نقل و انتقالات پرسپولیس

توافق نهایی سعید آقایی و احسان پهلوان با پرسپولیس/ لک منتظر تایید قطعی

باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن جدید به توافق نهایی رسید تا تنها یک امضا با عقد قرارداد رسمی فاصله داشته باشند.

به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان بالاخره فعالیت خود را در نقل و انتقالات لیگ برتر به توافق نهایی با دو بازیکن پیشین تیم‌های اصفهانی منجر کرد.

احسان پهلوان بازیکن فصل گذشته ذوب آهن و سعید آقایی مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از مذاکرات فشرده ای که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشتند بر سر جزئیات قرارداد خود به مدت دو فصل نیز به توافق رسیده اند تا تنها یک امضا تا قطعی کردن آن فاصله داشته باشند.

همچنین حامد لک نیز مذاکرات خوبی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته اما دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی تبریز منتظر تایید نهایی یحیی گل محمدی است تا قراردادش را منعقد کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عبدالله

آقایان تو را خدا حامد لک نیارید این به درد پرسپولیس نمیخوره

حسام

اینا بازیکنایه درجه دویی هستن اما تو این بی بازیکنی بدم نیستن,فقط قده تیم داره کوتاه میشه,هم ال کثیر کوتاهه,هم پهلوان,از قبلم که علیپورو شیریو امیدو سیامکو کمالو…. داشتیم کلا ابراژه قدی تیممون پایین اومده.اقا من از دروازه بانی حامد لک خوشم میاد.اگه دستمون به نیازمند نمیرسه حامد لک بهترین گذینست.اما هر جور شده این ترابی بی معرفتو نگه دارین,ترابیو بشارو سیامکو علیپور باید حفظ بشن,از بشار مهمتر ترابیو علیپورن

افسانه ۱۳دلاور

بین اینا فقط پهلوان بازیکن متوسطیه و کمی بهتر از بقیه است به همین دلیل هم عمرا اگه بگذارند همین بازیکن نصف و نیمه بیاد پرسپولیس
مدیریت حواسش به همه چی جمعه میفهمه که پهلوان بدک نیست پس قطعا اونو جذب نخواهد کرد
هنر اینا جذب دیپورتیای تیمهای دیگه مثل اقایی و سرلکه (اصلا کی هست این سرلک خارج از شوخی؟؟؟؟)

پرسپولیس قهرمان

سلام،فقط حقیقی،اشتباه گلمحمدی انتخاب لک خواهد بود که اینده مشخص خواهد شد

پرچمت ما را کفن ای پرسپولیس کبیر

امین جان داداش اصلا فوتبال میبینی تو؟
پهلوان رو با علی عسکر و اقا زمانی مقایسه میکنی؟
بزاریید قطعی بشه میفهمید چه جواهری به پرسپولیس اومده
یه استعداد ناب

ایمان، پرسپولیس6

پهلوان خوبه… احیامیشه پهلوان خیلی سرعتی وشوتزن هست… یادتونه باخریدمسلمان موافق نبودند بعضیاولی شدبهترین…. این هم خوب میشه

مجید همیشه قرمز

پهلوان واقعا بازیکن خوب و فانتزی هستش که پرسپولیس تو این چند سال نداشت اگرچه مهدی ترابی بی معرفت کمی این خلع را پر کرده بود و لی به نظرم پهلوان تو این بازار بی بازیکنی ، بازیکنه خوبیه ، الان اگخ منطقی باشیم می بینیم که برای کیسه مهدی قایدی داره براشون بازی های ور درمیاره پس بازیکن تکنیکی و فانتزی تو هر تیم اولویت اوله تیمه به نظر من

علی 64

پهلوان خیلی خوبه اما کاش بجای لک، مظاهری رو بیارن

666666

به نظر من اسم تیمو از پرسپولیس بزارید کوتوله ها.پهلوان. عالیشاه.نعمتی.اقایی.شیری حتی ما دفاع وسط هامونم قد انچنان بلندی ندارن تو فوتبال روز دیگه حسابی روی بازیکن های قد کوتاه نمیکنن همونجور که کیروش حسابی نمیکرد و اولین الویتش قد بلند بود جالبه واسه فورواردم میخوایم الکثیرو بگیریم که اونم قد کوتاست یه نگاهی به طارمی بندازید اگه اون قدو نداشت میتونست الان بره بهترین تیمه پرتغال اصلا دوست ندارم این حرفو بزنم و امیدوارم اشتباه کنم ولی تیممه عزیزو قشنگمون داره از دست میره از همون موقع که دلار تخته گاز میرفت بالا معلوم بود اخرش این میشه بازیکن های خوب مثله ترابی با ۵۰۰هزار دلار میره قطر و بازبکن های معمولی مثله پهلوان که جز ایران هیچ کجا دیگه نمیخواش میاد بجاش.

کسری

در مورد ترابی کارش حرفه ای بود شکی نیس هرچی رو کاغذ هسپ همون ملاکه اما دلی بخوای به داستان نگاه کنی کار خیلی زشتی بود ! بازیکنی که ۸۳ درصد قرارداذش رو گرفته به این بهانه بذاره بره! دمش گرم زحمت کشید پولشم گرفت منتی نیست گویا وحید امیری هم میخواد بره وحید جان اگر رفتی بی زحمت برای همیشه برو درم ببند! هنوز یادمون نرفته رفتی ترکیه و بعد برگشتی گفتی دوری از پرسپولیس سخته و هیچ جا پرسپولیس نمیشه! حالا تو ۳۲ سالگی پیشنهاد خوب از قطر گرفتی مشکلی نیست اگه رفتی خواهشا سال بعد وقتی دیپورت شدی نیا بگو هیچ جا پرسپولیس نمیشه! یکم باید من و تو هوادار حافظمون رو قوی تر کنیم خونه ی خاله نیست هی بیا و برو! باز دم امثال بیرانوند و طارمی گرم که اگه رفتن باز پولی به باشگاه رسوندن! امیداورم وحید نره ترابی هم منصرف بشه اما اگز رفتن من خودم رو می گم به عنوان یه هواذار امیدوارم دیگه تو پرسپولیس نبینمشون تمام!

امين

پهلوان ؟ لک ؟
ادم یاد کیفیت سامان اقازمانی و علی عسگر میفته …
بازیکنانی رو بگیرین که سنشون طوری باشه که بشه سه سال روشون حساب کرد…نه این درجه دو ها …

میثم

سلام دوستان، لطفا کسانی که از این افراد اطلاعات یا شناختی دارند اطلاع رسانی کنن بدونیم چه جور بازیکنایی هستن. فنی ، شخصیتی

مهدی

بله سعید اقایی وپهلوان باپرسپولیس به توافق نهایی رسیدند ودرنهایت با قراردادی دوساله میرن تراکتور ممنونم رسول پناه

1010364

انقدر دروغ نگید هیچکس دیگه تا با پای خودشون نیان باشگاه و قرارداد امضا نکنن باور نمیکنه درباره اسماعیلی فر هم همین چیزا رو گفتید ولی رفت سپاهان اخرش

امیر

شروع خیلی خوبیه عیسی هم دیر برنامش اومده حقیقی هم میگن تمومه سر لک مدیری هم هستن فک کنم

ارتش سرخ

خداوکیلی با سعیدآقایی نبندید
بازیکن بی اخلاقی هست
یادتون نیست نیمه نهایی جام حذفی چه هوچی بازی ای در اورد