اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدر

پرسپولیس 0-0 ملوان / چهارمین تساوی در تهران!

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل ملوان متوقف شد تا همچنان در حسرت برد در تهران باقی بماند.

تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در چارچوب دیداری از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا وحید هاشمیان همچنان در حسرت برد تیمش در بازی‌های خانگی بماند.

تنها برد این فصل پرسپولیس، در هفته دوم مقابل سپاهان در اصفهان رقم خورده و چهار دیدار دیگر سرخپوشان در تهران با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته دیگر در خصوص تیم هاشمیان این است که پرسپولیس در پنج هفته گذشته تنها سه گل به ثمر رسانده که نشان از عملکرد بسیار ضعیف این تیم در بخش هجومی دارد. سرخپوشان با این نتیجه از پنج بازی هفت امتیازی شدند.

در این مسابقه پرسپولیس نتوانست عملکرد چشم‌نوازی در جریان بازی داشته باشد و چند موقعیت سرخپوشان هم با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت. مهمترین موقعیت پرسپولیس در این بازی تک به تک بیفوما با دروازه‌بان ملوان بود که این توپ را مهاجم پرسپولیس به بدن طیبی‌پور کوبید. ملوانی‌ها هم روی ضدحمله در دو نوبت دروازه پرسپولیس را با خطر جدی تهدید کردند که عکس‌العمل‌های نیازمند دروازه این تیم را نجات داد.

ناکامی پرسپولیس در کسب پیروزی در این بازی هم باعث شد تا هواداران شعار «حیا کن، رها کن» را بار دیگر مانند هفته‌های اخیر علیه رضا درویش سر بدهند.

ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، حسین ابرقویی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سهیل صحرایی (70 – میلاد محمدی)، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، علی علیپور، محمد خدابنده‌لو (82 – یاسین سلمانی)، مارکو باکیچ، امید عالیشاه و تیوی بیفوما (82 – امین کاظمیان).

ترکیب ملوان بندر انزلی: فرزاد طیبی‌پور، سعید کریمی، دانیال ایری، ابوذر صفرزاده، سامان تورانیان (64 – جعفر سلمانی)، عباس حبیبی (79 – سینا خادم‌پور)، غلامرضا ثابت ایمانی (64 – ماهان بهشتی)، حسین صادقی، محمد پاپی، محمد علی‌نژاد، عیسی آل‌کثیر (49 – علیرضا رمضانی).

داور: امیر عرب‌براقی
اخطار: تیوی بیفوما از پرسپولیس و سامان تورانیان، دانیال ایری و قائم اسلامی خواه از ملوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
80 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
داود

این مربی بی شعور 5بازی 4مساوی و اون هم که برده باید می باخته

حمید

خداوکیلی شانس آوردیم گلر پیام هستش و گرنه ته جدول داشتیم دست و پا میزدیم این تیم هیچ نکته مثبتی نداره کاملا بی برنامه بی هدف هستش که ۳ تا بازی گل نزده فاجعه هستش

محمد

آقا هاشمیان جنتلمن، ولی بدرد پرسپولیس نمیخوره مگه به اخلاق امتیاز میدن ی موقع تیم خوب بازی میکنه امتیاز نمی گیره ی موقع خوب بازی نمیکنه ولی امتیاز میگیره ولی الان نه تیم خوب بازی میکنه نه خوب امتیاز میگیره پس این نشون میده آقای هاشمیان بکار پرسپولیس نمیاد اگر بگیم کمبود بازیکن داریم که خود ایشون میگه نه ما بازیکن خوب زیاد داریم و عجله ای برای بازیکن گرفتن نداریم به همین منوال فصل نقل وانتقال تموم شد الانم هر بازیکنی بگیریم یا کیفتش پایین یا مصدوم بوده وهندونه در بستس پس بهترین کار اینه که ایشون با یک خداحافظی برن و یک مربی بزرگ جذب بشه هرچند که درویش عرضه اینم نداره

مهدی

اینقدر دیگه بازیکن داریم که ملوان رو ببریم این مربی ،مربی نیست

هومان

هاشمیان ما فکر میکردیم جنتلمنی بدرنخور اما الان میفهمیم خیلی هم بی تربیت و بی شعوری خیلی بی سواد و نچسبی احمق خودت میدونی نمیتونی واسه پرسپولیس کاری کنی تو حد تو نیست هیچی تو حد پدرتم نیست چرا بیخیال پرسپولیس نمیشی خودت استعفا نمیدی بری چون میخوای تا اخر پولتو بگیری تو میگی بازیکن میگیرم با قیمت خوب پول پرسپولیسو هدر ندم تو که خودت تیشه به ریشه پرسپولیس داری میزنی باز دم نوید کیا گرم خودش گفت تا دو سه هفته دیگه نتونستم خودم میرم تو انگشت کوچیکیه نوید کیا نمیشی آقا برو برو گورتو گم کن لعنتی دیوانمان کردی کوره حی برو دیگه سرخور

متین

بدون شرح…!

سوراختور

هرچی مصدومه درویش و هاشمیان میخرن،، پول میلیاردی بگیرن و بخوابن. اونایی هم که سالم هستن یاد گرفتن هرهفته طعنه مرگ میزنن . حرومتون باشه پولی که میگیرید. من معلم با ۳۰ سال سابقه بخدا ۲۵ م میگیرم با سیلی صورت سرخ نگه میدارم. خاک عام بر سرتون. تا دیر نشده باید این لچه مثبت و درویش دزد اخراج بشن و برانکو، اوسمار یا حتی تارتار بیارن

هومان

پیشکسوتان پرسپولیس بزرگان پرسپولیس امید ما طرفدارا شمایید جان عزیزتان قسمتان میدیم هر چه زودتر این هاشمیان بدرد نخور و توپ جمع کن بی خاصییت رو هرجور شده سفارش کنین بندازن تو یه گونی سر گونی رو ببندن بندازن سد کرج خیالمون از نیومدنش کلا راحت شه.پیشکسوتا شما یه جور صداتون میرسه دستتون بازه دنبال قضیه رو بگیرید هاشمیانو رد کنین بره واقعا خیلی عزابمون میده ۵ تا بازی کرده ۵بار همه ما رو کشته و تا بعد چند روز به خودمون اومدیم دوباره بازی بعد گوه تر از بازی قبلی لعنت بر هاشمیان و کل خاطر خواهانش

مجتبی هوادار (ارتش سرخ)

لعنت بهتون با این بلایی که دارین سر تیممون میارین.آقایون‌قبول کنین مال پرسپولیس نیستین.تا دیر نشده باید یه فکری اساسی به حال تیم‌کرد.واقعا دیگه خستمون کردین.میگین حمایت کنین‌ دیدین که تو ورزشگاه داشتن حمایت میکردن ولی چه فایده‌ای داره.برین گم شین کثافت های لجن.بدترین پرسپولیس رو تو ۱۰ سال گذشته داریم‌می‌بینیم.شماها این‌کاره نیستین.آقای وحید خان بدجوری خودت رو خراب کردی واست زود بود بیای تیم بزرگی مثل پرسپولیس تماااااااااام

Alirezakb

اونایی که میگن هاشمیان تجربه نداره، پرسپولیس با همین بازیکنا اگه اوسمار سرمربیش بود، الان با امتیاز کامل و با اختلاف صدر بودیم. مشکل سر تجربه نیست، مشکل از طرز تفکره…

amir

آقا نرید استادیوم نرید، بقران دو بار نرید استادیوم تیم بدون هوادار تو ورزشگاه خالی بازی کنه به حرف هوادار گوش میدن، بابااااا تمام مشگله تیم اون هاشمیان بی سواد مربیگری و چوپون و اون درویش بی شرفه، بی شرفا خودتون گورتونو گم کنید ، مگه ناموس ندارید این همه فحش ناموسی می‌خورید بازم میمونید، این هاشمیان سنده مثل سیریش چسبیده و ولم نمیکنه، آخه ندید بدید در حد پرسپولیس نیست که واسه همینم مفت و با دلالی اومده پرسپولیس و حالا مگه ول میکنه بره، اون درویش بیشرف هم با اون رفیق دنبه مفت خورش افتادن رو پول حالا حالاها هرچی هم که فحش ناموسی بخورن ول کن پرسپولیس نیستن تا نابودش نکنن.

مهدی

آقای هاشمیان واقعا همین الان بری دستت جلو هست.

بیشتر از این موندن یعنی اینکه حقت هست فحش بخوری…

Farshad

تيم رو بديد به سعيد قيقى تا فلسفمون برگرده.
ميدونم جوونه ولى از اين هاشميان با تجربه تر و هجومى تره.پرسپوليسيم هست

Navid

از معذرت خواهیش از هواداران استقلال، معلومه که پرسپولیسه

Farshad

خيلى از بازيكن هاييم كه واسه خودمون بُتشون كرديم هم استقلالى بودن و برعكس.مهم اينه كه مربى خيلى خوبيه و فلسفه داره.امسال بياد واسه سال ديگه اسيا هم با تجربه شده هم تيم هماهنگ شده.باور كنيد ميشه آرتتاى پرسپوليس و فلسفه هجومى تيم تا ١٠ سال تضمين ميشه.تا كى هى مربى هاى دوزارى بياريم و پول الكى خرج كنيم؟
يه جايي بايد از خارجى ها ياد بگيريم ديگه.مثل آرسنال

مجتبی هوادار (ارتش سرخ)

هیچ جیز تیم سر جاش نیست.تاکتیک و برنامه نداریم تو بازی.بازی کن ها تو پست غیر تخصصی دارن بازی میکنن.همه فقط دارن مصدوم میشن.تیم نیاز شدیدی به یه فوروارد تاپ و تموم کننده داره.تعویض های تیم بدون برنامه و تاکتیک بود.همه چیز بهم خورده و بدون هماهنگیه واقعا دارن تیم رو نابود میکنن.

amir

دوستان اینکه احمدزاده بازیکن ضعيفیه و در حد پرسپولیس نیست توش شکی نیست، ولی دوستان از اون بی‌شعورتر هاشمیان که اونو تو پست غیر تخصصی بکار میگیره، در صورتی که محمدی ناآماده هم از این احمدزاده چلغوز بهتره، خدایی هم این چلغوز تو پست غیر تخصصی داره بازی میکنه و اصلا تو دفاع چپ کارایی نداره، احمدزاده تو پست خودش که وینگر باشه هیچ گوهی نیست چه برسه به پست غیرتخصصی، پس این شعور پایین هاشمیان رو میرسونه که میلاد محمدی رو میزاره نیمکت یا راست و احمدزاده رو میزاره چپ.

حاج علی

حمایت از هاشمیان فقط این تیم بازیکن میخواد مشکل سرمربی نیست

نوید

جناب حاج علی باور کن بهترین مدافع اروپا رو هم بیارن باز هم احمد زاده رو میزارن دفاع چپ یا حداقل هرجور شده بازیش میدن

مجتبی هوادار (ارتش سرخ)

این تیم با این وضعیت به هیچ جا نمیرسه و ما هوادارا فقط باید حرص و افسوس بخوریم.

فقطپرسپولیس

زمین که خوب بود،دیگه چه بهانه داری آقای هاشمیان یابهتر بگیم دلالیان؟!!!…خودت استعفابده قبل ازاینکه بیشتراعصاب هواداران پرسپولیس راخردکنی وبرای پرسپولیس آبروریزی کنی.چقدرروداری؟؟پرسپولیس آسانترین بازیهای ابتدای فصل رابالجاجت ودلالی ودشمنی بانک شهرودرویش وهاشمیان بااین تیم وهوادارانش نتونسته ببره،چجوری می خوادازپس بازیهای سخت درزمین حریفان بربیاد؟!!تنها راه ااخراج درویش وهاشمیان ازپرسپولیس وآوردن اوسماراست،سرژاوریه هم ازلیست خارج ویک دفاع راست وهافبک جنگنده ودونده وسرعتی ویک مهاجم ششدانگ سریع به پرسپولیس آورده شوند

حسین

یه مشت بی شرف و بی غیرت فقط عشق دریپل دادن دارن ۴ تا پاس درست و حسابی نمیدن

آرش

این تیم با این بازیکنان که تقریبا اکثرشان در سال های آخر بازی خود و این کادر فنی به هیچ مقامی نخواهد رسید پرسپولیس برگشته به دوران حمید استیلی و تاکتیک هم علی اصغری سانتر ها بی هدف اشتبا های زیاد خطا کردن زیاد چاره هم این است یک کادر فنی خوب حالا از شرق اروپا و جایگزین کردن بازیکنان سن بالا با جوانان

حامیییی

تف به شرفتون.. ۹۶ دقیقه فقط ۲ موقعیت نصفه و نیمه گل.. هاشمیان تا الانشم زیاد مونده ردش کنید بره

Mgh

انصافا تیمای دیگه که با یه مشت بازیکن کم نام و نشان میان جلوی پرسپولیس خیلی بهتر بازی میکنند،امان از میلیاردها تومان پول مفت که پرسپولیس میده و اسم بازیکنو میخره نه کارایی و توان فنی.جمع کنید بابا ملت هزارتا مشکل دارن،توی این فوتبالی که هیچ سود و افتخاری تا حالا نداشته مفت مفت میخورن براشون هم مهم نیست رو اعصاب مردمند.کاش جمع میشد این فوتبال به درد نخور.ورزشگاه درست حسابی هم که نیست .همش حاشیه،همش بی اخلاقی …………..

Javid

وقتی اقای تاج رییس فدراسیون باشه نتیجه این میشه تیمی که صدر جدوله هم با ۵بازی ۸ امتیاز گرفته ،عزیزان دقیقا درست میگین ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ رو داریم میبینیم آخه من نمیدونم این اقای فرشاد احمق زاده رو برای چی گرفتن پارسال هیچ‌گهی نخورد امسالم بدتر پارسال والله این بازیکن حرومش باشه پولی که میگیره ،امیری رو رد کرده اینو گرفته حداقل اون بهتربود،یکسری بازیکنان بی غیرت هستند مثل همین احمدزاده باید همه اعتراض کنند سریع اخراج بشن برن.کار ندارم خداوکیل هفتقلال درسته تو آسیا هفت تاخورده ولی تیمش تو بازی های لیگ خیلی هجومی و منظم بازی می‌کنه. یه مقدار سخته که از این وضعیت عبور کنیم ولی کلا یه مربی با

محمد

تا شماها میری ورزشگاه و تا دقیقه نود تشویق میکنین نه این تیم نتیجه میگیره و نه درویش و هاشمیان میرن. تنها راه چاره برا بیرون اومدن از این فلاکت که گرفتار شدیم اینه که ورزشگاه رفتن رو تحریم کنین حتی یه نفر برا تشویق تیم نره ورزشگاه

سورین

مهمترین چیز تو فوتبال پرس از جلو و نفوذ هافبک ها به محوطه حریف در مواقع حمله هست که هیچکدوم از این فاکتورا رو ۵ بازی هست من ندیدم…اگه اینا تقصیر مربی نیست تقصیر کیه؟

علی

آقای هاشمیان سلام
با اینکه مرد جنتلمنی هستی ولی آدم پرسپولیس نیستی.
نه دانش داری نه جرئت!
با یه خداحافظی خوشحالمون کن!

حسين

هاشمي در حد تيم پرسپوليس نيست تا در نشده برانكو و بياريد

Daei Mesut

اینم چمن خوب اخه بی ناموس چی میخوای از احمد زاده ، محمدی تو پست خودش نمیتونه بازی کنه چه برسه دفاع راس ، د دو مهاجمش کن با سیتی بازی داری مگه یبار ۳-۵-۲ بازی کن تو که دفاع چپ و راست نداری بیا برو عامو زود بود برات

Arj

اخراج درویش اخراج درویش اخراج درویش اخراج درویش این نون رو او کثافت درویش تو سفره پرسپولیس گذاشت مقصر تضعیف پرسپولیس درویش هستش باید گم شه بره

مهدی

تیم تاکتیک نداره. هیچ پیشرفتی نداشتیم تو این چند بازی. متاسفانه پس از سال ها داریم برمیگردیم به دوران قبل برانکو.

سرمربی خوب می‌خوایم.

برید چوک رو بیارید. دستیار برانکو. طراح حملات تیم در زمان برانکو که پس از رفتنش نتایح تیم شد یک صفر یک صفر.

Amir

این بیفوما واقعا بنجل بودن که کارتال نمی‌خواست بیاد. بریزین جلو در اون خراب شده تمام باشگاه رو آتیش بزنین .خاک تو سر همه تهرانیا که ۹۰ دقیقه باید فحاشی کنن به این کادر فنی و مدیریت بعد رفتن مثل بز نشستن رو صندلی.

ناصرپرسپولیسی

لعنت به این بازی
میتونم یه ساعت درمورد آنالیز این بازی که چرا گل نمی‌زنیم حرف بزنم
ولی چرا سروش و عالیشاه تعویض نمیشن، خیلی خیلی خیلی توپ لو میدیم، پاس ساده نمیتونن بدن، باید هرچه سریعتر بازیکنایی مثل صادقی و کاظمیان رو فیکس کرد و با دو مهاجم بازی کرد، این همه وینگر داری استفاده درست کن ازهمه شون ، یه وسط رونده با قابلیت حمل توپ بالا رو بذار کنار باکیچ، صادقی رو بذار حداقل میتونه توپ حمله کنه
خدایا یکی نیست درویش رو بیرون کنه و یحیی رو برگردونه، مگه پول ندارین، بازیکن خارجی نمیخوایم هرچقدر اوسمار خواست بدین فقط بیارینش، بازیکن خارجی بگیریم ک چی بشه

مسعود

تیم بی برنامه. بازیکنای افتضاح و مربی از اونا افتضاح تر و یک مدیر عامل بی همه چیز، یه تیم بی نظیر برای ساییدن اعصاب هوادار. اونروز که سیاوش اکبرپور گفت مربی باید بزنه تو دهن بازیکن واقعا درست گفت. واقعا بازیکن باید از مربی حساب ببره،هاشمیانو هیشکی به هیچ جاییش حساب نمیکنن

جواد

فرشاد نرخرزاده یعنی حرومت حروم زن بچت پولی که میگیری

amir

بخدا خسته شدم از بس که انقد حرص خوردم و انتقاد کردم، بعد میگن از این چوپون هاشمیان حمایت کنید!!!! بابا آخه چجوری میشه از این گوسفند هاشمیان حمایت کرد؟!!!!تیم بدون برنامه و سیستم علی اصغری، ترکیب افتضاح، تعویضا خیلی دیر و افتضاح، دفاع راست و چپ غیر تخصصی و کلا تعطیل، یکی به من بگه آخه ممد خدابنده وینگر آخه، بعد این همه وینگر رو نیمکت، خدا رحمت کنه تیم پارسالو،باز ی بازی هایی خوب بودیم، تیم کاملا ناقص، دفاع چپ و راست نداریم، مهاجم نداریم، پلی میکر نداریم، برید گم شید بابا، امسال با این مربی گوسفند هیچ گوهی نمیشیم، آی خدا لعنتت کنه درویش بی شرف،با تیم ما چه کردی؟!!!!!!.

Mazyar

در بیشرفی درویش که شکی نیست که پرسپولیس رو تبدیل کرد به یه تیم معمولی . اما آقای هاشمیان با کی لجبازی می‌کنی ؟ اون از اول فصل که میگی تیم کامله این از الان که با همین داشته ها هم نه میتونی ترکیب بچینی و نه جرات هجومی بازی کردن داری . احمدزاده باید تحت هر شرایطی فیکس باشه ؟ چی از این بشر امسال دیدی که ما ۱۰ساله ندیدیم . میلاد محمدی قبل از تو دفاع فیکس تیم ملی بود باحضور حاج صفی و نورافکن و نادری . با یه مهاجم بازی می‌کنی و هیچ برنامه ای هم برای حمله نداری . کاسه صبر هوادار از دست درویش که خیلی وقته پرشده از دست تو هم دیگه داره پر میشه

جواد

تیم افتضاحه درسون بیخود گذاشتن بره تیم هافبک نداره دفاع نداره مهاجم نداره برنامه ندارن
فقط اخراج درویش وهاشمیان

RedRoad

وقتی یه مربی بدون کارنامه رو میارن توی پرسپولیس تا تجربه کسب کنه میشه همین! نه بازی میبینیم نه نتیجه میگیریم نه ترکیب درسته نه تعویضها. بازیکنها هم که انگار توی یه فضای دیگه هستن! حرومشون باشه پولی که میگیرن تا فقط حرص بدن به هوادار

احمد پرسپولیسی

طبق آمار
بدترين پرسپوليس 10 سال اخير
هاشميان تو را جان عزيزت همين امشب استعفا بده و برو
پرسپوليس را نابود كرديد

میثم محمدی

خیلی بی غیرت و پول پرست هستن

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

حرومزاده های مدیریت حیا کنید برید گمشید…
هاشمیان هم چیزی بارش نیست، زودتر شاخو بکش برو
بد ترین پرسپولیس ۱۰ سال اخیر ❗

Saeed

ناراحت نباشید نیمه پر لیوانو به قول مربی المانیمون ببینید مهم اینه که مقابل تیم ۹ جدول تونستیم دروازمون رو بسته نگاه داریم!!
حضرات جو گیری که مربی رو تشویق میکنید تحویل بگیرید!
با ای مربی ادامه بدیم از ۳۰ بازی میتونه ۲۹ تا مساوی برامون بیاره
بیچاره جمال لوییس که باید با فرشاد خان رقابت کنه

Mansour

کسی متوجه شد هاشمیان چه سیستمی داره ؟به نظر من که خود هاشمیان نمیدونه چکار میکنه امسال به جایی نمیرسیم

حامد

هاشمیان و درویش بی عرضه

کاپیتان ابدی

لعنت به وحید هاشمیان که هیچ تاکتیکی نداره خودش ضعیف و ترسو هست فرشاد و میلاد رو هم تو پستای غیر تخصصی بازی میده خو لامصب ما ای دو بازیکن رو تو پستای تخصصی خودشونم قبولشون نداریم تو میای پست غیرتخصصی هم بهشون میدی؟؟؟خداییش فخریان بازی قبلی بد بازی کرد که این بازی حتی یه دقیقه هم بهش بازی نداد؟؟

حامد

لعنت به درویش و هاشمیان

هوادار

بسیار عالی بود هاشمیان ،،باهمین فرمون با فرشاد برو جلو

پرسپولیسی

بشاشی تو‌ این تیم با این بازی کردنشون ، مهاجم نوک فقط علیپوره ، چرا دورسون رد کردن رفت !!!!!!

شبنم

میلاد محمدی دفاع چم تخصصی حداقل ۴ تا حرکت درست حسابی انحام میده بعد باید بیرون بمونه اونوقت احمدزاده بی خاصیت که تو پسو تخصصی خودشگ هیچ غلطی نمیکنه دفاع چپ بازی میکنه

داود

حالا کی هست بیاد به من بگه درویش ماموریت نابودی نداره؟؟ کیه به من بگه وحید هاشمیان مربیه؟؟؟ جمش کنید دیگه. بس کنید دیگه. تا کی می خواهید از یک مربی رده پنجم المان حمایت کنی که درویش و بانک شهر استقلالی اوردن که پرسوولیس را نابود کنن. تیم داغونه داغونه دقیقه 96بازیکن پاس رو به عقب میده.

پرسپولیسی دو آتیشه با دل خون

چیکار کنیم «حیا کنن!؟»
چیکار کنیم «رها کنن!؟»

Sampishro

به امیدبرتری عشقمون پرسپولیس درهرشرایطی که میخواد باشه

علی

با این سبک بازی به هیچ جا نمیرسیم توی بعضی پستا بوضوح نقطه ضعف اساسی داریم ، هاشمیان همین امشب استعفا بده بهتره

هوادار

بخدا بلد نیست ،تعویض بکنه یعنی جرعت نداره

Amir

یعنی من فاتحه تک تک تماشاگران داخل استادیوم رو خوندم که وقتی میبینن تیم داقونه حمایت میکنن به جای فحش دادن . این بازیکنان غیرت ندارن و باید از دقیقه ۱ فحش بخورن با اون کادر فنی ترسو.

عابد

این بازی هم نمیبریم عمرا با هاشمیان به چیزی برسیم

حامیییی

سیانکی مجری چقدر رو اعصابه

علی صباغ

حتی اگه ملوان رو ببریم بازم پرسپولیس با این روش بجایی نمیرسه وجای هیچ امیدی در بازی دیده نمیشه . این نظر منه دیگران میتونن تا صبح منفی بدن اما الان زمان احساساتی بودن نیس چون بازیها خیلی سریع داره میگذره و متاسفانه نتایج ضعیف قابل جبران نیست .

احمد پرسپولیسی

ضعيف ترين بازيكنان نيمه اول :سهيل صحرايي و فرشاد احمدزاده
همين امشب اخراج هاشميان

محمد

خدابنده لو شده وینگر آقای هاشمیان بعد این همه بازیکن باید بیرون بشینه

داود

بازیکن نمی خواد دیگه از دفاع مهاجم میسازه برات

Amir

بزرگترین اشتباه ترسو بودن هاشمیان و عدم دو مهاجمه بازی کردنه و اینکه واقعا یک مهاجم بلند زن نیاز داریم . سروش که خوب دریبل میزنه رو گذاشته عقب بعد خدابنده لو که تخریبی هستش رو گذاشته جلو واقعا عجیبه. چرا فخریان و صادقی با کاظمیان رو نمیزاره جلو با ۲مهاجم بازی کنه!!! همین کاظمیان فصل قبل مهاجم هدف آلومینیوم بود و عالی بود.

داراب 2۷

باز فرشاد احمد زاده واقعا.این نمی‌فهمه یا خودش زده نفهمی. باز سروش. بجای سروش. صادقی میذاشتی ک آدم کیف کنه از بازیش مگه نگفتن بازی ملوان. این بازیکن هپاتیتی هس. چشد. همش دروغ. دروغ. بودن هاشمیان تو پرسپولیس. عمری نمیکنه

علی

همینجوریشم تیم نه خوب بازی میکرد نه نتیجه میگرفت حالا که چند تا مصدومم داریم ….

داود

مربی تیم اندازه ظتر مربی نیست

ارتش سرخ

بازهم لجبازی وحید بدردنخوریان
باز هم احمد زاده در ترکیب
مردک دیگه فرصتی برای لجبازی نداری

Masoud

میلاد محمدی فوتبالش باطل میشه با هاشمیان
ما بازی هم ببریم روی نوار خوب بردیم، نباید سینوسی بازی کنیم گاهی خوب گاهی بد
ما همیشه باید خوب باشیم.
# شعار: درویش و هاشمیان اخراج

مهدی پرسپولیسی

تیم پوست اندازی کرده جوانگرایی کردیم!! فرشاد احمدزاده،سروش رفیعی واقعا خنده داره. ایشالله که ببریم ولی من که حس پرسپولیس قبل از برانکو رو دارم

روزبه

وقتی سروش و خدابنده لو همزمان بازی می کنند یعنی اینکه سروش نقش بازیساز رو داره . احتمالا علیشاه نقش وینگر راست رو بازی می کنه و بیفوما وینگر چپ . ایکاش میلاد محمدی رو در دفاع چپ بجای احمدزاده داشتیم . که بیشتر میل نفوذ داره . البته تیم ملوان فوتبال کثیف انجام نمی ده ولی کاملا قدرتی بازی می کنه و درگیر می شوند پس باید مرکز زمین رو قبضه کرد . بازیکنان ماخیلی باید مواظب کارت گرفتن باشند .

ناصرپرسپولیسی

کاش جای خدابنده لو، صادقی تکنیکی رو میذاشت راست

مهدی

اگه اینکار روبکنه فرشاد احمدزاده راچجوری فیکس بذاره؟!!خدابنده لو جاش هافبک دفاعی یابازیسازه نه وینگر راست…..هاشمیان یابهتره بگیم دلالیان برای مربی گری نیومده برای دلالی ونابودی پرسپولیس اومده….

کاپیتان ابدی

صادقی مصدومه

پارسا کیانی

صادقی حتی روی نیمکت هم نیست؟؟!!!!

محمد

بخدا هاشمیان یا چیزی می‌زنه یا لج می‌کنه

رضا

مصدومه

میثم محمدی

بی غیرت و پول پرست