اخبار مسابقاتاسلایدر

پرسپولیس 1-0 استقلال / برد دربی با تعویض طلایی

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با برتری سرخپوشان به پایان رسید تا این تیم به صورت موقت به صدر جدول برسد.

صدمین دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت 16:04 امروز (یکشنبه 3 اردیبهشت) با چهار دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. عیسی آل‌کثیر که در ابتدای نیمه دوم به میدان آمد در دقیقه 50 تک گل سرخپوشان را به ثمر رساند تا پرسپولیس به صورت موقت با 57 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول بایستد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، سروش رفیعی (85- سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (71- محمد عمری)، میلاد سرلک، مهدی عبدی (46- عیسی آل‌کثیر)، وحید امیری و سعید صادقی (85- فرشاد فرجی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، کوین یامگا (42- صالح حردانی)، جعفر سلمانی (74- رضا میرزایی)، پیمان بابایی (58- ارسلان مطهری)، مهدی قایدی، رافائل سیلوا، محمد محبی و آرش رضاوند (74- آرمان رمضانی).

داور: پیام حیدری

دقیقه 5: استقلالی‌ها در ضد حمله صاحب موقعیت شدند و مهدی قایدی ضربه‌ای زد که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورده ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 7: شوت پیمان بابایی از بالای دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 8: مهدی قایدی با تکنیک خوبش چند بازیکن پرسپولیس را پشت و داخل محوطه جریمه جا گذاشت ولی نتوانست ضربه آخر را بزند و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 9: مهدی ترابی به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد که مدافعان استقلال اجازه ادامه حرکت این بازیکن را ندادند.

دقیقه 19: عارف غلامی با خطا روی مهدی عبدی اولین کارت زرد دربی 100 را به نام خودش ثبت کرد.

دقیقه 21: مهدی ترابی صاحب موقعیت شد و توپ را زمینی فرستاد ولی سیلوا آن را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 29: میلاد سرلک با خطا روی قایدی جلوی نفوذ وینگر استقلال را گرفت تا از پیام حیدری کارت زرد دریافت کند.

دقیقه 39: سعید صادقی پس از سر توپ اقدام به ضربه زدن کرد که سید حسین حسینی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 42: کوین یامگا به دلیل مصدومیت جای خود را به صالح حردانی داد.

دقیقه 50:پاس عمقی مهدی ترابی به عیسی آل‌کثیر رسید و این بازیکن پس از سر توپ زدن دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه 51:آل‌کثیر پس از گلزنی پیراهنش را درآورد تا از داور کارت زرد بگیرد.

دقیقه 58: ارسلان مطهری جای پیمان بابایی را در ترکیب آبی‌پوشان گرفت.

دقیقه 69: ضربه آرام قایدی را بیرانوند در آغوش گرفت.

دقیقه 71: محمد عمری به جای مهدی ترابی وارد زمین شد.

دقیقه 74: رضا میرزایی به جای جعفر سلمانی و آرمان رمضانی به جای آرش رضاوند به زمین مسابقه آمدند.

دقیقه 84: سینا اسدبیگی به جای سروش رفیعی و فرشاد فرجی به جای سعید صادقی وارد زمین شدند.

دقیقه 87: یک توپ دیگر به محوطه جریمه پرسپولیس ارسال شد که ضربه سر روزبه چشمی را بیرانوند گرفت.

دقیقه 4+90: محمد محبی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.



نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
32 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نصیر

این باخت رو تسلیت میگم به فدراسیون دوستان امنیتی دروزارت اطلاعات و سپاه که با فراری دادن لوکا در نیم فصل تمام تلاشش رو کردن برای نابودی پرسپولیس همنیطور دوستان در وزارت ورزش و مجلس…

ناشناس

دقیقاااا
حکومتی های …….. نخود هر آشی هستن
ورزش هم سیاسی کردن

حسین

دم یحیی گرم با تعویضهای خوبش

هوادارپرسپولیس

درسته یک برصفربردیم لیکن این گل به اندازه شش گل وشش امتیاز ارزش داشت . ناگفته نماند دربی ۹۹ ام بدجوری این تیم آبی ها ازشکست در رفتند و تیم پرسپولیس به خاطر ترک دربی توسط لوکادیا در شوک بود و ازناراحتی بازیکنان پرسپولیس بازی مساوی شد. دربازی دربی ۱۰۰ و سفارش آقای درخشان درجهت آرامش برقرارکردن تیم نتیجه اش برد دردربی رقم خورد.

پرسپولیسی

درود بر یحیی با تاکتیک درستش که کیسه رو زمینگیر کرد.تیتر فردا:بادکنک آبی ترکید

شبکه خبر

مهم. مهم. لطفا پیگیری کنید. شما که راهش را بلد هستید برخورد کنید. شخصی استقلالی زیرنویس شبکه خبر را مینویسد که آشکارا علایق شخصی اش را در رسانه ملی بروز میدهد. بعد از اتمام دربی، تمام نتایج لیگهای خارجی و لیگ دسته یک خودمان را زیرنویس کرده اما نتیجه دربی را زیرنویس نمیکند. این شخص از این کارها زیاد کرده است. بعضا بردهای پرسپولیس و باختهای استقلال را زیرنویس نمیکند. اوجش آنجا بود که مدتی پیش یک روز چهار بازی انجام شد و فردایش نتیجه سه بازی از جمله برد استقلال را زیرنویس کرد اما بازی چهارم یعنی برد پرسپولیس را زیرنویس نکرد. سابقه داشته که این شخص نتیجه بازی استقلال را حتی در وسط بازی زیرنویس کرده مثلا نوشته تا این دقیقه استقلال با این نتیجه جلو است.

پرسپولیس

تو مشکل دید داری

چقدر تو حاشیه ای

بازی رو ندیدی ؟؟؟!!!

زیر نویس شبکه خبر؟؟؟؟!!

آها

نصیر

صداوسیما چند سالی هست شده بنگاه تبلیغاتی استقلال پول کلانی هم به جیب زده اگر دقت کنی اکثر مجریان استقلالی شدن و پرسپولیسی ها رو انداختن بیرون کلآ..

سعيد

لب خواني ساپينتو به داور مسابقه در پايان بازي استفاده از لفظ( پوتو )در پرتغالي
معني خيلي خيلي بدي دارد

سیستانیان قرمز

این ساپینت بی ادب از این کارا زیاد میکنه چنوقت قبل هم ب همه ایرانیا دهن کجی فرمودن باس تبریک گفت ب غیرت مدیریت آبی

۱۲ شاخه گل سرخ

سلام با عرض تبریک به همگی و همچنین تشکر و خسته نباشید به اعضای تیم پرسپولیس،خدا را شکر می کنم پرسپولیس و پرسپولیسی شادکام است برنده شدن در مسابقات بعدی پرسپولیس به یاری حق مستدام باد.

Perspolis The Great

عاااالی آقا عالللی
پرسپولیس کیسه رو سر و ته کرد
تبریک به همه پرسپولیسی های گل و تبریک ویژه به یحیی که تعویض هاش رو بسیااار بموقع انجام داد هم تعویض عبدی در ابتدای نیمه دوم و ترابی در دقیقه ۷۰،
در بازیهایی از لیگ ترابی هیچوقت تعویض نمیشد هرچقد هم بد بازی میکرد ولی توی این بازی یحیی دید ترابی در نیمه دوم داره ضعیف کار میکنه عمری رو آورد که خیلی دونده کار کرد و پرس گذاشت و اجازه نداد هافبکهای کیسه کاری کنن
به امید قهرمانی پرسپولیس که شایسته ترین تیم لیگ برای این کار هست❤️❤️

محمد

بنظر من که ترابی عالی بود. هم پاس گل داد هم به دفاع کمک میکرد. چیکار کنه دیگه بدبخت. عجب آدمایی هستین بعضی شپا هوادارها!

پرسپولیس

پاس های ترابی خیلی با کیفیته
قشنگ یکی دو کلاس بالاتر از سطح ایران پاس هاش رو میندازه

پرسپولیس

اقا مهری ترابی و امیری ترکوندند
چقدر پاس ترابی عالی بود
چقدر این پاس زیبا بود

و امیری چقدر مقتدر بود

دم عیسی گرم

یه پرسپولیس یه بهبهان

ساکت الهامی وتمام باج دهندگان به کیسه روتون سیاه،دهنتون تلخ.
سرتعظیم جلوی پرچم خوشرنگ سرخ فرود آورید.

hosein

تبریککککککک به همه سرخدلان مبارکتون باشه وانشالله بریم برای قهرمانی

ناشناس

همه مربیان کیسه کش بی شرف لیگ 0 پرسپولیس 1
ساکت بیشرف ساکت عوضی …..
کیسه مقابل تیمی که فوتبال بازی کنه همیشه بازنده س . …..
کیسه کشا تبانی کنید تا بمونید

hosein

کیسه کشا ی بی شرف تو بازی قبل با هوادار با مربی بی وجدانش تبانی کردن تا هرچی خواستن تمرین گل زدن بکنن ومثلا به خیال خودشون تو دل تیمی بزرگی چون پرسپولیس وحشت بندازن و حتی بعد از بازی ادعا میکردن کمتر از ۳ گل به شما نخواهیم زد وامروز به مربی بی دانش و مجموعه کیسه فهموندیم که کمتر از اون چیزی هستین که حتی بخواین نام پرسپولیس کبیرررر بزرگ رو به زبون بیارین ❤❤❤❤❤❤

هادی

چرااااااا وقتی گل میزنیم عقب میشینیم؟ چراااا؟

خاک بر سر کیسه

کیسه رفت زیر پرسپولیس جایی که همیشه بوده و بهش تعلق داشته

علی

ایول یحیی
ایول وحید
ایول ترابی
ایول عیسی
همه عالی

محمدفقیهی

تبریک به پرسپولیسی های عزیز ، این است سزای تبانی

۱۰۱۰۳۶۴

این بازیو باید ببریم مرگ و زندگیه نبریم قهرمانی میپره بعد اونوقت عیسی و عمری مهاجمای اصلیتو گذاشتی بیرون و عبدی رو جاشون میزاری کیفیت عیسی و عمری از عبدی خیلی بهتره اگه میخایم بازی رو ببریم همون بین دو نیمه و با شروع نیمه دوم عیسی و عمری رو بیاری جای عبدی و نعمتی . اگه از اول عیسی و عمری رو خط حمله میزاشتی این نیمه رو راحت میبردیم یه نیمه رو با ارنج ضعیف که عیسی و عبدی رو گذاشتی بیرون از دست دادیم

محمد

دیدی چقدر اشتباه میکردی؟ همیشه همینطوریه. یکسری از مثلا شما هوادارها خودتون رو فیلسوفِ فوتبال میدونن و در مورد همه چیز نظر میدن ولی مثل الان دارن اشتباه میکنن

۱۰۱۰۳۶۴

چرا جوک میگی چیو اشتباه گفتم خودتم دیدی وقتی عیسی رو اورد زود به گل رسیدیم و اگه این تعویضو همون ابتدای نیمه دوم نمیکرد بازی گره میخورد پس الکی چیزی نمیدونی حرف بیهوده نزن

مسی

ترکیب خوبه فقط باید امیری پست دفاع چپ می‌رفت جای نعمتی و جای نعمتی هم آاکثیر یا عمری میشد

پرسپولیس قهرمان

بهترین و منطقی ترین ترکیب ممکن همینه

A. D

ال کثیر جا عبدی بود بهتر میشد

Alid66

نظر شخصی عیسی جای عبدی بود شاید بهتر باشه ولی باز نظر سرمربی برای ما در نهایت برد مهم ایشالا با هر ترکیبی که باشه

مهران

باید برای کل دقایق بازی برنامه داشت و با این ترکیب قطعا برای نیمه دومم با برنامه هستیم اگه اتفاقای عجیب و غریب رخ نده انشاءالله پیرو میدان پرسپولیس بزرگ باشه

هادی

احسنت گل گفتی و نتیجه هم داد