اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تمرین پنجشنبه پرسپولیس با حضور ویژه چند هوادار +تصاویر

تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس در فضایی شاد و با حضور چند مهمان ویژه انجام شد.

سرخپوشان پایتخت که خود را برای آخرین دیدار بیست و سومین دوره لیگ برتر آماده می‌کنند امروز تمرین سبک و شادابی را پشت سر گذاشتند.
پیش از شروع تمرین یک جلسه فنی برای بازیکنان برگزار شد و سپس شاگردان اوسمار ویرا در زمین حاضر شدند.
سرخپوشان بعد از انجام حرکات کششی و نرمشی در چند گروه به تنیس‌فوتبال پرداختند که این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
همچنین هوادارانی که در قرعه‌کشی جشنواره پرسپولیس کارت بانک شهر برنده شده بودند امروز در تمرین تیم حاضر شده و با بازیکنان تیم عکس یادگاری انداختند.
محمدطه، هوادار خردسال پرسپولیسی اهل شاهرود که ویدئوی خوشحالی‌اش بعد از گل چهارم به استقلال خوزستان در فضای مجازی منتشر شده بود نیز امروز در کنار بازیکنان تیم محبوبش بود و با آنها عکس گرفت.
پرسپولیس فردا هم یک جلسه تمرینی دیگر دارد و سپس برای بازی روز شنبه راهی هتل می‌شود‌.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسیم

هرکی‌هرچی‌میخواهدبگوید‌ولی‌پرسپولیس‌قهرمان‌
است‌چون‌پرسپولیس‌مکتب‌‌معرفت‌مرام‌اخلاق‌گذشت
زندگی‌وعشق و….است‌پس‌شک‌نکنید‌پرسپولیس
قهرمان‌است‌

Yousef perspolisi

این بازی دقیقا مثل بازی با الدحیل هستش ، پرسپولیس باید نیمه اول کار مس رو تموم کنه ،یازیکنا نبايد دست دست کنن وگرنه تاوان سنگینی میدیم ،محرم مربی باهوشیه

عشقپولیس

ممنونم از آقای درویش و پیروانی که تیم را به خوبی و به دور از حاشیه تو این روز ها مدیریت می‌کنند انشالله بچه ها هم شنبه با یک بازی حساب شده و با اقتدار می‌برند و قهرمانی را تقدیم سرخ دلان می‌کنند
فقط یه نکته حواس بچه ها به کارت داور باشه تا خدای ناکرده اخراج نشوند

اکبر

دمتون گرم
لطفا با تمرکز و با قدرت نیمه اول کار مس رو تموم کنید

ایمان

قهرمانی حق پرسپولیس هست

حامد

اگه سروش ترکیب اصلی باشه کار گره میخوره حتی ب احتمال نود درصد قهرمانی از دست میره….حالا ببینید کی گفتم، اسکرین بگیرید از این پیام تا بهتون ثابت شه…

حسین

انشاالله همه بازیکنان درسلامت کامل باشند وباروحیه خوب وبدون غرور بازی رو ببریم وجشن قهرمانی رو برگزار کنیم، علی چینی بی شرف امروز گفته بود که پیکان با باخت هم میمونه معنیش اینه که عنایتی به کیسه ببازه مکتب هوچیگری وبی شرفی، کیسه

بهمن نوری

زنده‌باد محمدطه