اخبار لیگ برتر و حذفی

جدول لیگ برتر| لغزش تراکتور، سپاهان و پرسپولیس امیدوار شدند

چادرملوی اردکان با یک امتیازی که از تراکتور گرفت، تنور رقابت برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال را داغ نگه داشت.

اتفاقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ممکن است این هفته را به نقطه عطف لیگ بیست‌وچهارم تبدیل کند. توقف تراکتور، باخت مس و نساجی و یک امتیاز هوادار می‌تواند رقم‌زننده سرنوشت قهرمان یا تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ یک باشد.

تراکتور دو امتیاز ارزشمند را در یزد جا گذاشت و با 55 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. سپاهان اما مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد و با 53 امتیاز، در رتبه دوم ماندنی شد و پرسپولیس با غلبه بر نساجی، جایگاه سوم را با 51 امتیاز حفظ کرد. سپاهان و پرسپولیس در هفته‌های پایانی مترصد لغزش مجدد تیم اسکوچیچ هستند تا به صدر برسند.

هوادار در آخرین دقایق تلف شده بازی با استقلال خوزستان، گل تساوی را دریافت کرد و با 19 امتیاز قعرنشین ماند. نساجی هم از کسب امتیاز برابر پرسپولیس بازماند و با 21 امتیاز، در رتبه پانزدهم ایستاد. خیبر و مس رفسنجان با 28 و 24 امتیاز، رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم را به خود اختصاص داده‌اند و استقلالِ 28 امتیازی هم در جایگاه دوازدهم جای دارد.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر به شرح زیر است:

استقلال صفر – فولاد خوزستان یک
شمس آذر قزوین یک – ذوب‌آهن اصفهان یک
ملوان بندر انزلی 3 – خیبر خرم‌آباد صفر
گل‌گهر سیرجان صفر – آلومینیوم اراک صفر
چادرملوی اردکان 2 – تراکتور تبریز 2
سپاهان اصفهان یک – مس رفسنجان صفر
استقلال خوزستان یک – هوادار یک
نساجی مازندران صفر – پرسپولیس یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس ۱۰۰۰۰۰۰میلیارد آتیشه تبریز

اگر بی غیرتی ، حماقت یسری هوادار منفی نباش ، ما قطعا با پیروزی مقابل زردک میتونیم به قهرمانی برسیم بر خلاف هوادارانی که همیشه انرژی منفی میدن با یه باخت وا دادن من همچنان امیدوار به قهرمانی بودم همین اسکول بازی ها و ببی انگیزگی باعث شد کیسه خوزستان نبریم البته داورهم سهیم بود وبتزی با کیسه خوزستان تا آخر عمر یادم میمونه چون خیلی غیر طبیعی متوقف شدیم ، هم سر تعویضا هم سر داوری کارما نمیزاره بیرو جام ببره بالا سر مگه اینکه با بی عرضگی و بی غیرتی و انرژی منفی هواداران خودمون جام دوستی تقدیم کنیم ، الان فولاد ملوان قطعا شرافت مردانه بازی کنند ترمز ترتر دو بار دیگه میکشن و برد زردک م قهرمان م

فرخ پرسپولیسی

پرسپولیس نیاز به پوست اندازی داره، چه در سطح مدیریتی و چه در میان بازیکنان، وگرنه با این شرایط به جایی نمی رسد زمانی تیم ها آرزو داشتند که حداقل یک مساوی از پرسپولیس بگیرند ولی حالا تیم های ته جدولی هم در برابر تیم ما برنده زمین مسابقه را ترک می کنند…!

نوید

اخباری نه کروات بود مثل بوژوویچ که گاوبندی کنه نه ترک ی تحصیل کرده ادم حسابی تو این لیگ هست که ظاهرا خریدنی هم نبود با پولهای زنوزی واسه همین تیمش مردونه بازی کرد

فرهاد

خطاب به گلر سابق:ما بی معرفت نیستیم یه زمانی همه بیرانوند بودیم بابت حرکت چیپت برای هوادارای رقیب و فحاشی شون به تو! ولی بازیکن دروغگو، متقلب و خائن به قرارداد رو نمی بخشیم! لطفا سکوت کن کری نخون و جو رو بیشتر متشنج نکن!

نوید

خدایی این فوتبال نیس بازی میکنه پرسپولیس . معلوم نی کارتال چیکار داره میکنه با این مربی بعید میدونم سال دیگه هم چیزی بشه تیم

!alireza!

پرسپولیس امسال ۵ تا باخت داشته که چهارتاش جلوی تیم های پایین جدولی نساجی، مس رفسنجان، شمس آذر و استقلال خوزستان بوده! یعنی اگر این چهارتا بازی رو لااقل مساوی میکرد، الان هم امتیاز ترتر بودیم….

محمد

امشب که تراکتور مساوی کرد، ارزش اون ۵ امتیازی که مقابل شمس آذر و استقلال خوزستان با بازیهای بی کیفیت و بی برنامه و تعویضهای اشتباه انجام دادیم رو متوجه میشیم… در واقع امسال تراکتور تیمی نبود که بخواد مقتدرانه قهرمان بشه علیرغم خرج سرسام آوری که کرده بود و تمام ارکان فدراسیون رو خریده بود…. این ما بودیم که با هدر دادن فرصتها و امتیازات و اشتباهات تعمدی مدیریت براحتی اونها رو به مرحله قهرمانی رسوندیم… خود کرده را تدبیر نیست

Perspolis_6

موافقم….پرسپولیس امسال به راحتی جام را به باد داد.

محمد

موافقم کارتال نشون داد مرد بازیهای مهم نیست امشب هم دق کردیم تا بردیم عوض بشه بهتره لطفاً نظر بدید

۱۲شاخه گل سرخ

سپاهان و تراکتور صد در صد سه امتیاز شان را از برادران جان شان می گیرند خصوصا استقلال جان جانی شان.جنگ اولی بین ترتر و شله زرد می ماند .پرسپولیس فقط حواسش جمع باشد سومی ش نپرد هرچند سهمیه سال بعد سه تا هست پس سومی هم فایده ندارد.خدا از باعث و بانیانش نگذرد.
استقلال حذفی جام بهش میدن.
کار مهندسین لیگ تاس دوستان همین است.پرسپولیس همین رتبه هم با وحود تمام سنگ اندازی ها مبارکش باشد به امید. نجات پرسپولیس از چنگ درویش،پروین و همه بدخواهان.

شبنم

تراکتور یه بازی معوقه داره.. نمیدونم چرا انجام‌نمیشه که تکلیف لیگ‌معلوم بشه.. باید بازی بعدیمون با سپاهان ببریم تا حداقل سهمیه رو بگیریم

محمد چوبند

هر طور شده باید بازی با سپاهان رو ببریم چون ی جورایی این بازی 6 امتیازیه ،
اگر بخواهیم سهمیه بگیریم باید سپاهان رو ببریم .
یک هفته وقت داریم باید خوب ریکاوری کنیم و بعدش تمرینات خوبی داشته باشیم.تا با قدرت با شله زرد مقابله کنیم. استادیوم رو برای شله زرد جهنم کنیم.

احمد

پرسپولیس فقط بازی ها پیش رو را ببره .شک نکنید ترتر و گز اصفهان امتیاز از دست میدن