اخبار مسابقاتاسلایدر

توقف پرسپولیس مقابل لخویا در سکوت آزادی/ باز هم آقای گل، باز هم پنالتی

پرسپولیس نیوز :تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت مقابل لخویای قطر با تساوی متوقف شد و این در حالی بود که طارمی باز هم پنالتی را از دست داد. تیم پرسپولیس در دومین روز از بازی‌های مرحله رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه بدون تماشاگر به مصاف لخویای قطر رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف تماشاگرانش از حضور تماشاگران خود محروم بود.

مهدی طارمی دقیقه ۸۰ می‌توانست با پنالتی که مدافع حریف داد، تیمش را برنده کند، اما ضربه‌اش را دروازه‌بان لخویا گرفت. او در بازی با الریان قطر هم پنالتی را از دست داده بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان(۶۹ – علی علیپور)، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی (۱+۹۰، احسان علوان‌زاده)، وحید امیری و مهدی طارمی.

ترکیب لخویا: قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، فلوریس، خالد مفتاح، لوییز مارتین، کریم بودی‌اف، اسماعیل محمد، نام تای هی، علی حسن عفیف(۸۹ – محمد تریسور) و یوسف المساکنی.

نیمه اول

دقیقه ۴: روی کار خوب وحید امیری و پاس وی، فرشاد احمدزاده اقدام به شوت زنی کرد که ضربه وی با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه ۶: ارسال حسین ماهینی به محوطه جریمه و ضربه سر مهدی طارمی در شرایطی که کسی او را نگرفته بود، به اوت رفت.

دقیقه ۱۵: ضربه محکم لوییز مارتین از پشت محوطه جریمه پرسپولیس به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۴۱: نفوذ بازیکنان پرسپولیس و پاسی که به حسین ماهینی رسید، اما مدافع لخویا مانع رسیدن توپ ماهینی به همبازی‌های خود شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: ارسال زمینی صادق محرمی پس از عبور از مدافعان به  مهدی طارمی رسید، اما مهاجم پرسپولیس سایه توپ را زد.

دقیقه ۴۸: ارسال حسین ماهینی را دروازه‌بان لخویا نتوانست جمع کند و اشتباه او توپ را به محسن مسلمان رساند، اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: نام تای هی قصد فرستادن توپ به محوطه جریمه پرسپولیس را داشت که توپ او مستقیم به سمت دروازه رفت، اما علیرضا بیرانوند راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۶: پاسکاری‌های بازیکنان لخویا می‌رفت که دروازه پرسپولیس باز شود، اما ضربه بغل پای بازیکن لخویا را بیرانوند گرفت.

دقیقه ۵۷: اسماعیل محمد به دلیل خطا روی محسن مسلمان از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۱: پاس خوبی به محمد موسی رسید، اما علیرضا بیرانوند خیلی خوب توپ را جمع کرد. پای موسی هم به سر دروازه‌بان پرسپولیس برخورد کرد تا داور به این بازیکن هم کارت زرد نشان دهد.

دقیقه ۶۹: علی علیپور به جای محسن مسلمان وارد زمین شد.

دقیقه ۷۹: توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به مهدی طارمی رسید که مدافع لخویا دستش را روی شانه مهاجم پرسپولیس گذاشت تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۸۰: ضربه پنالتی مهدی طارمی را قاسم برهان دروازه‌بان لخویا گرفت تا باز هم مهاجم پرسپولیس در زدن پنالتی در لیگ قهرمانان آسیا ناکام شود.

دقیقه ۸۶: توپ خوبی از ارسال زمینی به وحید امیری رسید و این بازیکن می‌توانست در موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه کند، اما ضربه این بازیکن را باز هم برهان قاسم گرفت. در ادامه بازیکنان پرسپولیس توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرده و در شرایطی که برهان درون دروازه نبود، ضربه آنها در چارچوب نبود.

دقیقه ۸۹: محمد تریسور به جای عفیف وارد زمین شد.

دقیقه ۱+۹۰: دومین تعویض پرسپولیس فرستادن احسان علوان‌زاده به جای سروش رفیعی بود.

دقیقه ۲+۹۰: سیدجلال حسینی به علت خطا روی بازیکن لخویا با کارت زرد داور روبرو شد.

دیدار برگشت سه شنبه آینده برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
83 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد 4610

انشا الله بازی برگشت جبران میکنه

ارتش سرخ

مشکل تیم ما فقط اینه که همه واسه طارمی بازی میکنند نه واسه پرسپولیس.

چند دقیقه چند نفره

اه طارمی تو ادمو مایوس میکنی

Omid6666

شانس منصوریانو خر داشت الان سلطان جنگل بود.حیف از بد شانسی.با گل مهدی صعود میکنیم.شک نکنید.

افشین

خسته نباشیدوجلو این تیم قدرتمند خوب بودید
داش مهدی هم فدای سرش مگ کم واسمون گل زده
امار نشون داده هربازی ک طارمی بد بوده بازی بعدی ترکونده
ایشااله صعود میکنیم
این بازیو اون پنالتی رو فراموش کنید دیگ

پژمان

دیگه باید به بازی برگشت فکر کنیم بهر حال از این پسره پنالتی زن در نمیاد زور که نیست برانکو دیگه باید از این بابا بکشه بیرون

66 عمو حسن 66

بخاطر اینکه روحیه بدن به اقا روحیه ۴۰میلیونو خراب میکنن.بابا سید خودت میزدی دیگه

hamid666666

تیمها انالیز میکنن طارمی ۱۰۰ درصد پنالتی ارو زده سمت راست و دیدن دروازه بان اینقدر مطمین بود که با تمام قدرت شیرجه زد همون طرف …. اقای طارمی کسی که پنالتی زن هست تمام دروازه رو میبینه و میزنه نه فقط سمت راست

66 عمو حسن 66

سید جلال مقصره اون گفت که بزن باید خودش میزد

ولی

دیگه فایده نداره کار از کار گذشت تیم حذفه اونا در زمین خودشون ما رو له میکنند حالا ببینید .این طارمی باعث حذفمون شد

دیوید6 آتیشه پرسپولیسی

هوادار عزیز پرسپولیس ناامید نباش مطمئن باش مهدی تو بازی برگست گل میزنه وجبران میکنه وجشن صعود میگیربم این عربا که باعث عدم حضور هوادارا شدنا میترکونیم بکوب قرمزوووو

دیوید 6 آتیشه پرسپولیسی

هوادارای ارتش سرخ طوری نیست مهدی تو بازی برگشت جبران میکنه مثل بازی با الریان که پنالتیا خراب کرد بازی بعدیش جبران کرذ وهتزیک کرذ خواهشا نظر منفی ندیذ و روحیه طارمی را خراب نکنیذ که کیسه ها خوشحال بشند مطمئن باشید بازی برگشت گل میزنه وصعود میکنیم پنابتی پنجاه پنجاست مسیم بازی بارسا پنالتیا خراب کرذ خواهشا فقط تشویقش,کنیذ بخدا مهدی حیفه اگه بره بعدها مثل رامین حسرتشا میخوریم فقط لعنت به کس یا کسانی که باعث محروم شذن تماشاگرا شدند اگه هوادارا بودند با اختلاف میبردیم خدا نابودشون کنه که دل چهل میلیون هوادارا لرزوندنذ وناراحتشون کردند به امید بازی برگشت وصعود سرور کیسه وکیسه کشا حالا ببینید کجا دارم میگم اگه مهذی جبران نکرد وصعود نکردیم

چوک بندر

اولا الان وقت انتقاد از بازیکنا نیست چون انتقاد واقعی رو باید از اونایی کرد که باعث خالی بودن سکوهای آزادی که میتونست جهنم لخویا باشه کرد

دیوید6 آتیشه پرسپولیسی

دمت گرم واقعا” خدا لعنتشون کنه خیلی بمون ضربه زدند وحالام ی سری عوص روحیه دادن هی دارن فاز منفی میدن اینام جزو هموناند که باعث محرومیت هوادارا شدنذ

حسن

یعنی یه نفر توی تیم پیدا نمیشه تا پنالتی درست و حسابی بزنه؟!!!!پس توی تمرین چکار میکنن؟ برانکو که میدونه ضعف پنالتی داریم باید باهاشون وقت زیادی برای پنالتی بذاره. ضمنا اخر نفهمیدیم فلسفه تعویض در دقیقه ۹۰ چیه؟!!!انگار که جلوییم و میخواد وقت تلف کنه . باید یه نفر بهش ساعتو یاداوری کنه.

ali k7

man dige daram sekte mikonam az in hame forsat sooziiii….age in taremi pishnehad dare toro ghoran bedin bere…..

حسن گزاوند

ودرپایان دورود میفرستم به آقای تاج که فرمودند ازاین به بعد نمیذاریم هواداران رومحروم کنند.تبارک اله

غیرتی ارتش سرخ

نظر بنده مشکل از سرمربی تیم است …
چون در طول یک فصل کامل هرگز به جوانان اعتماد نکرد و فقط و فقط از یک ارنج ثابت استفاده کرد و تمام تاکتیک تیمی یکسان بود
این بهترین ایده برای تمامی تیمها که با همان تاکتیک تکراری برانکو تمرین کردند و این تیم را با درسر بزرگ مواجه کرد.
تازه اگر به نیمکت اعتماد نمیکنه حداقل برای تیم هزینه گزاtفی نتراشه؟
تو بازی امروز سروش و ربیع خواه و احمدزاده واقعا ضعیف بودند…برانکو کتونست بجای ربیع خواه به کرمی که پست اصلی بودبازی میداد…
واقعا متاسفم برای تیم محبوب خودم

پرسپولیس بزرگ

کاشکی پرسپولیس کل بازی رو مثل ۱۰دقیقه آخر بازی میکرد
بازم میگم باید با برنامه تر بازی کنند
امروز بازی خوبی نبود
شوق برای گل زدن نداشتن

مرادی

دوستان خواهش می کنم از جاده ی انصاف خارج نشید . دوستی که دم از ترانسفر طارمی برای اینکه از شرش راحت بشی می زنی همین طارمی تو بازی قبلی هتریک کرد . تا اینجا ۶ تا گل زده تو لیگ قهرمانان و آقای گل این رقابت ها هست فعلا. توی لیگ هم که ۱۸ تا زد و توی تیم ملی با دو گلش ۶ امتیاز برامون آورد . حالا پنالتیش گل نشد فدای سرش بازی بعد جبران می کنه مهم اینکه که نمایشی نزد. هرچند باید تمریناتش روی پنالتی ها خیلی بیشتر بشه.

امیدوارم دوباره این بچه مچه ها نریزن تو اینستا و … و فحش بارونش کنن.

red army

اون بی خانواده هایی که باعث محرومیت هواداران شدنو باید سپردشون به بازجویان پلیس آگاهی تا معلوم شه از کجا خط گرفتن؟!

حسن گزاوند

انصاف داشته باشین دوستان چرا ازطارمی ناراحت میشد؟مگه غیرازاینه که پنالتی زن روباید مربی انتخاب کنه؟ضمنا دم طارمی گرم که حداقل میتونه پنالتی بگیره

هادی۲۴

حال آدمو بهم میزنه بااین پنالتی زدنش

محمد

اینم از پیستونهای تیم که کلا فلج هستیم و از کناره سانتر نداریم و اون دو تا سانتر هم که دقیق نیست. جای رامین خالی که اگه بود با اون سانترها گل میزدیم و گره باز میشد.بازم بگید محرمی.

فرشاد

کل دنیا فهمیدن طارمی پنالتی زن نیست الا برانکو… فهم هم برای آدمیزاد خوب چیزیه…جای رامین خالی بود تا تور دروازه لخویا رو پاره کنه… حالا حالاها باید تاوان اخراج رامین و پس بدیم…

موسی از کازرون

یکی به من بگه هدف ازتعویض علوان زاده چی بود خدایی؟؟؟؟؟؟؟اونم دقیقه۹۲٫برانکو اکثرمواقع با تعویضاش آدمو عصبی میکنه.

علی

هر تیمی با پرسپولیس کارش بکشه به پنالتی راحت مطمئنه که میبره . من موندم پس توی تمرین چکار میکنن . باید مربی باهاشون وقت زیادی برای پنالتی بذاره. ضمنا ما استقلال رو مسخره میکنیم ولی اونا از تک موقعیتشون استفاده میکنن ولی ما نه. مربی ما تعویضشو میذاره دقیقه ۹۱ انگار میخواد وقت بکشه. بابا مسی هم توی یه دقیقه نمیتونه کاری کنه. بازی برگشت یوسف العربی که خیلی خطرناکه هست و تماشاچی هم مال اوناست. کار خیلی خیلی سخت شد در حد معجزه.

حسن گزاوند

آقای برانکو جدا باید اینگونه تعویض کنی دمت گرم الحق بجا وقت کشی میکنی البته حق داری چون ماهوادار ازشمابتی ساختیم که هربت شکنی ندارد.بله پروفسور شماهم نهایتا ۱سال دیگه باشکایت ازپرسپولیس خواهی رفت وهوادار باید حرص شما واکراینی ها رو بخوره.جدا باید یادی هم ازمحیدجلالی بکنیم که بدون ادعا وریخت وپاش بازیکنهای رو میاره که جنابعالی لحظه شماری میکنی لیگ تموم بشه وشما اونهارو بخری

پرسپولیس هویت فوتبال ایران

خدایا این همه دعا کردم باز هم شکرت ،،،،،پرسپولیس این چندسالی میشه که پنالتی زن نداره نداره نداره نداره

پرسپولیس بزرگ

یکی از ضعیف ترین و بی برنامه ترین بازی های پرسپولیس بود
دقیقه های آخر تازه یادشون اومده بود بازی کنن
طارمی پنالتی نزنه خیلی بهتره چون واقعاً بلد نیست
آگه بازی برگشت این طوری بازی کنیم راحت حذف میشم
حالا خداروشکر تو این بازی گل نخوردیم
خداکنه بازی برگشت ببریم و صعود کنیم

ولی

خود کرده را تدبیر نیس دیگه بعد از این همه وقت ندونی طارمی پنالتی زن نیس واقعا من یکی موندم الان باید در بازی برگشت هی بگیم گل بزنیم گل نخوریم سخت شد یک بازیکن کار تیمو مختل کرد

رسول

آقای برانکو علیرغم تموم نکات مثبتی که داری خیلی یکدنده ای..ایول به این نیمکتت که ردیف کردی علیپور و الوانزاده شدن تعویضات..دفاع چپت شده ماهینی پنالتی زنت شده طارمی پاگنده…رامین کجایی ببینی چطور مهدی طارمی داره با پنالتی زدنش یه ملتو سکته میده؟ با این وضع به هیچ جا نمیرسیم جناب پروفسور یه خرده انعطاف بد نیس

سرخ دل

تا کی باید از دست طارمی حرص بخوریم بابا بسه اگه پیشنهاد داره بذارید بره از ده تا موقیت یکی رو گل کرد ک هنر نیس به خدا عباس زاده یا منشا رو داشتیم الان سه هیچ برنده بودیم از اقای برانکو خواهش میکنم به عنوان یه هوادار ک عباس زاده رو جذب کنن و طارمی رو بذارن بره دیه دلش با پرسپولیس نیس دوستان هم هرچقدر موافق بودید مثبت مخالف بودید منفی بدید

بهروز موسعلی

با امدن علیپور بهتر شدیم و من مسئول از دست دادن این پنالتی اون بازیکنای پرسپولیس می دونم که بازیه ماشین توپ رو به طارمی دادندو اونم نامردی نکرد هر دوتاشو گل کرد ولی هم زمینی زد هم بی استرس من به ندرت دیدم پنالتی های هواییش گل بشه و تفاوت طارمی و رضایی اینجاست با وجود اینکه طارمی خیلی بهتره اما در لحظه ها یه خونسردی خاصی رضایی داره ولی من به این تیم امیدوارم چون گل نخوردیم ولی بازیهای پرسپولیس خیلی بیماری قبلی رو دست خانواده ها می ذاره حتما بررسی شه.

MYLOVE PERSPOLIS

ناموسن قلبم درد گرفت،بابا آین چیه،کیسه ی موقعیت میاره گل میکنه،اینا چرا اینجورن؟یا خدا با ما لج افتاده یا اینکه بازیکنا مون بلد نیستن،طارمی پیرم کردی،برو اروپا با پولت دوتا مهاجم بگیریم،اون دروازه خالی رو چطور گل نکردی؟بخدا آرش برهانی اونو گل میکرد

amirali24

حالت خوبه !! یعنی چی خدا با مالج افتاده برو به خاطر این حرف سریع توبه کن اتفاقا خدا خیلی بنده هاشو دوست داره خواست خدا بودخداراچه دیدین انشالله بازی برگشت بچه هاجبران میکنن همانندبازی باالوحده فکر کنن داوراون پنالتی رانگرفته بودمطمئن باشیدمهدی بره حسرتش را میخوریم چرا نمیگین اون کسی که باعث محرومیت هوادارشد دراین نتیجه تاثیر گذار بودبهتره یه کم واقع بین باشیم

ندود

دروازه بانه شده بو بوفون
اینو بزارید بازی با کیسه همه رو گل میخورد
شانس نداریم که

نویدسقزی

اول از همه لعنت به ای اف سی رشوه خوار
دوم خدا بگم چیکار کنه افراد تامین نظم و امنیت ورزشگاه که باید اونا تماشاگرا رو کنترل کنند. نمیدونم این افراد اونجا چیکار میکنند چند ساله این پرتاب سنگ و لیزر اتفاق میفته ولی این مسئولین تأمین امنیت ورزشگاه هیچ کاری نمی کنند فکر کردن باید بیان اونجا فقط وایسن و پولشون رو بگیرند
سوم هم متاسفم برای اون چند رأس که لیزر انداختند و فشفشه روشن کردند

زهرا6666

دوستان فقط نگید مهدی گل نکرد،میشه از این جهت نگاه کرد که دروازه بان اونا خوب گرفت…

فرهاد

با تماشاگرا راحت میبردیم خیلی بد شد …
انشاالله بازی بعدی
دوستان همه بازیکنا پنالتی خراب میکنند

پسرخرمشهری

بخدا میدونستم گل نمیکنه دوست داشتم دهن دروازبان ببندش با ۱گل حیف چقدر موقعیت خراب کردن

Taha272

نمیدونم آیا اون کسایی که لیزر مینداختن الان خودشون رو میبخشن!!!
واقعا موندم این سطح فرهنگ پایین از کجا میاد…
طارمى موقع پنالتى فرم بدنش کاااملا نشون میده کدوم طرف میزنه!!!
واقع بین باشیم کارمون سخته و مسببش همون هوادار بیشعور

ali.pp6666

نمی دونم چی بگم.حرفم نمیاد. ۵موقعیت ۱۰۰% گل ولی هیچ…. فقط اینو می دونم کاپلو و لیپی دارن رو نبوغ بالا برانکو که وقتی تیم امتیاز میخواد دقیقه ها ۹۲ تعویض می کنه کار می کنن.. بای

کیسه، از دسته سه چه خبر؟

استاد! پیشنهاد میدید برانکو کیو بیاره تو زمین؟ مگه چند بازی آخر پرسپولیس توی لیگ رو ندیدی که بیشتر به بازیکنای ذخیره بازی رسید و هیچکدوم نتونستن امیدوار کننده ظاهر بشن؟ تنها نیمکت نشینمون که تقریبا هم سطح بازیکنای اصلیه علیپوره که برانکو نیم ساعت بهش فرصت داد. خیلیا یادشون رفته تا ۲سال پیش تو زمین تیمهای درجه۳ لیگ خودمون واسه مساوی یا باخت کم گل پرسپولیس دعا میکردیم. آخه چقدر فراموشکاریم بخدا!

کیسه زیرشه

من که خیلی ارومم چون میدونستم با احتمال ۱۲۰ درصد گل نمیشه واسه همین خیلی بیخیال نگاه کردم الانم خیلی ارومم طارمی است دیگر …

فقط خدا

دقیقا”منم یه حسی بهم میگفت گل نمیشه قبل ازبازی هم تویکی ازسایت هاخوندم قراره طارمی پنالتی بزنه باخودم گفتم ای کاش پنالتی به نفع مون نگیرند طارمی هنوزقبول نکرده پنالتی زن خوبی نیست برانکوبااین کارش دیسیپلین شونونشون داد

پرسپولیس

هیچ عیب نداره داداش مهدی گل. ولی لطفا دیگه نرو برا پنالتی داداش

عماد

اقای طارمی دست ازاین پنالتی زدن هات بردار
اگه میخوای ازین کارهات بکنی ازاین تیم برو

66 عمو حسن 66

بابا نگیم تیمای دیگه شانس دارن< بگیم ما از شانسامون درست استفاده نمیکنیم

مرادی

متاسفانه باز هم موقعیت های بیشماری رو خراب کردیم . محسن مسلمان هم متاسفانه اونقدری که باید تاثیرگذار نبود و سروش هم که پاس اشتباه زیاد داشت. موقعیت های خوب زیادی خراب کردیم از طارمی بگیر تا امیری و فرشاد . من نمی دونم تیمی که به این خوبی می تونه حمله کنه چرا فقط ۵ دقیقه ی اول و آخر یادش میوفتاد که حمله کنه.

در مورد پنالتی هم می خوام بگم پیش میاد و نباید سخت گرفت چون اینبار نمایشی و … نبود. البته این حرفی که می زنم توجیه نداشتن یک پنالتی زن حرفه ای نیست

بعد از برد بهترین نتیجه مساوری صفر صفر بود هرچند نتیجه ی خوبی نیست ولی اونقدرها هم بد نیست. این تیم رو حتی تو خود قطر هم می تونیم بزنیم شک نکنید.

و اما نکته ی آخر ضعف شدید بیرانوند روی شوت های راه دور هست که اگر فکری به حالش نشه مطمئنا ضربات شدیدی به تیم می خوره. روی توپی که به تیر خود فقط با چشماش توپ رو دنبال کرد مثل گلی که از کیسه خورد مثل گلی که از الوحده خورد

بهروز

همه فقط به فکر اینن که طارمی آقای گل بشه

میلاد لرستان

طارمی پیرمون کردی
مگه قرار نبود دیگه نزارن پنالتی بزنه اصلا چهره خسته طارمی معلوم بود خرابه پنالتی
برانکو هم تا دقیقه ۹۰ هم اصلا تعویض نمیکنه

66 عمو حسن 66

خدارو شاهد میگیرم انقد زدم رو سرو صورتما اگر برم دادگستری از خودم شکایت کنم هم دیه میگیرم هم ۶ ماه طول درمان

ترانه

دمت گرم تو اوج ناراحتی خندیدم بیخی صعود میکنیم

فقط خدا

به غیرازربیع خواه بقیه معمولی بودند بیرانوندهم خوب بود

بهروز

طارمی جون ماااااااااااااااااااااادرت دیگه پنالتی نزن
سرم دارم منفجر میشه
اه ا ه اه اه
نصف موهامو تو با پنالتیات سفید کردی

Mojtaba

من نمیدونم این تیم بزرگتر نداره آخه قحطی آدمه همش پنالتی رو میدن به این احمق دروازه خالی رو گل نمیکنه پنالتی میدن بهش بخدا داشتم سکته میکردم آخه این دیگه چه وضعشه دوفصله نزدیک ده تا پنالتی هراب کرده بازهم میزنی سنگ پای قزوین و از رو برده

سرطان بگیرن همه نسلت طارمی

همین امشب خدا کنه بری به درکککککک طارمییییییییی اخه بی همه چیزززززز من چه گناهی کردم تا صبح الان کابوس ببینم نکته پایانی دیدی هیچ عدالتی و هیچی وجود نداره حق استفراق برد بود دیشب؟؟؟پرسپولیس مساوی؟؟؟؟؟؟….تو عدالت این دنیا

Navid19

این دروازبان لخویا عالیه فقط تو خروجاش ضعف داره
پنالتی هم ۵۰-۵۰ست
ایشالا بازی برگشت حداقل مساوی با گل زده هم بگیریم صعود کنیم

مهدی

واقعا متاسفم برای همتون. اقای احمد زاده اون موقع که در وازه خالیو با کله زدی اوت بعدش خندیدی دوست داشتم بیام تا میخوری له و لوردت کنم . همینه دیگه احمقا همه چیو به مسخره گرفتن. سوروش رفیعی اون قدر حول میشه توپ میاد دستش که همه رو تک ضرب میزد و لو میداد. طارمی هم که ماشالله یه تنه گند زده تو تیم. پرفسورمونم که ماشالله عاشق فرشاد و الوان زادس. کلا اینا باید تو باشن. پرسپولیس اگه بازی برگشت نتونه صعود کنه. حرومتون باشه کل این پولای مفتی که میگیرین. وسلام

عشق قرمز

طارمی پنالتی خراب کرد احمد زاده گل خالی نمیزنه امیری تک به تک خراب میکنه سروش چقدر ضعیف بود با این بازی که من دیدم هیچ امیدی به صعود نداریم

کیسه زیرشه

چرا نا امیدی ؟:؟؟؟ به امید خدا صعود میکنیم بعدشم لطفا فاز منفی ندین شرایطمون که دیگه ازصعودمون تو گروه سخت تر نیست منم از خراب کردن موقعیت ها ناراحتم .در ضمن تماشاگر نداشتیم با این حال خوب بازی کردیم لطفا حمایت کنین

amirali24

همین شماهواداران پرسپولیس که نفوذبدمیزنین ماهواداران راناامید میکنیدچرانمیگید شاید خواست خدا بود به امیدش بازی برگشت جبران میکنیم من که امیدوارم .اون کسی هم که باعث محرومیت هوادارشدواگذارش به خدا که نبود هوادار خیلی تاثیر گذاربود

فقط خدا

انشاءالله باکمک خدابازی برگشت جبران میکنیم من ازهواداراخواهش میکنم توصفحه ی شخصی طارمی بهش توهین نکنید قسمت نبوده

ساری سآتی ...

امروز نه به اون پنالتی گل نشده امتیاز از دست دادیم.
نه به اون تک به تکهای گل نشده امتیاز از دست دادیم.
نه به قدرت تیم حریف .
امروز ما به بیشعوری و بی فرهنگی چند آدم هنجار شکن با لیزر و ترقه امتیاز و از دست دادیم.
مرسی هوارد نمای نابودگر .

M9660

عالی بود فقط ضربات اخر دقت نداشتیم
قرار نیست همه پنالتی ها هم گل بشه

dr hamidreza

به خدا من جای طاهری بودم طارمی رو میدادم الیگ چین … با پولش ژوزه رو راضی میکردم . بعدشم میرفتم زهیوی رو میخریدم …
دیگه این ادم تو مخه …
هر چی میگید بگید ولی مردونه از سر تعصب منفی ندید…. یکم فکر کنید .
چند تا دیگه باید موقعیت خراب کنه تا یه شوتش شانسی بره تو گل اونم رو عدم مهارت گلرهای حریف ؟؟؟؟

Sjd

باور کن طارمی کشتیمون
بابا اقای گل لیگ قهرمانان نمیخوایم قهرمانی میخوایم

رفیعی ،ایلام

کارمون سخت شد واسه بازی برگشت، تعجبم میاد چرا نمیدن سروش پنالتی بزنه! طارمی استرس زیاد داره نباید بدن پنالتی بزنه

محمد

تفاوت یه بازیکن درجه یک مثل کاوه رضایی با یک بازیکن درجه دو پرادعا درهمینه که یکی گل میزنه ودیگری برای چندمین بار خراب میکنه وادعا داره.

ترانه

بابا حرص نخورید انشالله بازی بعدی جبران میشه مثل صعودمون از گروه که به بهتربن وجه ممکن انجام شد توکل به خدا . تازه به نظرم ما اصلا میزبان نبودیم چون از تماشاگرا بهره نبردیم .

BECKHAM 7

یه کلام
پیر شدیم

مهدی

وحید امیری یه پاس سالم نداشت باورتون میشه؟

ali k7

vaghean ke pir shodim az dast in taremi

Sorkhdel

آزموده را آزمودن خطاست..

سید علی

صد تا پنالتی بگیر یکیشو گل نکن.
یکی بگه فایده اش چیه؟
میزاشتی کسی دیگه بزنه بیشتر محبوب میشدی

مسعد پرسپولیسی

اقا طارمی دیگه به چه زبونی بگه پنالتی بلد نیست. برانکو کی میخواد اینو بفهمه موندم.

dokhtar ghermez

اشکال نداره بازی برگشت چون.گل نخوردیم ی.گل بزنیم عالیه طارمی هم استرس تو چهرش موج میزدوقتی پشت.توپ وایستاده بود بازی برگشت جبران.میکنه۱۰۰%حمایت حمایت حمایت

عشقم پرسپولیس

فدای سرت مهدی

رامین

یعنی تو این تیم یکی پیدا نمیشه پنالتی بزنه اه اه اه

حمید پرسپولیسی

ترجیح میدم هیچ وقت برامون پنالتی نگیرند تا بعدش اعصابم خرد نشه…
به امید بازی برگشت

hamid666666

اقای طارمی جون مادرت بیخیال پنالتی زدن بشو سکته کردم رومو کردم اونور ۹۹ درصد میدونستم گل نمیشه اههههه

رفیعی ،ایلام

از همین تریبون از کادر فنی خواهش میکنیم تکلیف پنالتی زن تیم رو مشخص کنه!!!

۲۰۰ بار هم به طارمی پنالتی بدین بازم زیر ۵۰% گل میکنه چون فشار و استرس روشه نمیتونه!!!

خواهشا به فکر تیم و نتیجه کل تیم باشین! هوادارو دق ندین…