
جدایی لیموچی از سپاهان به مقصد پرسپولیس یا استقلال؟
در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی مهدی لیموچی از سپاهان بر سر زبانها افتاد تا اینکه ظاهراً روز شنبه نامهای به باشگاه سپاهان رسید.
لابلای هیاهوی فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست توپچیهای لندن از شاگردان لوئیس انریکه در ورزشگاه پوشکاش آرنا، بازار نقل و انتقالات لیگ برتری در کشورمان نیز همچنان با حرارت بالا در خفا کار خود را دنبال میکند.
در روزهای پایانی هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پرسپولیس در پی شکار ۳ ستاره از باشگاه سپاهان است.
در این باره گفته شد پرسپولیس با واسطه، وضعیت لیموچی، حزباوی و یوسفی را برای جذب در فصل نقل و انتقالات تابستانی بررسی میکند که این موضوع با شایعهای در بامداد امروز یکشنبه دهم خرداد ماه بیش از پیش قوت گرفت.
با گشایش اینترنت و فعال شدن کانالهای هواداری و طرفداری تیمهای لیگ برتری در فضای مجازی، در نخستین دقایق بامداد امروز شایعهای مبنی بر اینکه نامهای به دست باشگاه سپاهان رسیده و در آن ایجنت مهدی لیموچی خواهان «فسخ توافقی قرارداد»ش با این باشگاه شده توجه هواداران سپاهان و البته باشگاه پرسپولیس را به خود جلب کرد.
در این میان برخی از کانالهای استقلالی نیز به این موضوع دامن زدند که احتمالاً باشگاه استقلال نیز در پی جذب این بازیکن زهردار سپاهانیها برآمده است.
لیموچی ۲۶ ساله که اهل استان فارس و متولد شهر کازرون است با قد ۱۷۹ سانتیمتر فوتبال خود را از باشگاه جوانان پیکان آغاز کرد و سپس به شکل حرفهای در تیمهای قشقایی، فولاد خوزستان، پیکان، آلومینیوم اراک و در نهایت باشگاه سپاهان مشغول شد تا در نهایت با یک مصدومیت تا حدی از کانون توجه فوتبالیها خارج شود اما حالا او در شرایط عالی و مطلوب منتظر است تا تکلیفش را برای فصل آینده لیگ برتر روشن کند.
ناگفته نماند؛ در همین باره گفته میشود باشگاه سپاهان در این خصوص منتظر شنیدن نظر محرم نویدکیاست. اینکه سرمربی اصفهانی تیم محبوب اصفهان در این مورد چه نظری خواهد داشت قطعاً در روزها و هفتههای آینده درباره این بازیکن مشخص خواهد شد.




این اگه دلش با پرسپولیس بود همون فصل پیش نمیرفت سپاهان پس ایشون بدرد پرسپولیس نمیخورن
لیموچی رو حتما باید بگیریم و همچنین آریا یوسفی و حزباوی
بازم بازار گرمی با نام پرسپولیس!!!
رباط پاره کرده وبه درد پرسپولیس نمی خوره
در فوتبال فعلی ایران بازیکنی با ویژگیهای خاص وجود ندارد شاید هم دارد من ندیدم ، الکی بازیکنی را که دوتا بازی خوب کرده ستاره نگویید و بزرگش نکنید .