اخبار مسابقاتاسلایدر

مس کرمان 1-3 پرسپولیس / پیروزی پرگل و بدون تلفات پیش از دربی

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل مس کرمان به استقبال دربی هفته بیست‌و‌هفتم رفت و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر نیز صعود کرد. این در حالی است که یک گل پرسپولیس آفساید اعلام شد.

، تیم‌ فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت 19:43 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان میهمان تیم مس کرمانِ رده چهاردهمی بود که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید تا سرخپوشان پس از هفته‌ها بار دیگر به صدر جدول بازگردند.

پرسپولیسی‌ها با کسب سه امتیاز این بازی 54 امتیازی شدند و با حضور در صدر جدول، در انتظار نتیجه دیدار فردای استقلال و سپاهان مقابل رقبا خواهند بود. سپاهان و استقلال 52 امتیازی و در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، عارف رستمی، محمد قاسمی‌نژاد (80 – محمدصالح محمدی)، جورج برایم، علیرضا قادری، معین عباسیان (46 – حسین دوستدار)، رونان کوک، سیدمحمد ستاری، محمد امین کاظمیان و احمد نصیری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (70 – سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (83 – عیسی آل‌کثیر)، میلاد سرلک (90 – کمال کامیابی‌نیا)، مهدی عبدی (70 – لئاندرو پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی (83 – امید عالیشاه) و گئورگی گولسیانی.

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول

دقیقه 3: اشتباه مدافعان مس می‌رفت تا کار دست تیم میزبان بدهد، اما شهداد‌نژاد توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 5: نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر و پاس در عرض این بازیکن را مهدی عبدی از دست داد و توپ پس از برخورد به مدافعان مس راهی کرنر شد.

دقیقه 22: بازی برتر پرسپولیس تا اینجاری کار جواب داد و سعید صادقی گل اول شاگردان گل‌محمدی را وارد دروازه شهدادنژاد کرد. در این صحنه ارسال اسماعیلی‌فر را صادقی در محوطه جریمه کنترل و سپس با یک شوت محکم دروازه مس را باز کرد.

دقیقه 25: خطای شهدادنژاد روی مهدی عبدی را کوپال ناظمی خطای پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 26: گئورگی گولسیانی ضربه پنالتی پرسپولیسی‌ها را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان مس وارد دروازه کرد.

دقیقه 35: مهدی ترابی فرصت تک به تک با شهدادنژاد را با بی‌دقتی از دست داد و توپ از کنار دروازه مس با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 43: ضربه ایستگاهی معین عباسیان به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 45: مهدی عبدی بار دیگر یک فرصت خوب پرسپولیس را از دست داد و این بار ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه مسی‌ها برخورد کرد.

نیمه دوم

دقیقه 51: شوت سعید صادقی از راه دور با واکنش شهداد‌نژاد دور شد.

دقیقه 54: دانیال اسماعیلی‌فر روی ریباند ضربه ایستگاهی ترابی موفق شد دروازه مس را باز کند، اما این گل با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

دقیقه 63: بازیکن مس روی توپ برگشتی با یک شوت سرکش توپ را راهی دروازه پرسپولیس کرد که توپ پس از برخورد به پای مدافعان تغییر جهت داد و وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 64: مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل خطا روی بازیکن مس کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 65: حملات خطرناک مسی‌ها در این لحظات دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و این بار شوت سرکش قاسمی‌نژاد تیر دروازه بیرانوند را لرزاند و در ادامه مدافعان پرسپولیس توپ را برگشت دادند.

دقیقه 69: ضربه سر بسیار خطرناک کاظمیان بار دیگر با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 72: ارسال ترابی از روی یک ضربه ایستگاهی به تیر دروازه مس کرمان برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 74: لئاندرو پریرا در حالت بی‌تعادل و روی یک تکل قصد داشت تا دروازه مس را باز کند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه شهدادنژاد راهی اوت شد.

دقیقه 81: ضربه بغل پای حسین دوستدار از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: رونان کوک مدافع تیم مس با تکلی بلند عیسی آل‌کثیر را متوقف و دومین پنالتی را به پرسپولیس در این بازی هدیه کرد.

دقیقه 86: گولسیانی برای بار دوم دروازه مس را از روی نقطه پنالتی باز کرد.

دقیقه 6+90: لئاندرو پریرا یک فرصت عالی را برای پرسپولیس از دست داد و ضربه بی‌دقت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس

ترکیب اولیه عالی بود

چون هم هافبک ها قوی بودن هم پیستون ها، قوی بودن هم دفاع عالی بود

میشه جای عبدی ، ال کثیر رو گذاشت

یعنی همین ترکیب باشه ولی عبدی رو بذاره رو نیمکت و آل کثیر رو بذاره، فیکس

نیمه دوم هر کاری میتونه با تعویضش انجام بده

علیرضا

فقط کنار عبدی ازعیسی استفاده کن
یا عمری عیسی روتو ترکیب استقلال اضافه کن اون موقع میبینی باز استقلال ۶تایی میکنیم
یکم پورعلی گنجی ضعیف بود امروز بایدم حق داد هم مصدوم بود چندوقتی هم دواز بازی انشاالله برادربی آماده آماده بشه

کارو

نمی دونم چرا یحیی می ترسه با دو مهاجم بازی کنی هر تیمی رو له می کنه

hosein

امیدواریم بازیهای فردا به نفع پرسپولیس تموم بشه ،به امید حق

۱۰۱۰۳۶۴

این عیسی واقعا محشره چرا باید الکی رو نیمکت باشه وقتی بهترین مهاجممون هست . دو دقیقه بعد اینکه اومد زمین خودشو نشون داد و با یه استارت بی نظیر دفاع مس رو محو کرد و پنالت گرفت و سه امتیازمون رو قطعی کرد عیسی بهترین مهاجممون هست و باید قراردادش تمدید بشه چون پریرا و دیاباته در حد پرسپولیس نیستن و اخر فصل باید برن و کمبود مهاجم داریم و عیسی باید تمدید شه علیپور هم اضافه شه اصلا از وقتی که عیسی اومد یه تنه با حرکات بی نظیرش خط حمله رو راه انداخت و اتشین کرد عیسی رو زودتر میاورد مس چهارتایی پنج تایی میشد تو دربی باید زوج عیسی عمری رو از اول خط حمله بزاره و صادقی ترابی سروش و سرلک رو هم بزاره پشت سرشون با این ترکیب باخت استقلال قطعیه و عبدی رو باید نیمه دوم از دقیقه ۷۰ به بعد که دفاع استقلال حسابی رو سرعت و تکنیک عیسی و عمری خسته و داغون شد اگه لازم بود جای عیسی بیاره و استفاده کنه

علی_ پرسپولیس عشق بی انتها

خداروشکر ❤
دربی هم میبریم به لطف خدا…

Perspolis The Great

پرسپولیس یکپارچه حمله و دوستداشتنی
همه تیم عالی بودن ❤️❤️فقط فرصت سوزی هم زیاد داشتیم، میشد 6 تا گل راحت بزنیم تنها لکه تاریک بازی پورعلی گنجی بود که فکر کنم 4تا پاس بی نقص به حریف داد اونم جلوی دروازه ی ما و اگه تیم حریف از تیمهای بالای جدول بود به خاک میداد مارو و یه گل به خودی هم که زد و کارش رو تکمیل کرد ولی یحیی میتونست با فرجی تعویضش کنه قبل اینکه ترکمان بزنه
هرچند اعتقادی به فرجی ندارم ولی وقتی میبینی یکی مثل پورعلی تا این حد از اول بازی داره توپ خراب میکنه بکشش بیرون خب شد عین بازی با سپاهان که دانیال افتضاح بود تعویضش نکرد تا گل بخودی زد
درسته مس رو ترکوندیم ولی من دارم به بازیهای سختمون جلوی اسدقلال و گلگهر فکر میکنم که امکان اشتباه نداریم و باید بی نقص بازی کنیم
درود بر پرسپولیس کبیر ایشالله صدر رو پس می گیریم

دختر سرخ

اقای گل محمدی دمت شجاعتت گرم که سه کارته ها رو گذاشتی واقعا بازی قشنگی رو از تیممون دیدیم به کوری چشم کیسه کشا قهرمانیم به امید خدا

پرسپولیس

ترکیب اصلی عالیه

پرسپولیس

بهترین ترکیب پرسپولیس همینه
عالی
عالی

بهترین ترکیب

علی

بازهم با یه فوروارد آقای گل محمدی