اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدر

پرسپولیس 1-1 فجرسپاسی / تساوی در افتتاحیه با یک لشکر غایب

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر بیست و پنجم مقابل فجرسپاسی به تساوی رضایت داد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی حسین شهابی در دقیقه 14 تیم فجر را پیش انداخت، اما در دقایق پایانی علی علیپور در دقیقه 3+90 گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا وحید هاشمیان در اولین تجربه سرمربیگری خود، در ثانیه‌های پایانی از شکست خانگی فرار کند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سهیل صحرایی، یعقوب براجعه، فرشاد احمدزاده (78 – اوستون ارونوف)، سروش رفیعی (65 – میلاد محمدی)، مارکو باکیچ، رضا شکاری، امید عالیشاه، محمدامین کاظمیان (57 – محمد خدابنده‌لو) و علی علیپور.
بازیکنان ذخیره: محمد گندمی، محمد خدابنده لو، علیرضا عنایت زاده، اوستون اورونوف، میلاد محمدی، ابوالفضل بابایی

ترکیب فجرسپاسی: علی غلام‌زاده، ساسان جعفری‌کیا، سینا شاه‌عباسی، سیدمهران موسوی، میثم مرادی (63 – مهدی رضایی)، مسعود ریگی، محمود مطلق‌زاده، سعید زارع (63 – علی هیلچی)، مجتبی حقدوست، حسین شهابی و شروین بزرگ.

داور: وحید کاظمی
کارت زرد: سروش رفیعی و مارکو باکیچ از پرسپولیس و مهران موسوی از فجر

نیمه اول

دقیقه 14: اولین موقعیت جدی فجر وارد دروازه پرسپولیس شد. حسین شهابی در این صحنه بین مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک چرخش زیبا توپ را به گوشه دروازه پرسپولیس فرستاد تا تیم میهمان از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 27: ضربه سر رضا شکاری از حوالی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه فجر به بیرون رفت.

دقیقه 35: توپ برگشتی مدافعان فجر داخل محوطه جریمه به محمدامین کاظمیان رسید که ضربه این بازیکن راه به جایی نبرد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: میثم مرادی روی ضدحمله فجری‌ها با یک شوت قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که امیررضا رفیعی در دو مرحله توپ او را در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 59: ارسال بلند بازیکنان پرسپولیس روی دروازه فجر روی اشتباه دروازه‌بان این تیم منجر به یک موقعیت خطرناک برای سرخ‌ها شد اما شکاری و علیپور هیچکدام نتوانست از این توپ بادآورده استفاده کنند.

دقیقه 61: حسین شهابی روی ضد حمله خطرناک فجری‌ها موفق شد با امیررضا رفیعی تک به تک شود و با یک حرکت بدن دروازه‌بان پرسپولیس را جا بگذارد اما ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه توسط یعقوب براجعه از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه 83: شوت اوستون ارونوف پس از برخورد به مدافعان فجر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: اشتباه عجیب امیررضا رفیعی می‌رفت تا کار دست پرسپولیس بدهد اما بی دقتی بازیکن فجر این موقعیت تک به تک را از این تیم گرفت.

دقیقه 89: شوت از راه دور مارکو باکیچ با اختلاف از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه 3+90: بازیکن فجر در دقایق پایانی یک موقعیت بسیار خوب تک به تک با امیررضا رفیعی را از دست داد و در ادامه نیز ضربه شهابی با اختلاف بسیار اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 4+90: علی علیپور با یک شوت از راه دور زمینی از پشت محوطه جریمه گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
73 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

من موندم واقعا چرا با اعصاب روح روان هوادران بازی میکنید خدا میدونه چند نفر از هواداران مشکل جسمی پیدا کردن من دکتر بهم گفته دیگه فوتبال نبین چون پارسال بخاطره آقای درویش تیم داغون بسته بود قلبم تیر می‌کشید خدا شاهده گفتم‌ اولین بازیه ولش بمونم نگاه کنم دقیقه ۱۳گل خورد سمت چپ بدنم یه تیری کشید آقایون خیلی ها عاشق این تیم هستن شما چرا با جذب بازیکن تراز اول اجازه شادی به هوادران نمیدین چرا یکبار تیم قدرتمند راهی آسیا نمیکنید تیم های مث تراکتور سپاهان با هوادارن محدود این همه هزینه ولی پرسپولیس حتی همون استقلال با ملیون ها هوادار اینجور داغون آقا تیم چرا به همسال بابک زنجانی نمی فروشید

پرسپولیس یعنی تعصب

کمی صبورباشیم خواهشن سپاهان هم با ملوان مساوی کردمن خودم گیلکم ساکن انزلی ولی تیم اولم پرسپولیسه اگه پرسپولیس ملوان باهم بازی داشته باشندمن صدرصدطرفدار پرسپولیس کبیر هستم احداقل۳۰ساله طرفدار پرسپولیسم ولی همین سپاهان دوستان میگن دیروز بازی تو انزلی از نزدیک دیدم مساوی کرد اگه شانس با ملوان یار بود بازی میتونست ببره ولی مساوی شد شایددوستان ندونن ولی ملوان۸۰درصد اسکلت تیم پارسال نداره امید نور افکن محمد عمری گلر ملوان اسمش تو ذهنم نیست ولی دیروزباسپاهان با این همه هزینه مساوی کرد تراکتور دیروز از استقلال باخت غایب خیلی داشتیم مطمنم امسال کولاک میکنیم انوروف چ بازی میکنه دمش گرم کمی تحمل کنیم

عشق فقط پرسپولیس

با این مدل نظرات و انتقادات نسنجیده توی همین هفته اول فاتحه تیم تا آخر فصل خوندست آخه این چه مدل طرفداری از تیم محبوبتونه تا وقتی طرفدارای این شکلی داریم نیازی به دشمن نیست تورو خدا کمی صبور باشین تازه هفته اول هستیم و تیمی که نصف بازیکناش امروز نبودن.
هوادار واقعی به گوش باش به هوش باش خیلی از این انتقادات کار کسایی هستش که میخان جو تیم رو خراب کنن.

حمید

جو تیم شده با حق دلالی درویش بازیکن میخره جو تیم شده بازیکنایی که هوادار متمول میگه میمونه و فیکس بازی میکنه یحیی گل محمدی یادته چقدر اعتراض کرد چون درویش میدونست چه بلایی سر تیم داره میاره میراث برانکو و مدیریت پاک گرشاسبی اینا به لجن کشیدن

حمید

تیمی که مربی ایرانیش پیروانی انتخاب بشه سطح تیمو قشنگ میفهمین و سرمربی که اصلا رزومه نداره میزارن بالا سر بهترین تیم ایران دوستان این بازی همه چیو به وضوح نشون داد هر سال با مدیریت درویش دنده عقب میریم و اینکه خدایی سروش رفیعی در حد ذخیره هم نیست چه برسه فیکس تیم

هومن

رفقا ولی غافل از یارگیری ترسناک اسقلال نشید.
آسانی هم مثل اینکه رضایت نامشو گرفتم ک الان بیاد.علی کریمی هم جذب شده و کلی بازیکن خوب ک این مدت گرفتن
تراکتورم ک خودش اسکلت قهرمانیشو حفظ کرده و سپاهانم هر روز داره یار میگیره
امسال چی میشه خدا میدونه!!

جواد

ما هواداران پرسپولیس باید از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم . پرسپولیس و وحید هاشمیان شخصیت قهرمانی دارند. ❤❤❤

amir

برگشتیم به دوران قبل از برانکو، خدا لعنتت کنه درویش، خدا لعنت کنه باعث و بانیشو، فقط همینو میتونم بگم، یا علی

مهدی

هاشمیان در حد مربیگری پرسپولیس نیست اصلا کجا مربیگری کرده یه تیم هم تا حالا دست نگرفته آوردنش سرمربی بزرگترین تیم ایران بدتر اینکه یه دستیار تمرین دهنده خوب خارجی هم نداره

محمد

بخدا هاشمیان اینکاره نیست مگر بازیکن های باتجربه بازی و دربیارن وگرنه زنگ تفریح میشیم

رامین

البته سانتر از جناحین زمانی که تیم حرف با تراکم بالا دفاع می‌کنه امر طبیعی ولی این بازی دیدیم که پرسپولیس به شدت به یک دفاع و هافبک دفاعی و یک مهاجم شش دانگ نیاز داره در ضمن میلاد محمد بهترین دفاع چپ ایرانه

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

بیشتر افراد یه جوری نظر می‌دن که انگار آخر فاصله و ده امتیاز عقب افتادیم. با این وضعیت کل تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکن می‌رم تحت فشار غیرمنطقی هوادار. هیچ جای دنیا این جوری نیست.

احمد

حرف مفت نزن جیره خور ماله کش. رقیب سپاسی بود نه النصر عربستان

Persepolis star's

ای کاش میشد از جای قضاوت برای تیمی که هفته اول لیگ بوده و با یک لشکر محروم و مسدوم اعتراض میکردیم به زمین بازی و داوری که خیلی خیلی ..مزخرف بود.
با وجود مافیا کجای لیگمون درسته که اینا درست باشه.
نصف جریمه هایی که فدراسیون میگیره صدقه سر پرسپولیس و استقلاله اونوقت یه زمین چمن میدن که تیم دسته یک هم توش بازی نمیکنه.

شایان

هاشمیان بوندس لیگا خاک بر سر خودتو ارنج کردن و تاکتیک نداشته ات احمق گورتو گم بکن تو در حد همون تیم های پایه هم نیستی

امید

این چه مدل حرف ز نه احترام مربی رو نگه دار تازه هفته اوله

آرش راد

لعنت به اونکه بگه این تیم کامل وسط زمین ما کلا خالی فرقی نداره تیم جلوی ما کی باشه الهلال یا تیم تازه صعود کرده از لیگ 1 سروش رفیعی تموم احمدزاده تموم ، سرلک که و امیری تموم جای اینا مهاجم شیش دنگ ، هافبک بازیساز ، دفاع چپ درست بیارید درویش بی همه چیز چندمین فصل تیم ناقص میفرستی کیسه ها باید اون جویباری ازش مجستمه بسازن تو یه روز دوتا مهاجم خرید 4 میلیون دلار رضایت نامه داد فقط اون وقت ما دنبال چی هستیم

Amosapour

تنها راه نجات پرسپولیس اخراج درویشه،اینو سالهاست دارم میگم،به تریش طرفداران پهن مغز درویش برمیخوره،،

رئال مادرید.پرسپولیس

باکیچ خوب بود ولی هاشمیان اشتباه کرد که احمدزاده رو جای میلاد گذاشت تو همون ۲۰ دقیقه آخر میلاد محمدی اندازه ۷۰ دقیقه فرشاد موثرتر بود به امید روزهای بهتز و قهرمانی پرسپولیس

Amosapour

بله،ما که به قول هاشمیان هیچی از فوتبال بارمون نیست و طرفدار پرسپولیس نیستیم،این چیزها رو میدونستیم با وجود گوز درویش تیم به جایی نمیرسید،،یک مشت دزد آدم کش دور هم جمع شدن،از مدیرعاملش تا اون لیدرش عباس تهی دست،،هاشمیان خیلی قربون صدقه درویش می‌رفتی این بازی بود کردی بی شرف،،روانیمون کردید این چند سال،،یکخورده شرف و انسانیت داشته باشید دزدها،،پرسپولیس یک مربی مردو درستکار میخواد نه یک پاچه خوار ذلیل،،،درویش برو گمشو،به اندازه کافی دزدیدی این چند سال،برو تا این فیلم نابود نکردی

پرسپولیسی اصیل

متاسفانه علی رغم میل باطنیم باید بگم که اوضاع بدتر ازون چیزی بود که تحلیل کرده بودم، همین الان یعنی یه دقیقشم دیره باید یه هافبک طراح، یه دفاع وسط و یک تمام کننده قهار به اضافه دستیار خارجی (مغز متفکر) که همه چی تموم باشه باید به تیم اضافه بشه،این مورد آخری از نون شب واجب تره، در غیر اینصورت نیم فصل در بهترین حالت بین رتبه های چهارم تا هفتم خواهیم بود. بماند به یادگار

پرسپولیسی اصیل

الان دوستانی که منفی دادن البته اگه بلانسبت دوستان از طویله تاس نیستن و خودی هستن میشه دلیل منفی دادنتون رو عنوان بفرمایید.

محمد علی

یه تار موی وحید امیری به اندازه تموم این بازیکناییکه تازه خریدیم بعلاوه احمدزاده می ارزه
تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخاد.

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

توی بیشتر این سال‌ها اولین بازی مساوی بوده جلوی تیم‌های ضعیف و متوسط. اما این دلیل نمی‌شه ناامید بشیم. خیلی از بازیکن‌ها نبودن. باکیچ خیلی خوب و خوش‌استیله، اما مهاجم سطح بالا می‌خوایم. هر چه زودتر. علیپور جز گلش ناامیدکننده بود.

احمد پرسپولیسی

100 دقیقه بازی
فقط 1 شوت به دروازه
یاد حرف بیرانوند افتادم که فصل قبل گفت:پرسپولیس تبدیل به یک تیم کاملا معمولی خواهد شد
درویش ماموریتش به نحو احسنت انجام داده

سید فرشید شیراز

این تیم شیراز یا علی مدد

سید فرشید شیراز

طوفان زرد افتخار شیراز شهر خوبان. و مهمان نوازان

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

درویش. نوکر فدراسیون فاسد فوتباله شخص زنوزی…. ❗
،
هدف هم ضعیف سازی پرسپولیس بود که به هدف رسیدن تا (((( تراکتور))))) چند جام بگیره…
،
قبلا اینو گفتم چندتا منفی هم گرفتم ❗

احمد پرسپولیسی

هاشمیان در حد تیم‌های لیگ 1 هم نبود و نیست
خدا ازت نگذره درویش خائن
هاشمیان با چه رزومه ای شده سرمربی پرسپولیس

احمد پرسپولیسی

تبریک به درویش و هاشمیان
با این تیمی که برامون ساختن هفته دیگه بازی با سپاهان خدا به خیر بگذرونه

مهدی

تیمی که میخواد قهرمان بشه باید شعور اینو داشته باشه که با تیم تازه به لیگ برتر اومده طوری بازی کنه‌که‌ نیمه اول دو سه تا بهش زده باشه نه اینکه دیقه آخرمساوی کنه تازه، این تیم به درد نخور بسته شده، پنجاه تا بازیکن داره، همین باعث گرگیجه مربی و باریکن‌میشه

مهدی

شماره ۳ داغون داغون خداحافظی کن همین الان

رامین

امسال هم متأسفانه ول معطلیم، مقابل فجر ک هیچی نداره این بودیم، مقابل سپاهان تو اصفهان قطعا میرینیم. هیچی نمیشیم امسالم. سالی که نکوست از بهارش پیداست. تیمی که دفاع نداره هیچی نمیشه. شانس آوردیم وگرنه سه چهار تا خورده بودیم و موقعیت هم نمیتونیم بسازیم.

Saeed

جناب احمقیان تو که جز سانتر تاکتیک دیگه ای نداشتی برا چی دورسون از لیست خط زدی
سطح این مربی احمق با همون دوتا تعویض اولش مشخص شد

alis66

به لجبازی هاشمیان نبردیم،اگه دورسون حداقل تعویضی میومد جای شکاری که بی اثر بود شاید رو ضربات سر کمک می‌کرد حداقل توپی که شکاری با سر زد بیرون راحت گل میکرد

Amir

چرا وقتی اورونوف و بیفوما رو نیمکت هستش و اورونوف آماده هم بود آنقدر دیر میاد تو زمین. این تیم قطعا هفته بعد با سپاهان هم میبازه تا هاشمیان یاد بگیره با باند بازی نیاد پرسپولیس.

داود

یعنی مزخرفترین تیمی که از پرسپولیس در این چهل سال دیدم. آقا اگر بانک شهر با مثلث اورگانها هماهنگه خوب چرا مردما اذاب میدید بگید مردن وقت نزارن. فوتبال سیاسی حالمونا بهم زده چرا کسی یه نوک سوزن شرافت خرج نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟

کاربر یک

درویش پرسپولیس باید بر می‌گرداند به قبل برانکو بخاطر همینه هیچ جوره نمیره پشتش دولت وزارت ورزش پرسپولیس تیم معمولی کردن مبارک فن های درویش شرکا

پرسپولیس قهرمان

درویشگورتو گم کن

پسر شجاع

ماشالللللااااااا به این بازی ، واقعاً دست مریزاد
یه فوتبال علی اصغری ، همش سانتر از جناحین و کاملا بدون برنامه
دفاع مونم که خدا برکت بده
آقای هاشمیان حالا حالا ها مونده تا قدر امسال ولسیانی و گندوز و امیری بیاد دستت
فقط اینو میدونم که خدا بداد تیم مون برسه

محمد علی

سه تا بازیکن بزرگ امتهان پس داده گذاشتیم کنار چنتا بازیکن بی اسم و رسم دار که هیچ روزمه ای ندارن آوردیم قراره با اینها و احمدزاده قهرمان شیم؟!!

محمد

حمایت کنید هاشمیان بره تو عمر فوتبالیست فقط شانس داشته بدرد نمیخوره

عشقپولیس

آیه یأس نمی خونم
اما همان گاریدو وهمین هاشمیان با بازیکنان بنجل درحد دسته سه….
نه این پرسپولیس به جایی نخواهدرسید

درویش خائن

خب به سلامتی نیمه اول یه توپ نصف و نیمه اومد و گل خوردیم!
نمیدونم ولی بازی کیسه و ترتر و یا سپاهان با الدحیل رو دیدم بنظرپ پرسپولیس نیمه اول بهترین جایگاهش پنجم تا هشتمه اونم اگر شانس بیاریم.
راستی تا یادم نرفته، هاشمیان گفت ممنونم از درویش که منو سرمربی کرد و تا آخر عمر هرچی دوریش بگه تایید میکنم و من رو نمک گیر کرده با دادن نیمکت پرسپولیس به من.
مارادونا،زیدان،لوتار متائوس و ….بازیکنان بزرگی بودن ولی مربیان بزرگ کسانی مثل ونگر و فرگوسن و پپ و اشلوت و فلیک و ….هستند و ربطی نداره طرف کجا آموزش دیده.
امیدوارم نیمه دوم بهتر و متفاتر باشیم .

amir

درویش خدا لعنتت کنه، بر همه کس و کارت لعنت، بی شررررف دفاع وسط ، دفاع چپ، مهاجم تموم کننده ندارررریم ، بی شررررفااا

Amir

هنوز یک نیمه مونده ولی پرسپولیس مهاجم نوک و دفاع وسط نداره. علیپور توپ رو برمیداره سرش رو میندازه پایین مثل … می‌ره جلو بعدش تر میزنم.

Saeed

خدا میدونه باید شاکر باشیم که تو اسیا نیستیم با امثال شکاری کاظمیان باکیچ و احمد زاده و یه مربی فوق العاده معمولی که ارنج ابتدایی هم بلد نیست
من تو عمرم اینقد ندیدم تیم بی برنامه و رو به عقب بازی کرده باشه

شایان

تیم با کادر فنی فعلی و مدیریت درویش دلال و دخالت های هوادار متمول امسال هم جایگاهش نیمه های جدول هست

هوادار

واقعاً جای گولسیانی خالی

alis66

پرسپولیس با خریدهای معمولی،کاظمیان شکاری ،باکیچ اینا کسایی نیستن که کار درارن این فصل هم ول معطلیم ببینید استقلال چه بازیکنانی خریده

برررررر

نیمه اول ت ر زد

عشقم پرسپولیس

دستپخت درویش و هاشمیان
به به چه تیمی ساختید چه نیازی به مربی هست همون هوادار متمول از راه دور ترکیب بچینه
چقدر بگیم دفاع وسط و چپ نداریم مهاجم زهردار نداریم
صد رحمت به گاریدو فقط سانتر از جناحین
با این وضعیت آقا وحید بار و بندیل ببند برای رفتن به المان

رضا

پرسپولیس امروز بد جریمه میشه

Sampishro

همه باهم یک دل ویک صدابع تنهاحامی وپشتیبان وآفرینندن عشقمون خداونددادگسترومهربان پناه میبریم وبرای سربلندی وپیروزی دلاورمردان ارتش سرخ ایران بزرگ ارزوی موفقیت میکنیم
زنده وپیروزبادپرسپولیس
جانم فدای پرسپولیس
این عشق ابدی که ماندنیست مدیرومربی وبازیکن میان ومیرن
پرسدولیس سرورکل ایران

رحیم

من شناختی ندارم از رزومه لشگری، اما واقعا ادم بیشعور و بی کفایتی هست، اصلا از کجا اومده تو پرسپولیس مسولیت گرفته، به شدت هم دروغگو و هوچی گر هست

محمد

خداکنه نتیجه بگیره و گرنه باید حسابی بخاطر این انتخابای بدش جواب پس بده مخصوصا میلاد محمدی و دورسون. حداقل میلاد رو نزاشته باید امیری رو میزاشت

علی

ترکیب معمولی

Saeed

اصلا معلوم نیست تو این تیم چه خبره!فرشاد احمد زاده دفاع چپ؟!بازم داستان سلمانی و خط خوردن از لیست
اگه نیازش نداشتی چرا باهاش تمدید کردین؟لااقل وقتی همه محروم و مصدومن میزاشتی جز لیست

یه پرسپولیس یه بهبهان

هواداران عزیز ازخجالت تاج حروم نطفه دربیاید.پرچم پرسپولیس افتادنی نیست

Mey Sam

در بیشرفیه تاج که شکی نیست
اما چرا مدیریت ما سه چهار روز مونده به شروع لیگ دنبال کارت بازیه ؟ چرا قراردادهای واقعی بازیکن ها رو برده سازمان لیگ که از سقف بالا بزنه ؟ چرا مثل کیسه که دو برابر ما خرج کرده قرارداد های فیک نبردن سازمان لیگ که سقف رو دور بزنن ؟
در دشمنی فدراسیون با ما و همراهی با رقیبان که شکی نیست اما آیا عمدی از سوی درویش نبوده که بگه سقف پره و جذب بازیکن جدید کنسل ؟
نتیجه این بازی رو هر چی شد ولی کنید فقط و فقط باید درویش رو بندازیم بیرون
واگذاری ما به بانک های ورشکسته و کیسه به پتروشیمی نفت هم که بماند زمانیکه گلومونو پاره کردیم خیلیا همراهی نکردن

مصباح

هواداران عزیز بحث انتقاد و مشکلات با درویش داریم الان بزاریم کنار همه ما اگر حرف سخن انتقاد عصبانیت یا هر مسئله دیگری داریم برای موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس الان وقت حمایت به خصوص ۵ بازیکن اصلی قراردادشون ثبت نشده خواهشاً از دقیقه یک تا نود فقط حمایت کنید ما نیاز به پیروزی در اولین بازی لیگ داریم همتون شدیدترین کامنت های انتقادی من دیدید اینجا میدونم همه نگرانیم اما تیم نیاز به روحیه مضاعف داره و نیاز به حمایت ما هواداران انشاءالله اولین بازی برنده از زمین خارج میشیم♥️

درویش خائن

دقیقا همین افکار باعث میشه درویش بگه خب وقتی بازیها شروع بشه دیگه خود خدا هم نمیتونه تکونم بده!
حتی اگه آخرین بازی فصل و یا فینال آسیا باشه بازم باید رید به مرده و زنده درویش و خود بازیکن و تیم میدونن انتقاد از درویش ربطی به بازیکنان نداره.

پسر شجاع

اصلا این حرفا یعنی چی ؟؟؟ حمایت یعنی چی؟؟؟
وقتی تیم همه اش مشکل و عیب هستش برا چی باید حمایت بشه؟
حمایت بشه که تو بازی های بعدی شرفمون بره؟؟؟
تیم فجر تیمی نیست که پرسپولیس اینجوری جلوش بازی میکنه. پس جلو تیمهایی مث سوراختور و چوستقلال و شله زرد که تا دندون مسلّح هستن چه اتفاقی قراره بیفته؟

کیانوش

ضعف مدیریت در این قسمت قطعا همین امتیازات اول فصل تعیین کننده است

پرسپولیسی اصیل

بشینن پای تی وی و شاهکار کبلایی درویشو ببینن، اولین تپه فجر سپاسی که امروز فتح خواهد شد. فارغ از نتیجه، سبک بازی رو ببینید بدون شک بعد بازی همگی به اجماع خواهید رسید با دربو داغون ترین و بی برنامه ترین پرسپولیس تاریخ رو به رو هستین.

پرسپولیسی اصیل

متاسفانه علی رغم میل باطنیم باید بگم که اوضاع بدتر ازون چیزی بود که تحلیل کرده بودم، همین الان یعنی یه دقیقشم دیره باید یه هافبک طراح، یه دفاع وسط و یک تمام کننده قهار به اضافه دستیار خارجی (مغز متفکر) که همه چی تموم باشه باید به تیم اضافه بشه،این مورد آخری از نون شب واجب تره، در غیر اینصورت نیم فصل در بهترین حالت بین رتبه های چهارم تا هفتم خواهیم بود. بماند به یادگار

پرسپولیس زلزله

لعنت بهت درویش خیانتکار لطفاً خواهشاً دست از س پرسپولیس بردار

فرحانی

داداش تا هوادار متمول هست و سران بانک شهر . درویش و باند فاسدش از پست مدیریت تکان نمیخورد جلسات تصمیم گیری در پشت درهای بسته ای انجام میشه که برای بازیکن زپرتی دسته یکی . ده ها میلیارد تومان خرج شیرینی و کمیسیون و حق العمل و واسطه و دیرکرد و آپشن و سبیل چرب کردن میشه . حالا هوادار گرانقدر تنش بلزره . این چاهی است که آب ندارد ولی کلی نان و پول و شهرت و آپارتمان و دلالی داره .فقط ماندنم استقلال سرمربی اروپایی آورده و درویش وحید هاشمیان را با کدام رزومه به پرسپولیس آورد . خود برانکو وحید هاشمیان را نه به عنوان بازیکن نه به عنوان دستیاز قبول نداشت .

Saeed

تیم خودش کم بدبختی داره بازم فرشاد احمد زاده رو فیکس میزاره که هوادارو دق بده

شمس

باند هوادار متمول و سروش چقدر قویه که فرشاد تیتاب باید فیکس باشه اون هم دفاع چپ. وضع امسالمون بدتر از سال قبله.

فرحانی

دیگه باندبازی و گند کارهای درویش و هوادار متمول بعد رفتنشان مشخص میشود که چه پولهای خارجی و ارزهای دیجیتال و آپارتمان ها وسط این مافیا بازی شان چه بگویم که همه میدانند چه خبره

Perspolis The Great

دم درویش گرم خوب پرسپولیس رو زمین زد
هیچکس نمیتونست اینکارو به این خوبی انجام بده
من میگم فصل بعد چه تیم رویایی بسازه درویش امسال حالا نشد ولی خوبی درپیش اینه که از گذشته درس میگیره

پرسپولیسی

فقط خدا به دادمون برسه …