نقل و انتقالات پرسپولیس

تمدید قرارداد با سرلک در برنامه پرسپولیسی‌ها

باشگاه پرسپولیس در صدد تمدید قرارداد میلاد سرلک هافبک دفاعی این تیم است.

میلاد سرلک جزو بازیکنانی است که قراردادش با پرسپولیس رو به اتمام است و بعد از پایان این فصل، بازیکن آزاد خواهد شد.

این بازیکن در لیست تمدیدی‌های پرسپولیس قرار دارد و باشگاه خواهان حفظ این بازیکن است. مدیران پرسپولیس به‌زودی با مدیر برنامه‌های سرلک جلسه خواهند داشت تا مراحل مربوط به تمدید قرارداد هافبک دفاعی پرسپولیس انجام شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
طرفدار

حیف پول برای امثال سرلک دادن یه بازیکنی که فقط بلد توپ بگیره تا دور نزنه کاری نمیکنه اسد بیگی رو حیف کردن سر سلمانی هم همین میشه

محسن.اقدم

اینکه کلا تعطیله بخدا (سرلک )ودر آخر هم درویش با سروش ..امیری.. احمدزاده…فرجی …آل کثیر یکساله تمدید میکنه کاریست که همیشه انجام میده….ریگی از سرلک بهتره یعنی داغونترین بازیکن پرسپولیسه

پویا

امسال هم با این سیاست ها به جایی نمیرسیم فعلاً بازیکن های موثر را فراری دادیم بعد تو ترکیه دنبال بازیکن دیپورتی داریم میگردیم بن یدرهم یه زمانی بازیکن خوبی بود ولی حالا چی برانکو اگردوتا بازیکن از تیم های دیگر میگرفت چهار تا بازیکن هم خودش میساخت ما الان دنبال بازیکن های بنجول با پول کلان هستیم

ایمان

متاسفانه درویش بهترین بازیکنان رو فراری داد به نظر من برانکو باید مشاور تیم پرسپولیس بشه

ناصرپرسپولیسی

افت شدید داره

Amosapour

طرفدار چقدر ساده است فریب حرفها و وعده گوز درویش رو خورد،،خطاب به علی دنبه و درویش،فکر نکنید مثل این سه سال پول به جیب میزنید و آب از آب تکان نمیخوره،،قلم پاتون خواهد شکست،امتحانش ضرری نداره،حالا با بنجلها و دربادوغونها تیم ببندید و پرسپولیس رو تضعیف کنید بی شرف های نجس

علی

این که کلا مصدوم بود ای درویش بی شرف حتما سال دیگه همیت ترکیب و همین تیم هستش فقط یک سال پیرترین می شن چون همه موندن از سال قبل این مربی آبی ازش گرم نمیشه و سال دیگه سختر و رتبه بدتری برای ما میشه

جایگاه۳۶

ال کثیر و یاسین سلمانی رو به لیست اضافه کنید

جایگاه۳۶

سرلک،احمدزاده،گولسیانی،ایوب،فرجی،ریگی،مهری،وحید امیری و یکی دو تا دیگه مرخص هستن موندنشون فقط به ضرر تیم غیر از وحید امیری هر کدام این اسامی در تیم بمونن برای فصل آینده دلالی محض

Perspolis_6

یکی از خسته کنندترین بازیکنان پرسپولیس همین سرلک هست ….نه انگار آبی از این سلیقه کارتال گرم نمیشه….
خداییش سرلک در حد لیگ آزادگان هست.

Saman

به غیر از سه چهار نفر که هنوز بهشون امید هست و بزرگتر تیم هستن بی تعارف نود درصد تیم باید برن. پرسپولیس باشگاهی هست که اگر تمام تیم های ایران از نظر تعداد هوادار ، افتخارات ، قدمت ، تاریخ و بزرگی رو روی هم بذارید باز به اندازه پرسپولیس نمیرسن. ولی یه مشت بی غیرت مغرور این موضوع رو درک نکردن و با باند بازی و تقسیم رختکن تیم رو چند تکه کردن و این فضاحت رو این فصل رو بوجود آوردن. وقت خونه تکونی رسیده و باید این جماعت که سرکردشون رفیعی و احمدزاده و … هستن برن و هیچ وقت امثال این افراد دور و بر پرسپولیس پیداشون نشه.

Perspolis The Great

معمولیه دیگه
بازیکن معمولی به درد ما نمیخوره هافبک دفاعیهای تراکتور و سپاهان رو ببین مال مارو ببین
حداقل یک هافبک شاخص مثل عزت الهی یا نورالهی یا یک خارجی کارنامه دار باید داشته باشیم

آرش راد

عجیب خداوکیلی لیست خروجی و ورودی ما ، از یه طرف میگن گولسیانی بايد بره یکی از بهترین دفاع وسطای لیگ ایران گل زن پنالتی زن سرزن ، یا سلمانی که یه استعداد همه میدونیم درست این فصل رو فرم نبود اما در اصل کل تیم ما با پیش فصل گاریدو از فرم خارج شدن فقط سلمانی نه یا مسخره ترین خبر اینکه کاپیتان عالیشاه تمدید نکنن باهاش از یه سمت خبر تمدید با سرلک که کلا ذهنش جای دیگس از وقتی از سربازی برگشت سایه خودش هم نبود به نظرم منطقی ترین لیست خروج اینا بايد باشن ، ریگی ، مهری، سرلک ، آل کثیر ، العمود ،صادقی و البته خداحافظی قشنگ وحید امیری از مستطیل سبز تا قبل اینکه خدائی نکرد تبدیل به ورژن خیلی ضعیف خودش بشه

Mey Sam

پس کارتال لیست تمدید داده ؟ چی شد کاپیتان امید عالیشاه ؟ عالیشاه باید نفر اول تمدیدی ها باشه
در ضمن اگه سرلک تمدید می‌کنه دو سه ساله تمدید کنه خسته شدیم از قرارداد های یک ساله ی سرلک ( به عشق قرارداد تپل تر در فصل بعد )

نوید

ظاهرا زنوزی و درویش سال دیگه هم ول کن ما نیستن

مصطفی

به حق چیزای نشنیده.چرا باید تمدید کنن

فقط پرسپولیس

برا نیمکت