اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تمرین یکشنبه پرسپولیس زیر طوفان و باران شدید +تصاویر

پرسپولیس تمرین امروز یکشنبه را از ساعت ۱۷ در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی آغاز کرد.

سرخپوشان پایتخت بعد  از یک روز استراحت، مجددا کارشان را برای بازی برابر مس در رفسنجان پیگیری کردند.

تمرین امروز حدودا ۷۰ دقیقه به طول انجامید و شامل بخش‌های مختلفی می‌شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی در برنامه بود که به مورد اجرا گذاشته شد.

از اواسط تمرین، طوفان و رعد و برق و خاک شدید همراه با بارش باران در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و کیفیت تمرین را تحت تاثیر قرار داد که به همین دلیل، تمرین زودتر از موعد مقرر تمام شد.

وضعیت مصدومان هم کماکان مثل روزهای قبل دنبال می‌شود. امید عالیشاه و اوستون ارونوف زیر نظر کادر پزشکی به کار خودشان ادامه می‌دهند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

ایلیا، هوادار نوجوان پرسپولیسی که به تازگی و با روحیه بالای خود از بند بیماری سرطان رهایی یافته، امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با سرخپوشان چند عکس به یادگار گرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد پرسپولیسی

متاسفانه باخبر شدیم حمید استیلی بیشرف مشاور درویش خائن باجذب رضا غندی پور مخالفت کرده و گفته رقم قراردادش بالاس و بازیکن گران قیمت نمیخوایم. خب بی شرف کدوم حروم لقمه ای توی احمق سر مثلثی رو اورد تو باشگاه؟ احمق خرررررررر بازیکن تاپ باید بگیری نه بازیکن ارزان قیمت بنجل. احمق خررررررررر

محمدامین یاسوجی

غندی پور پرحاشیه بدرد ما نمیخوره

محمدامین یاسوجی

دوباره سرما نخویناااا

محمد

خبر شفا و درمان این بچه از قهرمانی خوشحال کننده تره انشاالله هیچ کسی اسیر بیماری نشه دنیااصلا ارزش بی احترامی و… نداره

فرهاد

خبرهای خوبی در راه است! دو خرید قطعی و دو خرید در حال رایزنی!
ممنون از خبرهای خوب و قطعی پارسال و تیمی در حد آسیا و یه مربی بزرگمون نشه و… اشباع شدیم!! دیگه فريب حرفهای تکراری پارسال رو نمی خوریم!
قلی زاده!
بن عطیه!
ماتزاری و ژاوی!
تا مهر امضا و عکس قرارداد ندیدیم باور نمی کنیم!
گاریدو ژائو مهری احمدزاده شیروانی ملاپور با پرداخت رضایت نامه رو جذب کنی بعد اوسمار ترابی دانیال کریم حسن و بیرو و اسدبیگی و نعمتی و عمری برن این چه خریدی شد تمام ضرر!
فسخ غیرقانونی بی جواب!؟
سهمیه ششم
سقف قرارداد
پاداش قهرمانی و آپشن
و کاش قهرمان نمی‌شدیم!!

نوید

لذای نداره دیگه بازیهاتون . بین سوم و دهم هیچ فرقی نیس . نه جام دارین نه سهمیه