پرسپولیس هم داره از اونا تقلید میکنه دیگه این هزینه ها جواب نمیده داریم به ته خط میرسیم
ببین چند سال دیگه اگه تیمی تونست این جوری خرج کنه
زنو‌زی ۲ سال دیگه میکشه کنار هلدینگ ورشکستس اومده
اسمش رو همه بدنن بعد بره شرکت سپاهان دائما داره توش
کلاه برداری میشه کار فوتبال ایران تمومه ببین کی گفتم.

محسن عبداله

دلالی و دزدی و غارت…
حیف که سرگرمی دیگه نداریم، وگرنه حیف وقت که بذاری این فوتبال کثیف رو ببینی…

حمید دولاب

اینهمه پروفسور تو فوتبال ایران نتیجش بهتر از بازی با الهلال نمیشه

پرسپولیس مظلوم

سال اینده باید هر جوری هست درویش گورشا کم‌کنه وباشگاه را روسرش خراب کنیم

Perspolis The Great

درویش همینجوری همه جا میشینه منت میذاره میگه من از وقتی اومدم بدهی های قبلی رو دادم رادوشوویچ کار مدیرای قبلی بود
اما آقای درویش چقدر بدهی به پرسپولیس تحمیل کردی؟ لوکادیا رفت شکایت کرد و چند میلیون دلار گرفت؟ شیخ دیاباته پنجاه هزار دلارش مونده بود عمدا پرداخت نکردی که چندصد هزار دلار جریمه بشیم و از ایجینتش سهم خودت رو بگیری
پریرا نیم فصل بازی کرد چقد رو دست باشگاه بدهی گذاشت؟
باهویی چقدر؟
ژائو چقدر؟
با پول اینها میشد بهترین بازیکنها رو خرید، نه هزینه برای تیمهای پایه کرد و بهترین امکانات و استعدادهارو در تیمهای پایه ایجاد کرد
جز حرف مفت زدن و توهین کردن به بازیکنان و هواداران هیچی ازت ندیدیم

سهیل خورشیدی ☀️☀️☀️

نصفش مال خودشه نصفش واسه درویش دلال

محسن عبداله

خدا لعنتتون کنه.
هر کسی توی ر پست و سمتی هست داره دارایی کشور به آتیش میکشه. بعد پیش هر کدومشون بشینی هم از وضعیت کشور نارحته. از خودمون شروع میشه

پرسپولیس یعنی زندگی عاشقانه

پرسپولیس تا آخر فصل باید با بازیکنان زیر بیست و هفت سال بازی کند، به کاپیتانی خدابنده لو…
حالا سوم شدن یا هفتم شدن تفاوتی ندارد..
امثال علیپور عیسی ریگی سرلک صادقی احمد زاده گنجی گندوز عالیشا امیری و….. فقط و فقط روی سکو..‌

فرحانی

با سپاس . یک پرسش .این باشگاه های لیگ برتری را چه افرادی بازیکنان را جذب میکنند .کادر فنی یا یک مشت دلال زالو صفت و خونخوار . ده ها میلیون دلار و شاید بیشتر به بازیکنان و مربیان خارجی داده میشود که هیج دستاوردی ندارند . لعنت بر این چاه های نفت که فقط این خارجی ها ایران را به نفتش می شناسند و میچاپند. هر که آمد بازی نکرده پول و غرامت گرفت و رفت و به ریش مردم ایران خندید. امیدوارم این کامنت من را سانسور نکنید

پرسپولیس

درویش میگه مشکلی نیست بفکر نباشید توافق کردیم قبل اینکه از اینجا بره تسویه کردیم رقم خیلی کمی از قراردادشو بهش دادیم و تموم وووووو

محمد

خاکبرسرت درویش احمق. بانصف این پول میتونستی ترابی رو نگهداری تا اینجوری پرسپولیس بدون بازیکن بازیساز و پاسور و وینگر نشه

پرسپولیس ما

درویش نفوذی

پرسپولیسی

قضیه اوکراینیها همچنان ادامه دارد،سالهاست که پرسپولیس مدیر دلسوز به خودندیده

پرسپولیس همیشه قهرمان

دلالی اینجوریه دیگه…

پیام

این بنجل های دوزاری با برنامه های قبلی به پرسپولیس انداخته میشن، خیلی وقته که این داستان‌ها برای من تکراری شده.

هوادارپرسپولیس

چرا بقیه باشگاه های لیگ برتر مثل استقلال خوزستان و استقلال تهران و سپاهان و تراکتور بازیکنان خوبی جذب کردند ولی پرسپولیس نتوانست ونفر بعدی هم اورونوف است که امسال کمکی به تیم نکرد.اگر اورونوف بود لااقل یک مساوی ازالهلال می گرفتیم یا یک هیچ می باختیم .به این دلیل هواداران پرسپولیس ناراحتند و دراستادیوم شعارمی دهند. نه بازیکن خوبی گرفتید و با کسانی هم که قراردادبستید کمکی به تیم نکردند مثل اورونوف و سرداردورسون

پرسپولیس یعنی زندگی عاشقانه

لعنت و صد لعنت بر مدیران بی لیاقت این کشور که در تمام زمینه‌ها باختیم…

سعید

این علی پروین کدوم گوری هستش که بیاد جواب بده، مردک فقط از دوستش تعریف کرد اما در مورد بنجلهای خارجی که هر فصل میخره و با کلی خسارت پس میده چیزی نگفت

علیرضا

راننده دولت بودم هر گونه خسارت که مقصر بودیم باید از جیب میدادم،الان این همه خسارت رو کی باید جواب بده،چرا کسی نباید از اینا بازخواست کنه….

علی

مدیر بی شرف این پول میدادی ترابی و دانیال نگه میداشتی یادت به ترابی گفتی ۲۰ میلیارد سقف بهت میدم بعد به این خارجی چرت ۷۰ میلیارد پول مفت دادی بعد پروین میاد ازت طرفداری میکنه بدبختی پرسپولیس تو مدیر بی شرف هستی درویش

Amosapour

جالبه قرارداد جدیدش با تیم جدیدش کمتر از صد هزار دلاره،،،تپه ای دیگر که درویش و دنبه درنوردیدند،بازیکنان آشغال رو ده برابر قیمت قرارداد مینویسند بابت سود شخصیشون