اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

تصمیم مهم اوسمار در خصوص ۵ بازیکن پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس مشکلی با جدایی بازیکنان جوان تیمش ندارد.

پرسپولیس در آستانه نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، با نظر اوسمار به‌دنبال تغییراتی در ترکیب خود است و به نظر می‌رسد چند بازیکن جدید جذب خواهند شد و در مقابل، تعدادی نیز ممکن است جمع سرخ‌پوشان را ترک کنند. در این میان، وضعیت برخی بازیکنان جوان که فرصت بازی زیادی نداشته‌اند، مورد توجه قرار گرفته است.

چند باشگاه لیگ برتری برای جذب بازیکنان جوان پرسپولیس ابراز علاقه کرده‌اند؛ نفراتی مانند صحرایی، فخریان، عنایت زاده، صادقی و سلمانی که در نیم‌فصل نخست فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکرده‌اند. با این وجود، اوسمار در اصل مشکلی برای ماندن این نفرات  ندارد، چرا که آنان جزو لیست بزرگسالان محسوب نمی‌شوند.  

با این حال، در صورت مطرح شدن درخواست جدایی از سوی خود بازیکنان، اوسمار مانعی ایجاد نخواهد کرد و با این موضوع مخالفتی ندارد و اجازه رفتن به این بازیکنان را خواهد داد. حتی این احتمال نیز وجود دارد که باشگاه پرسپولیس برای تسهیل جذب بازیکنان موردنظر کادر فنی، از برخی از همین بازیکنان جوان به‌عنوان گزینه معاوضه در مذاکرات نقل‌وانتقالاتی بهره ببرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
دوچرخه‌سواران

جان مادرتون قربانی و حسین نژاد بگیرید حیف هستن تا دوچرخه‌سواران محروم هستن بهترین موقعیت جوانان خوب بگیریم

Miladiii

صادقی و صحرایی حیفن . بقیه رو قرضی بدین تیمای دیگه

قرمز

صادقی و صحرایی حیفن. سلمانی و اوریه و براجعه و عنایت زاده رو بدید آریا یوسفی و از سپاهان بگیرید بقیه رو خارجی. پلی میکر که بازیکن برداره راحت.. یه فوروارد زهردارم بگیریم قطعا قهرمانیم

علی

خداییش اول بازیکن بخرید بعد رد کنید برن

Amir

اوریه رو باید بندازن بیرون حتما. فخریان و سلمانی و صحرایی رو هم قرضی بدن بره . ۳ تا بازیکن خوب بگیرم. مهاجم و مدافع راست و هافبک پلی میکر

ایرانی

از اسمارت هم مربی در نمیاد

ساعد

باشگاه باید این جوانا رو نگهداره چون سنشان یه جوره که جای بزرگسالا رو اشغال نکرده همچنین مستعد هستند به نظرم دو سه تا از بزرگسالان که کیفیت لازم ندارند از تیم برند

سیدعلی

صادقی فخریان عنایت زاده همه حیفن
اوسمار پیر پسند

Hamid

عنایت زاده صادقی وصحرایی واقعا حیفن

نوید

پورعلی گنجی بیفوما اوریه براجعه سروش احمدزاده و ….. اینارو بفرس برن البته قبلش اگه خرید خوب داری

دوچرخه هفتایی

همه جوون هامون یکی یکی جدا میشن اونوقت این سروش و احمدزاده و سرلک باهاشون تا۴۰ سالگی تمدید میشه

دوچرخه هفتایی

محمدحسین صادقی خیلی خوبه کلی پول رضایتانه دادیم و تنها ملی پوش امید تیمه.حماقته مفتی بدین یه تیم دیگه.باید بصورت قرضی جدا بشه