اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تمرین پرسپولیس در غیاب سه بازیکن +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای بازی با ملوان از سر گرفت.

سرخپوشان ایران تمرینات خود برای بازی عقب افتاده از هفته هشتم را امروز (یک‌شنبه) آغاز کردند. قرمزپوشان به این منظور کار خود را از ساعت یازده در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.
بازیکنان به روال روزهای بعد مسابقه، به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان ترکیب اصلی، ریکاوری داشتند و سایر نفرات برای ۷۰ دقیقه به راندو، حفظ توپ و فوتبال دروازه نزدیک در برنامه داشتند.
برای این تمرین لوکاس ژوائو و امید عالیشاه که مصدوم هستند و میلاد محمدی که از کادر فنی مرخصی گرفته است تیم را همراهی نکردند.
پرسپولیس تمرینات خود را در دو روز آینده نیز دنبال خواهد کرد و روز سه‌شنبه برای بازی با ملوان راهی سفر خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عباس

یحیی سه فصل تیم قهرمان لیگ کرد یه جام حذفی و دو تا سوپرجام و فینال آسیا داشت ولی پارسال کنار زدنش اما گارید که نتایجش بد تر بوده تا پارسال یحیی ولی هنوز…

perspolis

اقای گاریدو
یاسین سلمانی و سعید صادقی دشنمت نیستن
حداقل این دو تا از احمدزاده بنجل خوب بازی میکنن

Mehdi

گاریدو جان ناموس اسپانیایی ها ۱۱تا فیکس انتخاب کن اینقدر تیم و ب چالش نکش یاسین سلمانی صادقیان همرو بازی بده

مسعود

مثلا همین جریان مرخصی گرفتن میلاد محمدی اونم توموقع حساس لیگ چه بامبولیه؟ مشخصا یه کاسه ای زیر نیم کاسه س و اینم زیر سر گاریدو پفیوزه شک نکنید تا گاریدو اخراج نشه روزبروز دریغ هز دیروز ، آهای درویش بهت هشدار میدم شما مجبور میشید با دو باخت حتمی دیگه این مردک رو اخراج کنید همین حالا اینکارو انجام بدید خیلی بهتره چون بعد از دو باخت حتمی دیگه روبروی ملوان و سپاهان اونوقت خودتو بادامکی هم باید همراه این مرتیکه لجباز بیسواد به قول استیلی جنتلمن باید برید شک نکنید که همین اتفاق خواهد افتاد پس تا دیر نشده این مردک و کادربیسوادش رو بندازید بیرون

علیرضا

یه بازی اعصاب خوردکن دیگه
گاریدو برو پیش گاوهای اسپانیایی