لیگ قهرمانان آسیا

جدول لیگ نخبگان| پرسپولیس با 2 امتیاز در رده نهم

پرسپولیس با تساوی مقابل الغرافه قطر با 2 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

در هفته چهارم مسابقات لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس در دوبی میزبان الغرافه بود و با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت.

شاگردان گاریدو در این بازی فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند و در نهایت باز هم در حسرت برد ماندند.

قرمزپوشان با این تساوی 2 امتیازی شدند و فعلا در رده نهم جدول لیگ نخبگان قرار دارند.

الغرافه هم که در دیدار مقابل استقلال شکست خورده بود با 4 امتیاز در مکان هفتم قرار دارد.

در صدر جدول الاهلی عربستان 12 امتیازی است. این تیم 5 بر یک الشرطه عراق را در هم کوبید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصرپرسپولیسی

دقیقا بازیساز نداریم و جای ترابی واقعا داره احساس میشه لعنتی. .با اینهمه هافبک وسط هیچ کدوم درحد پرسپولیس نیستن .سروش سرلک مهری ریگی خدابنده لو اینا به درد نمیخورن
حتی یاسین هم ضعیف شده از بس نیمکت هست

فرهاد

تاکتیک مشخصی برای گل زدن نداریم. از طرفی وینگر های خوبی هم نداریم که خلاقیت داشته باشند .کلا زورمون به بردن تیم های خوب نمیرسه

فوادپرسپولیسی

تیموخراب کردی با تاکتیک بدوارنج کردن اشتباه آقای گاریدو

علیرضا _ پرسپولیس عشق بی انتها

عربستان و قطر رو فوتبال سرمایه گذاری میکنن، اینجا رو موشک و توپ و تانک
چه امیدی به فوتبال داریم واقعا؟

ناشناس

جان کلام .

داراب ۲

خجالت اوره. حیف اوسمار ک این شد جایگزینش. آخه سروش رفیعی باید چکار بکنه ک ایشون بفهمه بازیکن نیس. ینی بچه دوساله. می‌فهمه. سروش. سرلک امیری. بدرد نمیخورن دلیل خرید احمدزاده چیه. اون مهاجم خارجی ک دیه گفتن نداره. لیگ هم قهرمان نمیشه. از ما گفتن بود

عشقپولیس

اینم خداپدر ومادر فرجی بیامرزه که یک گل زده
همچنین دروازه بان ما که جلو آبروریزی گرفت
وگرنه فورواردهای ما روی هم دوریال نمی ارزند
آخه کدام احمق علی پور و ژائو میاره پرسپولیس
حالم خوب نیست که از گاریدو وکادرفنی بگم

آرتشاه

با تشکر از درویش بیشرف

پرسپولیس @غیرت @مردمی

من تاثیر منفی مربی علت این نتیجه میدونم چرا مهاجم باید در شش قم به این راحتی گل را از دست بده یه بازیساز درست نداشتیم الغرافه روی زمین ضعیف بود ولی افتضاح بازی کردیم آفای درویش سر گدا بازی شما نه بازیساز داریم نه مهاجم چه کسی باید درویش را پاسخگو کند

FC Ki3 Tehran

حالا پرسپولیس باید یه خاکی تو سرش بریزه. الان شبکه سه رو نگاه کنید. کیسه داره بازی به بازی سقوط میکنه! پاختاکور فردا بازیشو ببره، کیسه میفته هشتم کنار ما!