شبکه اجتماعی

تصویری از مدافع تیم پرسپولیس در پیاده‌روی کربلا

شایان مصلح برای زیارت،راهی کربلا شده ‌است.

شایان مصلح،مدافع خوش اخلاق پرسپولیسی ها با پای پیاده راهی کربلا شده است.مصلح عکسی از خودش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسیه صدآتیشه

قبول باشه شایان جان.

shman

برای همینه که همه مهاجمین تیم ها راحت جاش میگذارن .فوتبال با این چیزها نمی خونه بجایی نمیرسی .حداکثر یک مایلی کهن دیگه البته بدون هیچ افتخار

Reza

کیسه کش برو تو سوراخ خودتون نظر بده
نمی خواد در مورد بازیکنای ما چیزی بگی
همون مایلی کهن ما صدتای اسطوره های کاغذی شما میرزه

محمد مرادی

داداش چه ارتبطاتی داره . تو تعطیلات باشگاه رفته زیارت . حالا اگر می رفت دبی و آنتالیا و … با فوتبال می خوند ؟! . یکی با اون چیزا حال می کنه یکی هم با این چیزا . نمی خوام بگم کدوم خوبه یا کدوم بد ولی یاد بگیر که به عقاید دیگران احترام بگذاری هرچند مخالف ذهنیات و اعتقاداتت باشه

مرتضی احدی فر

دوست عزیز تحت فشار نزاریدش بازیکن تازه از لیگ ۱ اومده،لطفا به عقاید هم دیگه احترام بزاریم واسه همینه انتقاد درستی نیست بنظرم، این بازیکن با روحیاتی که داره فک میکنم رفتن به جایی که دلش میخواد میتونه مثبت باشه واسه تیم.این بازیکن تا هفته ۲۰ام میتونه بشه فیکس تیم مثل ممد انصاری چند سال پیش که اگه اشتباه نکنم مازاد شهرداری تبریز بود.به بازیکنامون روحیه و فرصت بدیم

Kowsar

قبول باشد! ツ❤

Ali

درود بر کربلاییمون . جوونامون باید از حاجی انصاری وکربلایی مصلح الگو بگیرند همه چی هم فوتبال نیست اخلاقو ارادت به اهل بیت خیلی مهمتراز فوتبالوبردو باختاشه

محمد

نه درود بر کربلاییمون.جوونامون نباید از حاجی و کربلایی مصلح الگو بگیرن. همه چی فوتباله و اخلاق و ارادت به اهل بیت خیلی مهمتر از فوتبال نیست.
(به حرف حق علی که ۵ تا منفی دادن.ببینیم به اینم منفی میدن یا نه؟!!!)

پرسپولیس ایران

درود بر همه مردم ایران زمین، بسیار زیباست که من و امثال من آزادگی رو از قهرمانانمون بیاموزیم. خوبه که در کنار ورزش و فوتبال و در باطن و واقعا، اخلاق مدار باشم و نه در ظاهر و عکس.