
اخبار لیگ برتر و حذفی
تورنومنت ۶ جانبه؛ پیشنهاد تازه برای انتخاب نمایندگان ایران در آسیا
رئیس سازمان لیگ فوتبال از پیشنهاد برگزاری تورنمنت ۶ جانبه برای تعیین نمایندگان ایران در آسیا خبر داد.
حيدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص شیوه انتخاب نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر اظهار داشت: یکی از پیشنهادهایی که عملیاتی است برگزاری تورنمنت ۶ جانبه بین ۶ تیم اول جدول لیگ برتر در کرمان است.
در این تورنمنت که قبل از جام جهانی برگزار میشود نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان سطح دو آسیا تعیین خواهد شد. ادامه رقابتهای لیگ برتر بیست و پنجم نیز بعد از جام جهانی برای تعیین قهرمان لیگ برگزار خواهد شد.
این پیشنهاد با استقبال باشگاههایی نظیر پرسپولیس و سپاهان واقع شده است.




به نظر من بازی برگزار کنن بین ۴ تیم اول جدول
لیگ بین 16 تیم برگزار بشه بهتره
تیمی از ایران مگمیره آسیا؟! تراکتورسازی که حدف شد چون نرفت عربستان طبق اخبار ورزش سه
فقط ترس مدیر عامل استقلال از بازی با پرسپولیس قشنگ بود و بس
با اون چاله چوله های صورتش