اخبار مسابقاتاسلایدر

ترکیب پرسپولیس و نساجی مشخص شد

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد.

تیم های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند.

گل محمدی ترکیب زیر را برای این بازی انتخاب کرده است:

حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمد‌حسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

مهرداد طهماسبی، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی بیگی، آرمان قاسمی، روزبه شاه علی دوست، محمود قائد رحمتی، ایوب کلانتری، حسن نجفی، مهرداد بایرامی، کریم اسلامی هم بازیکنانی هستند که طبق نظر وحید فاضلی برای این بازی در ترکیب اصلی قائمشهری‌ها قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصرپرسپولیسی

بهترین ترکیب ممکن

مهدی

احمد احمد احمد
چنتا پنالتی باید بده؟؟؟
چنتا پنالتی باید تو دربی برینه؟
کفش کمال شرف داره به این
هرکی میاد پرسپولیس فقط به اسم توجه میکنه
اسیا رو خوب بودیم چون این احمد کمتر بازی کرد
جلو الدحیل بود و پنالتی داد
جلو اولسان بود و پنالتی داد
کند و بدون اعتماد به نفس

محمد

ببندید دهنتونو کم غر بزنید دیگه. تیم سرمربی داره. انتظار داری با تیم جوانان بازی کنه به خاطر نتیجه دو یک جلوی قهرمان آسیا؟ مگه از پارس جنوبی ۵ تا گل خوردیم؟

امید رحیمی

دوست داشتم امروز با مهدی خانی به جای بشار شروع کنیم ! اگه ۴۲۳۱ بشیم و مهدی خانی مهاجم وینگر راست باشه امیری چپ و پهلوان پشت عبدی به نظرم بهترین حالت تهاجمی مون میشه ! در هر حال چیزی که مهمه موفقیت پرسپولیس کبیره …

رئال مادرید.پرسپولیس

خوبه. به امید برد پرسپولیس

پوكر قهرماني

به امید برد پرسپولیس و در انتها قهرمانی متوالی ۵ ام لیگ

۱۰۱۰۳۶۴

ترکیب خوبه فقط عالیشاه باید وینگر چپ باشه و پهلوان بره راست و جای بشار رو پر کنه چون عالیشاه سمت چپ بهترین و بیشترین کارایی رو داره و بهتر بازی میکنه سمت چپ . و پهلوان هم بره سمت راست جای بشار بازی کنه