اخبار مسابقاتاسلایدر

پرسپولیس 1-1 گل‌گهر / سریال ناکامی‌ها با ترکیب‌های اشتباه

پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر با نتیجه تساوی خاتمه یافت تا سرخپوشان برای چهارمین هفته پیاپی در کسب برد ناکام بمانند.

در ادامه هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک – یک خاتمه یافت تا هاشمیان پنجمین تساوی فصل خود را در پرسپولیس به دست بیاورد و همچنان زیر فشار انتقاد هواداران بماند.

در این بازی مهدی تیکدری با یک حرکت پا به توپ در دقیقه 56 به عمق دفاع پرسپولیس نفوذ کرد و با یک شوت دقیق دروازه نیازمند را باز کرد، اما در ادامه خطای فرزین گروسیان روی عالیشاه را کوپال ناظمی ضربه پنالتی تشخیص داد تا علی علیپور در دقیقه 77 کار را برای سرخپوشان به تساوی بکشاند.

با وجود ثبت این نتیجه هواداران پرسپولیس در جریان بازی بارها شعار «حیا کن، رها کن» علیه رضا درویش و وحید هاشمیان سر دادند. آنها به هیچ وجه از روند نتیجه‌گیری تیم‌شان در هفته‌های اخیر رضایت ندارند و خواهان تغییر و تحول در کادر باشگاه و تیم هستند.

پرسپولیس با این نتیجه هشت امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و گل‌گهر نیز با 9 امتیازی به صدر جدول رسید.

ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده (56 – میلاد حمدی)، حسین ابرقویی، مرتضی پورعلی‌گنجی، یعقوب براجعه، سروش رفیعی، مارکو باکیچ، محمد خدابنده‌لو (70 – محمدحسین صادقی)، امید عالیشاه (87- اوستون ارونوف)، تیوی بیفوما (56 – محمد عمری) و علی علیپور.

ترکیب گل‌گهر: فرزین گروسیان، امید حامدی‌فر (72 – رضا اسدی)، رضا جعفری (88 – سیامک نعمتی)، آرمان اکوان، نمانیا توماسوویچ، مهدی تیکدری، مجید عیدی، مسیح زاهدی، پویا پورعلی ، پوریا لطیفی‌فر (46 – علی‌اصغر عاشوری) و بایناما.

کوپال ناظمی قضاوت دیدار پرسپولیس – گل‌گهر را بر عهده داشت. او در این بازی به فرشاد احمدزاده و علی علیپور از پرسپولیس و رضا اسدی و سیامک نعمتی از گل‌گهر کارت زرد نشان داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
61 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شبنم

پرسپولیس برگشته به دوران قبل از برانکو.. یه تیم بی آزار که به همه تیما امتیاز میده.‌‌همه اینا هم تقصیر درویشه.. اون از بازیکن نخریدنش اینم از مربی آوردنش.. تیمو نابود کرده

احمد

مهدی تارتار بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس بود و هنوز هم هست تارتار تو ضعیف ترین تیم ها از نظر بودجه بهترین نتایج رو گرفته هاشمیان هیچی از مربی گری حالیش نیست با کدوم سابقه سرمربی پرسپولیس شد

RED

این تیم مهاجم قاتل مثل میتروویچ یا بونجاح و،معز علی وخلاصه از این نوع مهاجم ها نیاز داره آقای درویش فقط برو

رامین

مربی بدرد بخوری نیست مگه گل گهر چه بازیکنی داره والله بهتر از ما هستن. پیوس بزارن مربی بهتره

م . ن

امپراتوری ساخته پرداخته برانکو با همکاری هوادار متمول و ‌سروش پیرمرد و فرشاداحمدزاده بی خاصیت و مربی تازه کار و نابلد و درویش دلال ، از بین رفت

نوید

ی مربی کارنامه دار خارجی . بریزین بیرون این دلقکها رو ولی اول درویش کارمند زنوزی باید بره

علی .د

ترکیب اشتباه باز هم تکرار شد. تعویض ها خیلی دیر انجام شد. اصرار هاشمیان به بازی با تک مهاجم و بازی کردن بازیکنان در پست غیر تخصصی قابل قبول نیست. یارگیری ابتدای فصل خیلی بد و بدون برنامه بود.

هوادار

فقط اخراج هاشمیان،،،،وگرنه باید هفته های آخر به خاطر همین مساوی ها حسرت بخوریم

ارتش سرخ

امشب استعفا نده اقای هاشمیان
تا بازی بعد برن سراغ …

پرسپولیس اهورایی

فقط و فقط یک تجمع بزرگ و واقعی جلو باشگاه فردا با فحش هایی که اینجا نمیشه نوشت

Alikbarani

از ۱۵ امتیاز ممکن، اونم توی تهران، فقط ۵ امتیاز؟!
جایگاه ما هوادارا توی این باشگاه چیه؟ چرا به حرف ما اهمیت قائل نمیشن؟ همین امشب هاشمیان رو بذارید کنار، بازی بعدیمون دو هفته بعد هست، هر مربی بیاد، توی دو هفته میتونه تاثیر گذار باشه.

مسعود

کلا مرغ هاشمیان یک پا داره… پیشکسوت ها میگن فرشاد احمد زاده رو هیچ خری تا حالا دفاع چپ نزاشته ،،کارشناس ها میگن احمد زاده در دفاع چپ یعنی پرسپولیس ده نفره بازی میکنه ولی هاشمیان میگه نه نظر من درسته…سروش پیر پتال که فاز رونالدو برداشته رو با سفارش هوادار متمول میزاره تو ترکیب بعد عنایت زاده جویای نام با انگیزه میمونه بیرون!!!! بیفوما که معدود حملات پرسپولیسو رو طراحی میکنه میکشه بیرون خدا بنده لو بی‌خاصیت رو میزاره تو زمین..میلاد محمدی دفاع چپ تخصصی رو میزاره دفاع راست!!!!!!! هاشمیان فقط خودت محترمانه بری بهتره تا جوری دیگه از گذشته درس بگیر

کاربر یک

این بازیا یاد دوران حمید درخشان حمید استیلی افتادم چه راحت پرسپولیس زمین زدن با باند پروین درویش هوادار متمول رفیعی احمدزاده

یه فوتبالی

همه سر کاریم !

amin

بچه دبستانی هم باشه میفهمه که کلاس مربیگری آقای هاشمیان بدرد نونهالان پرسپولیس میخوره نه تیم بزرگسالان
پول جذب مدافع و مهاجم را خرج گرفتن یک سرمربی در سطح جهانی بکنید
آقای احمد زاده با اون فیزیک بدنی بدرد خط دفاعی نمیخوره ترکیب نیمه دوم چرا نیمه اول بکار گرفته نمیشه!

Saeed

اقای مساویان هفته ۲۹،از بازی بعد پرسپولیس واقعی رو ببینید!
واقعا خجالتم نمیکشه هر دفه میگه بازی بعد ولی افتضاح تر از بازی قبل بازی میکنیم

قرمزته❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بابا اعصابمون خرد شد از اينجور بازي كردن تيم پرسپوليس آخه هاشيميان چرا نميفهمي تركيب رو بهتر بچين آخه تو از احمدزاده و سروش رفيعي چي ديدي كه فيكس بهشون بازي ميدي خواهشاً هم خودت و هم مدير عامل با هم گمشيد بريد

ahmad

دیگه شعارحیاکن رها کن روول کنیدومرگ بر
درویش رو جایگزین کنید شاید موثر باشه

۱۲شاخه گل سرخ

خسته نباشید. به درویش نامرد و. شرکا.

مهرداد

خواهشاً هاشمیان استعفاء بده این چه مربیگری اینقدر بزدل بدرد نخور

حمید

تمام کسانی که الان میگن اخراج هاشمیان یا احمقن یا نوکر درویش ! به اینخاطر که درویش میره یه مربی دیگه دلالی میکنه و نه مهاجم میگیره و نه بازیکن تا اونی که حق دلالیش بیشتره رو بچپونه به تیم و یا نوکر درویش زنا زاده هستند که بخاطر یه استخون حاضرن ناموسشون رو هم بفروشن.
اول اخراج درویش و لشکری و هیات مدیره ی بیشرف و بعد اخراج هاشمیان و مثل اول فصل فریب نوکرای درویش رو نخورید چون با اخراج هاشمیان اگر بهترین مربی دنیا بیاد ایران سال بعد براش بازیکن نمیگیره مگر بازیکنان دلالی خودش رو و چند ساله با درویش همینه و هرسال بدتر از پارسال یار گرفته…..درویش دندون خرابیه که باید کنده بشه.

Mazyar

درود بر هواداران سرخدل
بهتر از بازیای قبل بودیم اما باز یک مساوی خانگی دیگه و دو امتیاز دیگه که پرید
قبل از هر چیز لعنت ابدی بر درویش
اما مربی
آقای هاشمیان استفاده از سه هافبک میانی با خصوصیات دفاعی در بازی خانگی رو هیچ عقل سلیمی نمی پذیره . لج بازی در استفاده از احمدزاده ، لجبازی در استفاده از خدابنده لو در پست غیر تخصصی ، مدافع راست هم که نداریم و براجعه در کل بازی یک نفوذ بدرد بخور نکرد . علیپور در خط حمله تنهاست . وقتی نمیتونی مهاجم بگیری مریضی که دورسون رو رد می‌کنی ؟ اول فصل از درویش بیشرف حمایت کردی و الان سزاوار اعتراض هواداران هستی

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

گلگهر رو نمیتونین ببرین دیگه آسیا هیچ، لعنت بهت درویش، لعنت بهت وحید مساویان

رضا

نمیدونم کدوم آلمانی خری به این شاسکول کارت سرمربی گری داده

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

هواداران خواهشا از خجالت هاشمیان و درویش دربیایم تو ورزشگاه، این دو نفر باید هرچه زودتر اخراج بشن

amin

برای اولین بار نقش سرمربی
رده نوجوانان براش زیاد هم هسش
حداقل اقا یحیی رو بیاورید!

کوروش

فقط اخراج هاشمیان!!!!!

متین

برای هواداران پرسپولیس رفتن درویش از قهرمانی آسیا یا ساخت ورزشگاه اختصاصی واجبتره…
دردناکتر از تساویها و ناکامی‌های پرسپولیس خنده های اعصاب خرد کن محمد رضا احمدی گزارشگر مجری کیسه فوتبال برتر است که پشت تریبون ملی هر موقع پرسپولیس نتیجه نمیگیره نیش کثیفش تا بناگوش بازه و هر وقت کیسه نتیجه نمیگیره مثل بازی با المحرق گریه زاری و مرثیه سرایی راه میندازه

پرسپولیسی

دیگه باید اسامی و تیتر ها رو یه جوری دیگه نوشت .
مساویپولیس 1-1 گل‌گهر / سریال ناکامی‌ها با ترکیب‌های اشتباه وحید مساویان در ورزشگاه شهر مساوی …
یکی بگه باید چیکار کرد ، این تیم نه ترکیبش خوبه نه بازیش نه سرمربیش ، امسالم هیچی نمیشیم . تف تو این مدیریت و مالکیت .

amin

وقت خداحافظی با آقای درویش و هاشمیان فرا رسیده سرمربی نیمه دوم میگفت بیایید عقب
تاکتیک رسیدن به دروازه حریف فقط از طریق بیفوما بود و سانتر از جناحین!

۱۰۱۰۳۶۴

درویش اشغال حیا کن پرسپولیس رو رها کن باید تجمع گذاشت جلوی باشگاه و درویش رو با چک و لگد انقدر زد و پرت کرد از باشگاه بیرون

کاربر یک

درویش حیا کن پرسپولیس رها کن وحید مساویان حیا کن پرسپولیس رها کن

۱۲شاخه گل سرخ

تیم درویش و پروین عرضه برد نداره شکر که در آسیا نیستن.

مهدی

مشکل این تیم مربیه

فقط و فقط مربی

مهدی

دقیقه هفتاد شده خدابنده لو پنج تا لمس توپ نشده

ریدم به سرت مربی

مهدی

احمق خدابنده لو رو نگه داشت بیفومارو آورد بیرون

ریدم به مربی گریت
ریدم به دانشت

مهدی

ب جون مادرم من بهتر کوچ میکنم تیمو

خدابنده لو،احمدزاده صفر صفرن

پسر شجاع

یعنی خدایی همتون ببینین بازی رو 
یه توپ از عمق نمیارن رو دروازه، همش به کناره‌ها میرن به محض اینکه به محوطه جریمه می‌رسند سانتر می‌کنند 
خداوکیلی تو این چند سال پرسپولیس کی اینجوری بازی می‌کرد؟؟؟

متین

اون از مدیریت درویش
اینم از ترکیب سفارشی و دیکته شده هاشمیان

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

آقای وحید مساویان، خداییش خجالت بکش
این چه ترکیبیه که فرستادی زمین؟؟؟؟؟؟؟
خدابندلو سردرگمه، نمیدونه چیکارکنه
احمد زاده دفاع چپ ریده
سروش رفیعی هافبک دفاعی ریده، عنایت زاده بازی بده
عالیشاه بزار پشت علیپور، کلا تیم رو فلج کردی وحید خان

عشقم پرسپولیس

هیچی برای ارایه نداریم اصلا معلوم نیست داری چیکار می‌کنی بازیکنان تو پست های غیرتخصصی و عدم کارایی بس کن دیگ هافبک دفاعی کم کن دو مهاجمش کن وگرنه آخر بازی از خجالتت درمیایم

پرسپولیس اهورایی

خدا از روی زمین برت داره درویش عوضی که سزاوار بدتر از این ها هستی که نمی توانم بنویسم چون تایید نمی شه بدترین و حروم لقمه ترین آدم تو کره زمین

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

بهترین ترکیب برای تیم ۲_۴_۴ لوزی هستش ❗
یک هافبک دفاعی ❗
دو مهاجم ❗
دفاع چپ محمدی باشه ❗

پرسپولیس اهورایی

هاشمیان گور تو گم کن از تیم ما برو کیسه کش بی اصل و نسب که بچه خواهر من از توی گوساله بیشتر فوتبال حالیشه نفهم

آزاد

با این احمق هاشمیان و اون نکبت احمدزاده به هیچ جا نمیرسیم . بر قبر پدرت لعنت هاشمیان .

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

همین اول بازی احمدزاده نزدیک بود تیم رو ده نفره کنه
خدا بخیر بگذرونه و به هاشمیان عقل بده

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

با این سیستم هاشمیان کل فصل مساوی میگیریم
،
با این بازیکنا ۲_۴_۴ لوزی جوابه
یعنی دو تا مهاجم یک هافبک دفاعی
هافبک تهاجمی عالیشاه باغیرت ❤

Saeed

اقای مساویان اگه میخوای به گل برسی علیپور بکش بیرون احمدزاده رو بزار جاش!

مهدی

خدا میدونه که خدابنده لو دویدنشم شبیه فوتبالیستا نیست
تیم رو ناقص میفرستی تو زمین آقای موتور گازی

Amir

خدایی چرا ۲ مهاجمه بازی نمیکنه!! مغز ندارن اصلا. این بیفوما هم فقط دنبال کار نمایشی هستش در صورتی که تک به تک رو راحت سریع می‌تونست بزنه ولی مدام پا عوض می‌کنه!!

حمید

اگه چندتا حرکت خوب هم تیم داشت و موقعیت ایجاد شد بخاطر بیفوما بود وگرنه بعد بیفوما تیم یهو وا داد

Farshad

باز هم احمدزاده..باز هم بازى با دو هافبك دفاعى تو تهران..باز هم تك مهاجم..

پرسپولیسی

بعید بدونم این هاشمیان خرش از پل بگذره با این احمد زاده …

مجید همیشه قرمز

ریدم به اون ترکیب چیدنت مربی گاگول بازم فرشاد دفاع چپ خدابنده وینگر راست سروش هافبک بازم یا مساوی یا باخت بازم شعار حیا کن رها کن و بازم اراجیف گاگولیان در پایان بازی .

عشقم پرسپولیس

بابا بندازید بیرون این هاشمیان
چه اصراریه رو اشتباهت پافشاری کنی
فقط داری با روح و روان هوادار بازی می‌کنی تو که نه تاکتیک داری نه ترکیب بلدی بذاری نه تعویض کنی برای چه موندی آخه
پرسپولیس همیشه باید کوبنده باشه همین و بس
فقط تو و درویش باهم برید همین

هوادار

این ترکیب بدرد فرشادهاشمیان میخوره ،،،مساوی هم بکنیم شانس آوردیم ،،بدرود آقای هاشمیان

محمد

آقای هاشمیان به لجبازی خودت ادامه بده ولی این بازی آخرین فرصت اگر نتیجه نگیری خیلی باهات بد برخورد میشه که امیدوارم اینجوری نشه

پرسپولیس اهورایی

طبق معمول دو نخاله ی همیشگی تی تاپ و سروش رفیعی تو ترکیب هستند.من نمی دونم چرا همه تو تیم مصدوم میشن الا این دو تا مگس تو گوه افتاده هیچ وقت مصدوم نمی شن به نظرتون این مصدومیت نمایی ها یه مشت فیلم دروغ نیست که تحویل ما طرفداران و هواداران واقعی پرسپولیس میدن

RED

مرغ هاشمیان فقط یک پا داره دفاع چپ احمدزاده!!!!

قرمزته

فرشادهاشمیان؟ از شماآقای هاشمیان مربی در نمیاد

علی

باز احمدزاده رو گذاشت دفاع چپ ، احمدزاده مگه تو لیست مازاد نبود الان چجوری داره فیکس بازی میکنه اونم تو پست غیر تخصصی ، احساس میکنم هاشمیان با میلاد محمدی خصومت داره