اخبار مسابقاتاسلایدرگزارش تصویری

تساوی پرسپولیس و نساجی در دیداری تدارکاتی / زاهدی و نعمتی گلزنی کردند +تصاویر

دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل نساجی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

سرخپوشان پایتخت پس از تعویق هفته نخست لیگ برتر امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی به مصاف نساجی رفتند که این بازی در پایان با تساوی ۲-۲ تمام شد.
برای پرسپولیس در این بازی علی نعمتی در دقیقه ۲۵ و شهاب زاهدی در دقیقه ۷۰ گلزنی کردند.
گل‌های نساجی را نیز سعید بیگی (۳۵) و محمدرضا آزادی (۷۵) به ثمر رساندند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی۶۶۶

با نساجی مساوی کرده خدا رحم کنه به بازی با سپاهان

ایمان

مدیر عامل سرخوش ما رو بگو که رفته عراق

Arj

واقعا دلم برای خودم و هودارهای عزیز میسوزه آخه چقدر باید استرس بکشند مدیریت تیم ترسو و حرف گوش کن بالا دستیهاست کاریش هم نمیشه کرد .

ناشناس

رضا درویش اینجاست عضوی از ارتش عراق!! جناب درویش اینقدری که شما رفتی کربلا عراقی ها نرفتن. نکنه دلال بازیکنایی که تیم‌های ایرانی جذب کردن شدی! میدونیم لیست بازیکن بزرگسالان پره، ولی شما هم هیچ حرکتی، ائتلافی برای تغییر قانون یا نشست با يحيي نداشتی که سیاست باشگاه در جذب بازیکن مشخص بشه!جذب عیسی و خالدآبادی و شکاری هم هیچ! اسپانسر و معاون و کریم باقری هیچ!! دل خوشی مون به کارهای زیبای گرافیکی پیج اینستاگرام بود اونم متوقّف شد! پنجره هم که بسته هست! شما هم به جای تمجید از تیم و پیگیری مطالبات و درآمدزایی، همش بزن تو ذوق و قهرمانی رو کم ارزش کن و ناراحت پاداش قهرمانی باش! امیدوارم کامنتم مثل قبلیا سانسور نشه!
—–
لینک نظرات قبلیته برو بخون تا جوسازی نکنی! یه جمله ته کامنت میزنید که فرار به جلو کنید!

https://perspolisnews.com/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%b4%d8%af/#comment-254325

https://perspolisnews.com/%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%aa%d8%b5%d9%85%db%8c%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%84%db%8c%da%af-%d9%87%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%85-%da%af%d9%84/#comment-254326

https://perspolisnews.com/%d8%ae%d8%a8%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a7/#comment-254327

آرش راد

خیلی فحش ها باید گفت به درویش آقای مثلا مدیر درست شخصیت نداری یعنی سر سوزن وجدان هم نداری؟ هوادار پرسپولیس شبانه روز در حال نگرانی ببین مهاجم چی شد گلر دوم که وعده دادید کجاس اون گلر زیر ۲۳ برزیلی که انقد ازش مطلب کار کردید با یه تیم برزيلي بست تموم شد رفت هافبک بازیساز و دفاع چپ که هیچ کیسه ۷ بازيکن امسال خرید جدا اگه بهتون دستور توقف نقل‌ و انتقالات رسمی دادن تا کیسه ها ناراحت نشن رسمی بگید ما هم تکلیف خودمون بدونیم

ناشناس

صددرصد دستور توقف نقل و انتقالات دادن …
از اون طرف به کیسه کمک مالی میکنن و
سریع قراردادهاشون بسته میشه …
ظاهرا قراره کیسه بره اسیا که اینجور
پول پاشیدن براشون

آرش راد

تقصیر خود ما هواداراس انقد به طرف گفتیم پرز ،پرز یابو برشداشته اون روز اول که اومد مدیر عامل شد ترابی گفت آقای درویش اینجا سایپا نیس بخوای همونجوری مدیریت کنی هیچکس منظور ترابی متوجه نشد الان همه می‌فهمن یه مدیر بی عرضه بله قربان گو که هوادار تیم سر سوزنی خواستش براش مهم نیس مرتیکه رفت عراق تو این شرایط تیم

حسین

چه خوش مون بیاد چه نیاد این تیم پرسپولیس
برای آسیا بسته نشده با دست رو دست گذاشتن
درویش حتی توان رقابت با سپاهان توی لیگ
هم سخت شده متاسفانه پرسپولیس به تین
ایجرهای مجازی و اینفلوئنسرها و خبرنگارهای
مثلأ هوادار پرسپولیس باخته یک لقب پرز به
درویش دادید الان هیچ کسی نميتونه بگه
بالای چشم درویش ابروئه، خود یحیی هم
با اين سکوتش مقصره

حسین نی‌ریزی

تیم مهاجم میخواد حتما باید جذب بشه، توی بازیهای بزرگ به مشکل میخوریم، یه مهاجم کارکشته و فرصت‌طلب میخوایم که از تک موقعیت‌ها استفاده کنه، معلومه که مثه پارسال موقعیت گل کم ایجاد میکنیم.