باشگاه های لیگ برتری

تسویه حساب تراکتورسازی با ۳ شاکی داخلی دیگر

پرسپولیس نیوز: بدهی سه نفر از شاکیان باشگاه تراکتورسازی پرداخت شد.

باشگاه تراکتورسازی که در روزهای گذشته همانند استقلال و پرسپولیس مشغول پرداخت بدهی‌های خود به بازیکنان داخلی است، با سه نفر از شاکیانش تسویه حساب کرد.

رسول خطیبی، مصطفی اکرامی و محمدحسین مهرآزما که در مقاطع مختلف در تراکتورسازی توپ می‌زدند، مطالبات خود را از این باشگاه گرفتند تا از لیست طلبکاران باشگاه تراکتورسازی بیرون بیایند.

باشگاه تراکتورسازی حدود ۳۰ شاکی داخلی دارد که با اکثر آنها به توافق رسیده و مشغول پرداخت بدهی‌هایش است. این باشگاه پیش از این با افرادی مانند میثم بائو، جلال بشرزاد و یونس باهنر هم به توافق رسیده بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها