اخبار مسابقاتاسلایدر

پرسپولیس 3-0 نفت مسجدسلیمان / بازگشت پرسپولیس به اوج

تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان به پیروزی پرگل دست یافت.

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شاگردان گل‌محمدی با کسب سه امتیاز این مسابقه 42 امتیازی شدند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در رده دوم جدول باقی ماندند.

در این مسابقه سینا اسدبیگی در دقیقه 22، مهدی ترابی در دقیقه 5+45 و مهدی عبدی در دقیقه 89 سه گل پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (82 – دانیال اسماعیلی‌فر)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (70 – سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی (46 – سروش رفیعی)، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، عیسی آل کثیر (70 – کمال کامیابی‌نیا) و لئاندرو پریرا (87 – مهدی عبدی).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، عقیل کعبی، سیدمحمد خرم‌الحسینی (29 – حسین شنانی)، پیمان رنجبری، سید پیمان میری (40 – رضا دهقانی)، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر، محمود صالحی، محمد مهدی احمدی و اسماعیل بابایی.

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول

دقیقه 11: اشتباه وحشتناک بازیکنان پرسپولیس و سینا اسدبیگی در یک‌سوم دفاعی سرخپوشان باعث شد تا توپ به اسماعیل بابایی برسد و در ادامه داور خطای اسدبیگی روی این بازیکن و ضربه پنالتی به سود نفتی‌ها را اعلام کرد.

دقیقه 12: ضربه پنالتی پیمان میری را علیرضا بیرانوند با یک واکنش خوب مهار کرد.

دقیقه 13: ضربه کرنر نفتی‌ها به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 22: واکنش کرمانشاهی روی ضربه سر عیسی‌آل‌کثیر مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها نشد و توپ برگشتی در این صحنه را سینا اسدبیگی با یک شوت سرکش به تور دروازه نفتی‌ها رساند تا شاگردان گل‌محمدی از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی زیبای عالیشاه از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه نفتی‌ها برخورد کرد.

دقیقه 1+45: جهانبخش ذبیحی از نفت با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 5+45: مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی زیبا دو بازیکن نفت را از پیش رو برداشت و با نفوذ به محوطه جریمه، با یک ضربه بغل پای فنی گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

نیمه دوم

دقیقه 46: وحدت هنانوف اولین کارت زرد پرسپولیس را در این بازی دریافت کرد.

دقیقه 53: ضربه ایستگاهی رضا دهقانی با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 60: ضربه سر عقیل کعبی از روی خط شش قدم به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 83: سینا عبداللهی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 85: شوت سیامک نعمتی از داخل محوطه جریمه را دروازه‌بان نفت برگشت داد.

دقیقه 89: مهدی عبدی چند دقیقه پس از ورود به زمین موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد و روی پاس وحید امیری گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 90: کمال کامیابی نیا دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه 1+90: آریا بزرگر هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه 6+90: دانیال اسماعیلی فر و مهدی عبدی با دروازه بان حریف دو به تک شدند اما دانیال به جای ضربه زدن پاس داد که توپ از دست رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدکعبی

باسلام آقای یحیی گل محمدی اولنش شماباکی لجید؟؟؟بازی باسپاهان عالی بودیدامروزبرگشتیم همون تنظیمات قبل وهمون ترابی که همش توپ لومیده؟؟؟چراعمری توزمین نیست؟؟؟چرابادوتاهافبک دفاعی اونم توآزادی؟؟؟چرااینقدپاس روبه عقب؟؟؟چراسیامک رو ازاول دفاع راست نمیاری؟؟؟والله بالله خسته شدیم یک بازی خب وبقیه برمیگردیم به تنظیمات کارخانه؟؟؟۳گل زدیدفکرکردیدخوب بازی کردید؟؟؟نه آقاتیم مقابل ضعیف بوداونم پنالتی گرفت باترکیب جنابعالی که بادوتاهافبک دفاعی بازی میکنی انگارجلوی بارسلونا بازی داریدبسه دیگه!!!

۱۰۱۰۳۶۴

حرف الکی نزن دیروز سه تا زدیم چندتا دیگه هم نزدیم و کلی موقعیت گل داشتیم و تیم عالی بود کیسه کش تابلو

هوادار

عالی بود، خسته نباشید

ناشناس

عالی بود، خسته نباشید

۱۰۱۰۳۶۴

تیم در کل عالی بود ولی حیف شد اگه پریرا رو زودتر بیرون میکشید الان شش صفر بازیو برده بودیم بیش از نیم ساعت نیمه دوم رو با پریرا ده نفره بازی کردیم از وقتی پریرا رفت بیرون موتور تیم دوباره روشن شد و گل سوم رو زدیم و حتی چهارمی و پنجمی هم میتونستیم بزنیم . ستاره ها و بازیکنای عالی و خوب داخلی خودمون مثل عیسی و عمری قشنگ یه لول بالاتر از مهاجمای درجه چهار و پنج خارجی مثل دیاباته و پریرا هستن . جلوی تراکتور اگه برد میخایم باید از زوج عیسی و عمری تو خط حمله استفاده کنه حتی عبدی هم از پریرا و دیاباته بهتره

پویا

بردیم تبریک به هوادارای عزیز ولی نه چهار گل سپاهان فریب مون بده نه سه گل نفت مسجد سلیمان تیم از اون هارمونی و هماهنگی مخصوصا تو خط هافبک وحمله به دور است بعضی بازیکنها بی دلیل سرعت بازی رو کم میکنند

۱۰۱۰۳۶۴

تو نیمه اول کمترین لمس توپ رو پریرا داشت . پریرا مثل عیسی و عمری بازیکن پا به توپی نیست که توپ برداره پاسکاری کنه و کارای ترکیبی با بقیه انجام بده و … و اگه نیمه اول عمری کنار عیسی بود همین نیمه اول نفت چهارتایی بود . نیمه دوم عمری جای پریرا بیاد خط حمله کنار عیسی بازی کنه نفت شش تایی میشه . عیسی هم عالی بود با حرکاتش نابود کرده بود خط دفاع نفت رو یه تنه

پرسپولیسی سیستانی

دلیلش اینه که پریرا تازه اومده طول میکشه با بقیه هماهنگ شه انشالله این هماهنگی زودتر اتاق بیفته

۱۰۱۰۳۶۴

پریرا کلا یه سطح از عیسی و عمری پایین تره سبک بازیش همینه و به مهاجمایی مثل علیپور عیسی طارمی عمری و … نمیرسه

علیرضا

فاجعس
خجالت آوره
زبونمون مو دراورد که با 2 هافبک دفاعی بازی نکن آقا ..
زبونمون مو دراورد انقدر به دروازبان پاس ندید که اقای بیرانوند تحت فشار و پرس حریف توپ رو ریسکی بده به بازیکن نزدیک و پنالتی مفت و مسلم !
کی میخواید به حرف هوادار گوش کنید و روی کله خودتون کار نکنید ؟
این تیم مریضه کاملا مشخصه مشکل توپ رسانی و خلاقیت داره
آقای مربی با این تاکتیک و این نوع بازی هیچی نمیشه این تیم بهت قول میدم

رضا

خفه شو بابا کیسه کش

۱۰۱۰۳۶۴

کیسه کش برو درباره تیم داغون خودت نظر بده . پرسپولیس یحیی از پرسپولیس برانکو هم بهتر بوده از نظر امتیازگیری و نتیجه گیری و گل زده و …

عشقم پرسپولیس

سمت راست با هنافوف اتوبان شده کلا
نیمه دوم سیامک باید بازی بده
به امید برد پرگل تیم محبوبم و صدرنشینی

۱۰۱۰۳۶۴

ترکیب زیاد خوب نیست میتونست خیلی بهتر ترکیب بزاره و جای اسد بیگی سروش بازی کنع جلوی تیم ته جدولی تو ازادی و هجومی تر باشیم و جای پریرا هم عمری که خیلی بهتر از پریرا هست تو خط حمله کنار عیسی بازی کنه اقا یحیی دوباره خراب نکن تیمو هم عمری و هم عیسی تو خط حمله از مهاجمای درجه چهار و پنج خارجی مثل دیاباته و پریرا خیلی بهترن و عمری و عیسی که ستاره های ایرانی هستن و از بهترین بازیکنای داخلی هستن از خارجی های درجه چهار و پنج مثل دیاباته و پریرا خیلی بهترن . با کی لج میکنی اقا یحیی

عشق است پرسپولیس

بابا جمع کنید همش دری وری مینویسید. واقعا نمیفهمید به عمری استراحت داده یرا بازی تراکتور؟؟؟؟

محمد

آقای یحیی گل محمدی چرا ترسو بازی میکنی ؟؟؟ با دو هافبک دفاعی ؟؟ بجای اسد بیگی سروش رفیعی میذاشتی تو ترکیب و بجای هنانوف سیامک نعمتی رو .. دقیقا الان جای هافبک هجومی خالیه اونم فقط سروش حتی محمد عمری هم میتونه بازی کنه

عشق یعنی پرسپولیس

بازم هنانوف؟؟؟چرا اخه…!!!!؟؟

A. D

بهترین ترکیبه